روش اثبات شده برای افزایش بازدید اینستاگرام
افزایش تعداد بازدید از پروفایل نشانه علاقه فالوورهای اینستاگرام شما به محصولات شماست. آنها در حال مرور فروشگاه شما هستند. این نشان دهنده تأثیر شما بر مخاطبان است.
بنابراین، چگونه بدون صرف یک سکه در اینستاگرام دید بیشتری داشته باشیم؟ چگونه می توانید دسترسی ارگانیک و بازدیدهای نمایه را افزایش دهید؟ این مقاله مطمئنا کمک خواهد کرد.
در زیر در مورد آزمایشی می نویسم که دو هفته پیش تنظیم کردم. میخواستم آزمایش کنم که آیا میتوانم تعداد بازدیدهای پروفایل در حساب اینستاگرام بلوستیک را افزایش دهم.
و کار کرد.
می خواهید بدانید چگونه این کار را انجام دادم؟ به خواندن ادامه دهید…
بهترین راه برای افزایش بازدید
من با روشن کردن اعلانها برای 4-5 صفحه شروع کردم که درگیری خوبی را در پستهای آنها جلب کرد. حالا هر وقت پست میدادند، شروع به دریافت نوتیفیکیشن میکردم.
سپس، متوجه شدم که پست های بد بو برای من مرتبط تر هستند.
بنابراین، من شروع به اظهار نظر طنز در مورد چنین پست هایی کردم. برای بدست آوردن چیزی باید چیزی بدهید، درست است؟ و زمانی که من نظراتی را مطابق با موضوع پست ها ارسال کردم، فالوورهای آنها آن را پسندیدند. حتی به نظرات من هم پاسخ دادند.
صفحه هم لایک کرد و جواب داد.
با کامنت گذاشتن، دسترسی اینستاگرام و بازدیدهای پروفایل را به صورت ارگانیک افزایش دهید
خیلی زود متوجه افزایش تدریجی بازدیدهای پروفایلم شدم. اعداد قبلاً صدها بود، اما اکنون به هزاران رسیده است. خوب، از طرف من یک اغراق جزئی به نظر می رسد. اما امیدوارم اگر به تعامل با صفحات مرتبط ادامه دهم، این موارد همچنان رشد خواهند کرد.
به این ترتیب می توان دسترسی گسترده تری به اینستاگرام داشت. از طریق یک تعامل واقعی و معقول مداوم.
بنابراین، گذاشتن نظر در حسابهای مختلف مورد تحسین خود را عادت دهید. فقط 3-5 نظر در روز جواب می دهد.
فقط نگویید "پست عالی". درعوض، به آنها بگویید که کلاه را دوست دارید، یا با دیدن پستهای آنها چقدر هوس قهوه میکنید. یک فکر کوتاه را تکمیل یا به اشتراک بگذارید.
شما دیده شدن نام تجاری خود را در اینستاگرام افزایش خواهید داد، بازدیدهای بیشتری از پروفایل دریافت خواهید کرد و حتی شانس مشارکت را خواهید داشت.
چگونه اعلان های پست را روشن کنیم؟
برای روشن کردن اعلانها برای یک حساب اینستاگرام، از آن حساب بازدید کنید و روی نماد زنگ در بالا سمت راست ضربه بزنید. یک پاپ آپ باز می شود که دکمه های جابجایی مختلف را نشان می دهد. برای دریافت اعلانهای پستها از آن حساب، روی دکمه کنار پستها ضربه بزنید.
سایر روش های کاری برای بهبود دیده شدن برند در اینستاگرام
1. محتوای قابل اشتراک گذاری را ارسال کنید
شما باید محتوای با کیفیت و جذاب ایجاد کنید و به اشتراک بگذارید. اما برای بهبود دید، محتوا باید به اشتراک گذاری منجر شود. تصاویر یا ویدیوهایی را که دنبال کنندگان شما در استوری ها و DM های خود به اشتراک می گذارند ارسال کنید. همچنین آنها را به اشتراک گذاری مطالب تشویق کنید.
2. حلقه های اینستاگرام را آپلود کنید
دسترسی به حلقههای اینستاگرام این روزها خوب است. بنابراین، باید سعی کنید تا جایی که می توانید حلقه ها را ضبط کنید و آنها را در برگه کاوش پست کنید. اگر مردم آنها را دوست داشته باشند، الگوریتم اینستاگرام آنها را بیشتر تبلیغ می کند. شما حتی ممکن است ویروسی شوید، و در نتیجه دسترسی ارگانیک گسترده ای داشته باشید.
پیشنهاد می شود بخوانید: کسب و کارهای کوچک چگونه می توانند از حلقه های اینستاگرام استفاده کنند؟
3. داستان های تعاملی ایجاد کنید
استوری های اینستاگرام در بالای فید دنبال کنندگان شما ظاهر می شود. شما می توانید نظرسنجی ایجاد کنید، آزمون ها را اجرا کنید یا مسابقات هدایایی را در آنجا اعلام کنید. همچنین می توانید جلسات پرسش و پاسخ اینستاگرام را میزبانی کنید. با درخواست از فالوورها برای انتشار این خبر کمی سر و صدا ایجاد کنید.
با ارسال منظم استوری های مرتبط و تعاملی، به دنبال کنندگان خود دلیلی می دهید که همچنان حساب شما را بررسی کنند.
نتیجه
بهبود دسترسی ارگانیک اینستاگرام کار غیرممکنی نیست. اما اگر به دنبال افزایش سریع دید هستید، روش آزمایش شده ای که در بالا ذکر کردم را امتحان کنید. در مورد اکانت های مختلف اینستاگرام که دوست دارید یا مخاطبان هدف شما در آن ها حضور دارند نظر دهید.
همه چیز در مورد به اشتراک گذاری محتوای مرتبط است. چه در حساب کاربری شما و چه به عنوان نظر دیگران. به زودی از این پاداش ها بهره مند خواهید شد - به عنوان دسترسی بهتر و بازدیدهای نمایه بالاتر.
Comments
Post a Comment