Skip to main content

نحوه راه اندازی پروکسی در اندروید

راه اندازی پروکسی سرور تلگرام در اندروید با چند کلیک انجام می شود. اگر پروکسی سرور فرم 0.0.0.0:0000 مثلاً 192.151.40.4:3128 را آماده کرده اید، باید اپلیکیشن تلگرام را روی دستگاه اندرویدی خود راه اندازی کنید و به تنظیمات بروید.

بهترین پروکسی را از کارینا رایگان دانلود کنید

نحوه راه اندازی پروکسی در تلگرام



سپس، کمی به پایین اسکرول کنید، باید مورد "داده ها و دیسک" را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید.


پروکسی را در تلگرام پیکربندی کنید


پس از باز کردن منوی «داده و دیسک» به پایین اسکرول کنید و روی آخرین مورد در این منو کلیک کنید که «تنظیمات پروکسی» نامیده می شود.


دانلود مستقیم پروکسی تلگرام


با باز کردن این منو، شما شروع به وارد کردن داده های پروکسی می کنید. ابتدا باید اهرم «استفاده از تنظیمات پروکسی» را با کلیک روی آن به حالت «روشن» تغییر دهید. در قسمت سرور باید 4 رقم را وارد کنید که با نقطه هایی از فرم 0.0.0.0 از هم جدا شده اند. در این حالت بعد از کولون، نیازی نیست سرور را در فیلد وارد کنید، زیرا این یک پورت است و در فیلد دیگری وارد می شود. در خط بعدی باید پورت را وارد کنید. اینها اعدادی هستند که بعد از کولون می آیند. می تواند دو رقمی یا چهار رقمی باشد (هر دو گزینه قابل قبول هستند). به عنوان مثال، پورت می تواند: 80، 3132، 7800، 22 و غیره باشد.


نحوه راه اندازی پروکسی در تلگرام


مراقب باشید، در این قسمت نیازی به وارد کردن دو نقطه و سایر کاراکترها نیست، فقط ارقام پورت را وارد کنید.

گاهی اوقات پیش می آید که تنظیم socks5 proxy تلگرام به معنای وجود لاگین و رمز عبور برای اتصال به این پروکسی سرور است. اگر از پروکسی خصوصی استفاده می کنید، پس از خرید، مطمئناً یک لاگین و رمز عبور برای دسترسی به آن دریافت خواهید کرد که فقط شما می دانید.


اگر این داده ها را دریافت کردید، باید در قسمت "ورود" وارد شوید و در قسمت "گذرواژه" رمز عبور را وارد کنید. اگر این داده ها را از پروکسی دریافت نکردید، به این معنی است که برای اتصال نیازی به آنها نیست. در این صورت باید فیلدهای «login» و «password» را خالی بگذارید.


اگر در استفاده از عملکرد تماس صوتی بدون کار پراکسی مشکل دارید، احتمالاً می خواهید همه تماس های صوتی نیز از طریق پراکسی انجام شود. برای انجام این کار، همانطور که در تصویر نشان داده شده است، باید اهرم مربوطه را فعال کنید.


پس از تکمیل این روش و فشار دادن "بازگشت"، اتصال پروکسی شما از قبل کار می کند و برنامه از همه انواع بلوک ها عبور می کند.


نحوه راه اندازی پروکسی در IOS

بسیاری از کاربران قبلاً حدس می‌زدند که چگونه پروکسی را در تلگرام فعال کنند و چگونه پروکسی را در iOS فعال کنند. به طور کلی، راه اندازی یک پروکسی برای iOS مشابه پیکربندی سرور پروکسی برای اندروید است.


ما باید موارد زیر را انجام دهیم:


باید اپلیکیشن تلگرام را روی دستگاه iOS خود راه اندازی کنید.

روی تنظیمات کلیک کنید و بخش "داده ها و دیسک" را پیدا کنید.

هنگامی که در این بخش هستید، به پایین بروید و روی "استفاده از پروکسی" کلیک کنید.

در پنجره باز شده بر روی Socks 5 کلیک کنید و تمام داده های دریافتی در مورد سرور پروکسی را وارد کنید.

نحوه فعال کردن پروکسی در تلگرام در iOS


مجدداً یادآوری می کنیم که در قسمت "سرور" 4 رقم از پروکسی را از طریق نقطه وارد می کنید. 0.0.0.0

در قسمت پورت، ارقامی را وارد می‌کنید که قرار است بعد از کولون در سرور پراکسی قرار گیرند، اما نیازی به وارد کردن دونقطه نیست، فقط ارقام را وارد کنید. پس از افزودن تمام داده ها، باید روی "آماده" کلیک کنید و همه تغییرات فورا اعمال می شوند و تمام ترافیک تلگرام شما از طریق پروکسی که پیکربندی کرده اید انجام می شود.


نحوه راه اندازی پروکسی در تلگرام ایکس

یک یادآوری مهم برای کاربران تلگرام و تلگرام ایکس این است که مهم نیست از کدام اپلیکیشن استفاده می کنید. رابط آنها در بخش پروکسی کاملاً یکسان است ، نام دکمه ها دقیقاً یکسان است. بنابراین سوال نحوه استفاده از پروکسی در تلگرام از سوی کاربران هر دو اپلیکیشن و همچنین پاسخ به آن یکسان خواهد بود.


راه اندازی پروکسی در وب و دسکتاپ نسخه های تلگرام

دانلود مستقیم پروکسی تلگرام برای یک برنامه وب یا نسخه رایانه ای عملاً هیچ تفاوتی با دستگاه های تلفن همراه ندارد. تلگرام راحت است زیرا رابط آن در هر دستگاهی آشنا و قابل درک به نظر می رسد. بنابراین، برای تغییر پروکسی در تلگرام، باید تنظیمات را دوباره باز کنید.


نحوه راه اندازی پروکسی در نسخه های وب و دسکتاپ تلگرام


بعد به پایین اسکرول می کنیم. ما به رشته "نوع اتصال" علاقه مندیم. اگر هنوز از پروکسی استفاده نکرده اید، به احتمال زیاد همان پیامی را خواهید داشت که در اسکرین شات است.


نحوه راه اندازی پروکسی در تلگرام


با کلیک بر روی "پیش فرض" (TCP استفاده می شود)، بلافاصله وارد پنجره ورود اطلاعات سرور پروکسی می شوید. اول از همه، باید انتخاب کنید که از کدام نوع پروکسی استفاده می کنید: HTTP یا Socks 5 با انتخاب یک چک باکس خاص. با خرید یک پروکسی خصوصی، بلافاصله متوجه خواهید شد که چه نوع پروکسی دارید.


با کلیک بر روی چک باکس مورد نظر اقدام به وارد کردن داده ها از سرور پروکسی می کنیم. در قسمت "Hostname" سرور پروکسی IP را تنظیم می کنیم. چهار رقمی از فرم 0.0.0.0. در پورت اعدادی که بعد از کولون می آیند را وارد می کنیم، خود کولون نیازی به نوشتن ندارد. اگر شما یک لاگین و 

رمز عبور برای دسترسی به پروکسی، سپس آنها را باید در فیلدهای مربوطه وارد کنید، همانطور که در تصویر نشان داده شده است.


راه اندازی پروکسی در تلگرام


پس از انجام تمام دستکاری های لازم، روی دکمه "ذخیره" کلیک کنید تا تغییرات اعمال شوند. پس از کلیک، اتصال از طریق پروکسی نصب می شود و برنامه شما از طریق آن شروع به کار می کند. برای تغییر پروکسی یا غیرفعال کردن پروکسی در تلگرام، می‌توانید به سادگی داده‌ها را به دیگران تغییر دهید یا تیک «خودکار (TCP در صورت موجود بودن یا HTTP)» را انتخاب کنید.


امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و اتصال پروکسی خود را با موفقیت پیکربندی کرده باشید تا تلگرام شما همانطور که باید کار کند. از برنامه های خوب و پروکسی های خوب استفاده کنید!


غیرفعال کردن پروکسی در تلگرام امروز تصمیم درستی نیست زیرا قفل هایی که به طور مرتب به این برنامه ضربه می زنند می توانند هم برای عملکرد آن به طور کلی و هم برای داده های شخصی یک کاربر خاص خطرناک باشند. بنابراین، توصیه می شود فقط به طور موقت و در شدیدترین موارد قطع شود.


غیرفعال کردن پروکسی در تلگرام در اندروید

منوی «داده‌ها و ذخیره‌سازی» را در تنظیمات تلگرام پیدا کنید:

منوی «داده و ذخیره» را در تنظیمات تلگرام پیدا کنید


در پایین، می‌توانید منوی «پروکسی» را ببینید، روی دکمه «تنظیمات پروکسی» ضربه بزنید:

روی دکمه «تنظیمات پروکسی» ضربه بزنید


با ضربه زدن روی سوئیچ، استفاده از سرور پراکسی را خاموش کنید:

با ضربه زدن روی سوئیچ، استفاده از سرور پروکسی را خاموش کنید


غیرفعال کردن پروکسی در تلگرام در iOS (آیفون، آی پد)

منوی «داده‌ها و ذخیره‌سازی» را در تنظیمات تلگرام پیدا کنید:

منوی «داده و ذخیره» را در تنظیمات تلگرام پیدا کنید


در پایین، می‌توانید منوی «پروکسی» را ببینید، روی دکمه «تنظیمات پروکسی» ضربه بزنید:

روی دکمه «تنظیمات پروکسی» ضربه بزنید


با ضربه زدن روی سوئیچ، استفاده از سرور پراکسی را خاموش کنید:

با ضربه زدن روی سوئیچ، استفاده از سرور پروکسی را خاموش کنید

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش