Skip to main content

آموزش نصب تلگرام

 تلگرام: چیست و چگونه از آن استفاده کنیم


در اینجا نحوه نصب و استفاده از تلگرام برای دریافت پیام های رمزگذاری شده، خود ویرانگر و غیر مزاحم آمده است.




محبوبیت پلتفرم پیام رسان تلگرام هر زمان که واتس اپ قطع شود یا واتس اپ سیاست های حفظ حریم خصوصی خود را تغییر دهد، افزایش می یابد.


خوشبختانه، زندگی اجتماعی فراتر از شبکه فیس بوک وجود دارد. پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، ادعا می‌کند که اکنون نزدیک به 500 میلیون کاربر فعال دارد، هرچند که هنوز از واتس‌آپ و فیس‌بوک که ادعا می‌شود یک امتیاز میلیارد است، فاصله زیادی دارد.


اما این مهم نیست. آنچه مهم است این است که تلگرام یکی از بهترین برنامه‌های پیام‌رسانی رمزگذاری‌شده است همچنون اینستاگرام ، فیسبوک که یک برنامه پیام‌رسانی توزیع‌شده مبتنی بر فضای ابری را ارائه می‌دهد که هیچ تبلیغاتی ندارد.


شبیه پیام‌های اپل است، اما قابل اعتمادتر است، دارای برنامه‌های اختصاصی برای همه پلتفرم‌ها - رایانه شخصی، مک، لینوکس، اندروید و iOS - و همچنین به شما امکان می‌دهد چت‌های مخفی را با پیام‌هایی راه‌اندازی کنید که می‌توانند خود تخریب شوند. سطح جدیدی از حریم خصوصی


تلگرام آنقدرها هم که فکر می کنید امن نیست

با این حال، تلگرام به طور گسترده توسط کارشناسان امنیت اطلاعات مورد انتقاد قرار گرفته است، که می گویند رمزگذاری تلگرام آزمایش نشده است و به سادگی آنقدر امن نیست که توسط مخالفان سیاسی و سایر افرادی که اطلاعات بسیار حساس را منتقل می کنند، استفاده شود. (این در حالی است که تلگرام پلتفرم پیام رسانی مورد علاقه داعش بود.)


کارشناسان توصیه می کنند به جای آن از سیگنال یا واتس اپ استفاده کنید که از پروتکل سیگنال نیز استفاده می کند. تفاوت اصلی این است که چت های متنی تلگرام به طور پیش فرض رمزگذاری نشده اند. چت در سیگنال و واتس اپ هستند.


این بدان معناست که تلگرام می‌تواند پیام‌های شما را بخواند و در صورت ضربه زدن به پلیس، ممکن است مجبور شود آنها را تحویل دهد. (تلگرام به طور قانونی در لندن مستقر است، اما در دبی، امارات متحده عربی فعالیت دارد.)


تماس‌های صوتی و تصویری یک به یک تلگرام رمزگذاری شده است، اما چت‌های صوتی گروهی آن نه.


نحوه نصب تلگرام

نصب و استفاده از تلگرام بسیار آسان است. در اینجا یک راهنمای گام به گام ساده آورده شده است:




1. اپلیکیشن تلگرام را دانلود کنید

آیفون و آیپد

اندروید

ویندوز فون (بله، حتی ویندوز فون!)

پنجره ها

لینوکس 64 بیتی؛ لینوکس 32 بیتی

سیستم عامل مک ؛ نسخه Mac App Store

افزونه مرورگر کروم

می توانید از نسخه وب نیز استفاده کنید.

توجه: قبل از استفاده از نسخه های دسکتاپ تلگرام، باید آن را با استفاده از یک اپلیکیشن موبایل راه اندازی کنید.


2. شماره تلفن خود را ثبت کنید

بلافاصله پس از انجام این کار، تلگرام یک پیام کوتاه حاوی یک کد برای تأیید شماره برای تلفن شما ارسال می کند. اگر تا سه دقیقه کد تایید را وارد نکنید، تلگرام با گوشی شما تماس می گیرد.


3. کد تایید پیامکی را وارد کنید

اپلیکیشن تلگرام فیلدی خواهد داشت که کد تایید پیامکی را در آن وارد می کنید.


اسکرین شات از صفحه تلگرام که قرار است کد تایید خود را در آن تایپ کنید.


(اعتبار تصویر: تلگرام/اسکرین شات توسط Tom's Guide)

4. تلگرام ممکن است به جای آن با تلفن شما تماس بگیرد

یک صدای رباتیک یک کد پنج رقمی را می خواند و سپس می توانید آن را وارد برنامه کنید.



5. حداقل نام خود را وارد کنید

تلگرام از شما می خواهد که حداقل نام خود را به آن بدهید. (لازم نیست این نام واقعی شما باشد.) همچنین می توانید برای شخصی سازی بیشتر یک آواتار اضافه کنید.


سایر کاربران بدون نیاز به دانستن شماره تلفن شما می توانند شما را با نام کاربری شما جستجو کنند.


اسکرین شات صفحه تنظیم نام در اپلیکیشن تلگرام اندروید.


(اعتبار تصویر: تلگرام/اسکرین شات توسط Tom's Guide)

6. اجازه دهید تلگرام به مخاطبین شما دسترسی داشته باشد

متأسفانه، شما نمی توانید فقط یک شماره تلفن را تایپ کنید و پیام را شروع کنید. قبل از اینکه بتوانید به کسی پیام دهید، باید به تلگرام اجازه دسترسی به مخاطبین خود را بدهید. با این حال، افرادی که در مخاطبین شما نیستند همچنان می توانند شما را به چت تلگرام دعوت کنند.


اسکرین شات از فرآیند مجوز مخاطبین تلگرام در اندروید.


(اعتبار تصویر: تلگرام/اسکرین شات توسط Tom's Guide)

7. (اختیاری) اجازه دهید تلگرام به فایل ها و صفحه قفل شما دسترسی داشته باشد

تلگرام از شما می خواهد که به آن اجازه دهید به عکس ها، رسانه ها و فایل های شما دسترسی داشته باشد تا بتوانید از این برنامه برای ارسال عکس و فایل های دیگر استفاده کنید. همچنین می‌خواهد به صفحه قفل شما دسترسی داشته باشد تا بتواند تماس‌های دریافتی را به شما نشان دهد.


شما می توانید هر دو این گزینه ها را ارسال کنید، اما اگر این کار را نکنید تلگرام بسیار مفیدتر خواهد بود.



8. (توصیه می شود) یک پین تلگرام جداگانه تنظیم کنید

تلگرام برای استفاده از برنامه نیازی به ایجاد رمز عبور یا پین ندارد. تنها باز کردن قفل گوشی برای دسترسی به اپلیکیشن تلگرام و حساب کاربری خود کافی است.


اگر شخص دیگری به تلفن شما دسترسی پیدا کند و بتواند قفل آن را باز کند، این مشکل ایجاد می شود. برای محافظت از حساب تلگرام خود، یک پین چهار رقمی جداگانه تنظیم کنید.


به منوی "همبرگر" در گوشه سمت چپ بالای برنامه بروید و تنظیمات > حریم خصوصی و امنیت > قفل رمز عبور را انتخاب کنید.

برای ادامه استفاده از تلگرام باید پین، ahem، "passcode" را به صورت دوره‌ای وارد کنید، اما می‌توانید مدت زمان لازم برای وارد کردن رمز عبور را تغییر دهید.


اما توجه داشته باشید که اگر پین را فراموش کردید، باید اپلیکیشن تلگرام را حذف کنید و دوباره شروع کنید. چت های مخفی از بین خواهند رفت. چت های غیر مخفی که در سرویس تلگرام ذخیره می شوند

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش