نتایج ترجمه
اینستاگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال روزانه، رشد کرده و به بازاری پربار تبدیل شده است – برای برندهای با تجربه و کسب و کارهای نوپا به طور یکسان. در واقع، پلت فرم رسانه های اجتماعی اشتراک گذاری عکس بسیار سودآور شده است، در حال حاضر پنج راه مختلف وجود دارد که می توانید از حساب و محتوای خود برای ایجاد بانک استفاده کنید. در ادامه بخوانید و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه در اینستاگرام درآمد کسب کنید.
۱- اینفلوئنسر اینستاگرام شوید همه کسانی که نام اینستاگرام را شنیده اند به احتمال زیاد در مورد تأثیرگذاران آن نیز شنیده اند. اما در صورتی که این کار را نکرده باشید: اینفلوئنسرها اصطلاحی است که برای توصیف افرادی که با موفقیت فالوورهای زیادی و وفادار در اینستاگرام ایجاد کرده اند استفاده می شود. به لطف سطح اعتمادی که با مخاطبان خود ایجاد کردهاند، میتوانند به معنای واقعی کلمه بر دنبالکنندگان خود تأثیر بگذارند تا محصولات خاصی را بخرند یا از خدمات خاصی استفاده کنند و صرفاً در مورد آنها پست بگذارند. البته این به برندها فرصتی عالی برای دستیابی به مشتریان بالقوه میدهد بدون اینکه به سختی با رویکردشان به فروش برسند. پس چگونه از این کسب درآمد می کنید؟ به عنوان مثال، برندهای خوب معمولاً با اینفلوئنسرها همکاری می کنند تا پست های حمایت شده ایجاد کنند که به اطلاع رسانی در مورد محصولات یا خدمات آنها کمک می کند. اگر بتوانید حساب خود را به وضعیت اینفلوئنسر بسازید، میتوانید به ازای هر پست حمایتشده تا هزاران دلار درآمد کسب کنید—و تنها کاری که باید انجام دهید این است که تصویری از خودتان با استفاده از برندی که با آن شریک هستید به اشتراک بگذارید. احتمالات را تصور کنید: به اندازه کافی مشارکت داشته باشید و می توانید برای زندگی یا حداقل چند ماه آماده باشید. اما قبل از اینکه برنامه محتوای خود را شروع کنید، در اینجا یک هشدار کوچک وجود دارد: زیاده روی در پست های حمایت شده و تبلیغات می تواند به راحتی فالوورهای شما را نیز از دست بدهد، که می تواند وضعیت شما را از اینفلوئنسر به یک نفر کاهش دهد. به خاطر داشته باشید که مردم عمدتاً برای اجتماعی بودن و ارتباط با دوستان و گرایشها از طریق اینستاگرام جستجو میکنند، نه اینکه چیزهایی را به آنها بفروشند و به آنها بازاریابی کنند. کارینا به همین دلیل است که وقتی صحبت از حمایت مالی به میان میآید، حواستان به انتخاب برندهایی برای مشارکت باشد. زبان و لحن آنها باید با زبان شما همخوانی داشته باشد، درست همانطور که یک ورزشکار به طور طبیعی با یک برند ورزشی شریک می شود. 2. فروش محصولات به صورت آنلاین علاوه بر اینکه اینستاگرام یک ابزار رسانه اجتماعی است، همچنین به یک مکان تجارت الکترونیک عالی تبدیل شده است که مردم میتوانند هم یک تصویر را لایک کنند و هم برای کالای موجود در آن خرید کنند. شما می توانید کل فرآیند فروش خود را بر روی پلت فرم قرار دهید. این به شما فرصت عالی برای فروش محصولاتی میدهد که خودتان تولید میکنید، یا بهتر است بگوییم، از تامینکنندگان تهیه میکنید - بهویژه اگر چیز خاصی برای فروش ندارید یا نمیخواهید با مسائل تولید سروکار داشته باشید. از آنجایی که اینستاگرام یک پلتفرم رایگان است، میتوانید شروع کوچکی را انتخاب کنید. یک تا سه محصولی را که میخواهید با آن شروع کنید انتخاب کنید، اما مراقب گرایشها و علایق جدید باشید! درگیر شوید، مشاهده کنید و به طور مداوم بهترین فرصت را برای گسترش پیشنهادات خود بیابید. و دقیقاً به همین دلیل است که فروشندگان به طور مرتب مقدار قابل توجهی را جمع آوری می کنند: زیرا آنها می توانند روی فروش تمرکز کنند. ترفند این است که اقلامی را پیدا کنید که به بازاریابی علاقه دارید (و مردم در واقع علاقه مند به خرید هستند)، تماس با تامین کنندگان و خرید عمده - به این معنی که آنها را با قیمتی بسیار کمتر از آنچه که مصرف کنندگان آنها در فروشگاه می پردازند دریافت می کنید. . به این ترتیب، میتوانید قیمت اقلام را دیکته کنید (تا زمانی که گرانتر از چیزی نباشد که برند واقعاً آنها را برای آن میفروشد) و کمیسیون بگیرید.
حتی اگر وبسایتی ندارید، میتوانید از طریق فرمهای آنلاین پرداختهای مشتریان خود را بپذیرید. حتی می توانید فرم پرداخت خود را طوری طراحی کنید که خود و برندتان را از صفحات خرید قدیمی و خسته کننده متمایز کنید. اگر دنبالکنندگان زیادی دارید یا قصد دارید از همان ابتدا روی تبلیغات اینستاگرام سرمایهگذاری کنید، ممکن است بخواهید یک حساب تجاری پرخطر برای خود ایجاد کنید
زیرا برای پذیرش حجم بالای فروش بهتر است.
Comments
Post a Comment