Skip to main content

سرور پروکسی واتساپ چیست؟

در این راهنما، ما شما را از لیست تمام سرورهای پروکسی واتساپ و نحوه استفاده از آنها فورا آگاه خواهیم کرد. وقتی نوبت به خدمات پیام‌رسانی فوری می‌رسد، پیشنهاد متا کاملاً خود را به عنوان بهترین مطلق در این حوزه تثبیت کرده است. با این حال، از یک پلتفرم پیام رسانی علّی دیگر به یک انتخاب در بسیاری از فضاهای کاری حرفه ای، بسیار رشد کرده است. بنابراین وابستگی به این سرویس در سال های اخیر رشد نجومی داشته است.

نحوه استفاده از سرورهای پروکسی واتساپ

وقتی صحبت از استفاده از این سرورهای واتساپ پروکسی می شود، دیگر نیازی به استفاده از برنامه های پروکسی شخص ثالث ندارید. در عوض واتس اپ با این ویژگی همراه است و شما باید از آن استفاده کنید. در اینجا چگونه است:

WhatsApp را اجرا کنید، روی نماد سرریز ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید.

سپس به Storage and Data بروید و روی تنظیمات پروکسی ضربه بزنید. سرورهای پراکسی واتس اپ

اکنون کلید کنار Use Proxy را فعال کرده و روی Set Proxy ضربه بزنید.

آدرس سرور پراکسی مورد نظر را از جدول بالا تایپ کرده و Save را بزنید.

نکته ای در مورد شماره پورت سرور پروکسی WhatsApp

به طور پیش فرض، WhatsApp به طور خودکار یک شماره پورت را به آدرس سرور شما اختصاص می دهد. به عنوان مثال، اگر 202.131.159.230 را تایپ کنید، برنامه به طور خودکار شماره پورت 443 را اختصاص می دهد، در نتیجه آدرس کامل 202.131.159.230:443 خواهد بود.

سرورهای پروکسی واتس اپ

با این حال، اگر می‌خواهید این شماره پورت را تغییر دهید و مقدار دلخواه خود را به آن اختصاص دهید، کافیست روی آن ضربه بزنید و مقدار آن را بعد از کولون [:] تغییر دهید. به عنوان مثال، اگر می خواهید شماره پورت 80 را قرار دهید، آدرس کامل باید مانند 202.131.159.230:80 باشد.

چگونه سرورهای واتساپ پروکسی خود را بسازیم

اگر می‌خواهید مسائل را به دست خود بگیرید و می‌خواهید سرورهای پراکسی جدیدی برای WhatsApp ایجاد کنید، می‌توانید با استفاده از سروری با پورت‌های 80، 443 یا 5222 و نام دامنه (یا زیر دامنه) که به آدرس IP سرور برای انجام این کار، لطفاً این پروژه واتساپ چت پروکسی را در GitHub بررسی کنید.

بنابراین، ما این راهنما را در مورد تمام سرورهای پروکسی واتساپ و نحوه استفاده از آنها کامل می کنیم. اگر در مورد مراحل فوق سوالی دارید، در نظرات با ما در میان بگذارید. ما با یک راه حل در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

پراکسی های چرخشی چیست؟

پراکسی های چرخشی نوعی پراکسی هستند که برای هر درخواست شما یک آدرس IP جدید برای شما ارسال می کنند. به این ترتیب IP شما برای مدت طولانی ثابت نمی ماند. از این رو ردیابی آنها سخت تر است. در شرایطی که IP شما دائماً مسدود شده است، یا اگر نیاز به ایجاد یک تاریخچه جستجوی وب طبیعی دارید، یک پروکسی چرخشی راهی برای رفتن است! آنها همچنین می توانند از یک مرکز داده یا ماهیت مسکونی باشند. چه نوع انتخابی به شما بستگی دارد.

چگونه تنظیمات پروکسی را در لینوکس بررسی کنیم؟

برای تغییر تنظیمات پروکسی خود در لینوکس، باید چندین عمل ساده را انجام دهید. برای شروع، باید به بخش تنظیمات شبکه در دستگاه خود مراجعه کنید. برای انجام این کار، باید برنامه تنظیمات را از طریق باز کردن برنامه «نمایش برنامه‌ها» در نوار خاصی روی صفحه خود راه اندازی کنید. "Settings" را در آنجا تایپ کنید و روی نماد ظاهر شده کلیک کنید. سپس، تب "شبکه" را در پایین پیدا کنید و به آنجا بروید. دکمه «شبکه پروکسی» را مشاهده خواهید کرد که باید روی آن نیز کلیک کنید. پنجره باز به شما امکان می دهد تنظیمات پروکسی خود را در لینوکس تغییر دهید.

پروکسی arp چیست؟

پروکسی ARP تکنیکی است که توسط روترها برای پخش پاسخ های ARP از یک بخش شبکه به بخش دیگر استفاده می شود. این تکنیک توسط برخی از دستگاه های شبکه استفاده می شود تا آدرس MAC یک دستگاه در یک بخش پیوند داده متفاوت با استفاده از پروتکل ARP تعیین شود. یک روتر با چندین رابط می تواند به درخواست های ARP از یک بخش شبکه با پاسخ های ARP از یک گره در بخش دیگر شبکه پاسخ دهد. در این حالت، تمام گره های شبکه اول شروع به فکر می کنند که گره مشخص شده در یک سگمنت شبکه با آنها قرار دارد و ترافیک را به صورت محلی به این گره هدایت می کنند. از طرف دیگر، روتر، انتظار ترافیک برای آدرس MAC "ترجمه شده" را دارد، آن را "می شنود" و آن را به گره با آدرس MAC مناسب در بخش شبکه دیگر ارسال می کند.

پروکسی ماهی مرکب چیست؟

کاری که squid proxy انجام می‌دهد این است که محتوای یک درخواست وب را نه از منبع اصلی، بلکه نزدیک‌تر به محل درخواست پیدا می‌کند. پراکسی های Squid برای درخواست های بسیار محبوب و اغلب جستجو شده یا اخبار اخیر کاربرد خاصی دارند. جست‌وجوی منبع اصلی در بین مردم زیاد رایج نیست. معمولاً ما می‌خواهیم هر چه سریع‌تر به درخواست‌های خود نتیجه بدهیم و به همین دلیل پروکسی‌های squid ساخته شدند. برای فایل‌های رسانه‌ای بزرگ، استفاده از squid proxy مهم‌تر است، زیرا بدون آن، نه تنها به دنبال آن هستید، بلکه فایل را برای مدت طولانی دانلود می‌کنید.

پروکسی نخبگان چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، یک پروکسی الیت یکی از بهترین های موجود در بازار است. پراکسی های الیت (که پروکسی های سطح 1 نیز نامیده می شوند) می توانند تمام عملیات و عملکردهای یک سرور پراکسی معمولی را انجام دهند. اما با یک مزیت کلیدی سطح قابل توجهی بهتر از ناشناس بودن و امنیت وب. با استفاده از یک پراکسی نخبگان، نه تنها می‌توانید به خدماتی با دسترسی محدود دسترسی داشته باشید، بلکه ردیابی شما به آدرس IP شما نیز واقعی نخواهد بود زیرا پروکسی نخبگان هیچ داده‌ای درباره IP واقعی شما ندارد.

پروکسی vpn چیست؟

پروکسی و VPN وجود دارد. عملکرد اولی کمی کوچکتر است. پروکسی ها درخواست وب شما را دریافت می کنند، آن را پردازش می کنند، اطلاعات مورد نیاز را پیدا می کنند و در قالب یک صفحه به شما برمی گردانند. آنها در پنهان کردن IP و بررسی محتوای مسدود شده در برخی مناطق جهان ما عالی هستند. توابع VPN به شما این امکان را می دهد که کارهای بیشتری از پروکسی ها انجام دهید. از طریق استفاده از آنها، کاربر ISP رایانه خود یا به عبارت دیگر ارائه دهنده خدمات اینترنت را با دیگری جایگزین می کند که امکان رمزگذاری تمام فعالیت های شما را فراهم می کند. VPN گزینه ای برای جستجو در خارج از خانه شما است، جایی که اتصالات Wi-Fi ایمن نیستند. با استفاده از آنها، خود را از از دست دادن اطلاعات شخصی، مانند رمز عبور و اطلاعات کارت اعتباری نجات خواهید داد.

چگونه از پروکسی socks5 استفاده کنیم؟

برای مثال، می‌توانید تنظیمات آن را در ویندوز پیاده‌سازی کنید و یک پروکسی برای تمام برنامه‌های خود با دسترسی به اینترنت داشته باشید، نه فقط یک مرورگر خاص. برای این کار، باید کنترل پنل را در رایانه خود پیدا کنید و "گزینه های اینترنت" را در آنجا جستجو کنید. مرحله بعدی در جستجوی شما، منوی "اتصالات" است، که در آن "تنظیمات LAN" برای شما جذابیت خاصی دارد. اکنون باید یک سرور پروکسی را برای LAN خود فعال کنید و مطمئن شوید که دور زدن سرور پروکسی برای آدرس های محلی امکان پذیر است. سپس بر روی "Advanced" کلیک کنید و استفاده از همان سرور پروکسی را برای همه پروتکل ها غیرفعال کنید. منوی «Socks» را در آنجا پیدا کنید و آدرس IP پروکسی socks5 و پورت آن را بنویسید. مرحله آخر شما پاک کردن تمام اطلاعات در ستون های "HTTP"، "Secure" و "FTP" است. اکنون تغییرات خود را ذخیره کنید و کار تمام است.

پروکسی ها در جاوا چیست؟

پروکسی قطعه ای از پارادایم طراحی نرم افزار در زبان برنامه نویسی جاوا است. در ابتدایی ترین شکل خود، پروکسی یک رابط پوسته است که حاوی چیز دیگری است. خواه یک اتصال شبکه باشد، یک فایل بزرگ در حافظه، یا منبع دیگری که تکثیر آن سخت است یا گران است، ممکن است همه توسط پروکسی نمایش داده شوند. به طور خلاصه، یک پروکسی یک شیء عامل است که توسط مشتری برای دسترسی به شیء سرویس دهنده واقعی در پس زمینه استفاده می شود. می توان از آن برای ارسال داده به o زیرین استفاده کرد

منبع

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش