راهکار افزایش فروش در اینستاگرام
روی استوریهای حمایتشده اینستاگرام سرمایهگذاری کنید
درست مانند بازاریابی مدرسه قدیمی، شما باید مقداری هزینه کنید تا مقداری به دست آورید. اگر میخواهید دسترسی خود را فراتر از هشتگها و برچسبهای جغرافیایی گسترش دهید، باید در استوریهای حمایت شده سرمایهگذاری کنید.
میتوانید تشخیص دهید که کدامیک از آنها حمایت میشوند، زیرا در گوشه سمت چپ بالا زیر دسته IG برچسبگذاری شدهاند.
داستانهای حمایتشده برای حسابهایی با نمایههای تجاری در دسترس هستند. اینستاگرام ، فیسبوک ، توییتر ، یوتیوب این داستانها بین آنهایی که از حسابهایی که قبلاً دنبال کردهاید ظاهر میشوند.
و اگر به درستی استفاده شود، استوری های حمایت شده اینستاگرام می تواند تأثیر بزرگ، مثبت و ماندگاری بر برند شما داشته باشد.
به آن مانند بازاریابی مستقیم فکر کنید. مطمئناً بازدید خواهید داشت و به بازار هدف خود می رسید زیرا استوری حمایت شده شما به طور خودکار در فیدهای آنها ظاهر می شود. و درست مانند سایر اشکال تبلیغات پولی، میتوانید فوراً عملکرد karinacss خود را با مشاهده معیارهای آن و یادگیری از آنها ببینید.
و در مورد معیارها، اینستاگرام همچنین به راحتی آمار را در پایان کمپین به شما نشان می دهد تا به تلاش های بازاریابی شما کمک کند.
6. یادگیری، تنظیم، و بهبود با دسترسی و برداشت
اعداد همه چیز هستند و این به ویژه در مورد استوری های اینستاگرام صادق است. دو معیار مهمی که میتوانید اندازهگیری کنید، میزان دسترسی و تأثیرگذاری است.
Reach تعداد افرادی است که از بازار هدف شما تبلیغ شما را مشاهده کرده اند، در حالی که نمایش تعداد دفعاتی است که افراد استوری شما را مشاهده کرده اند. شما باید مراقب هر دو باشید و مطمئن شوید که آنها بهترین عملکرد خود را دارند.
کاهش دسترسی برند خود را مشاهده می کنید؟ میتوانید با بهبود هشتگها و برچسبهای جغرافیایی، سرمایهگذاری در استوریهای حمایتشده، یا حتی تگ کردن برخی از فالوورهای مورد علاقهتان در صورت لزوم، این مشکل را برطرف کنید.
کشش اینفلوئنسرها را دست کم نگیرید. آنها به دلیلی آنجا هستند!
متوجه کاهش در برداشت ها شده اید؟ شما باید راههای مختلفی را بررسی کنید که میتوانید استوریها را سرگرمکننده کنید و دنبالکنندگان خود را وادار کنید بارها و بارها تماشا کنند.
شاید نگاهی به کارهایی که اکانت های مورد علاقه شما انجام می دهند بیندازید و رقبای خود را بررسی کنید. تماشا کنید، یادداشت برداری کنید و عناصری را که فکر می کنید برای برند شما کارآمد هستند، به کار ببرید.
تکنیک های زیادی وجود دارد، و گاهی اوقات به سادگی ایجاد محتوای شما با روندها و رویدادهای جاری است. یا همانطور که در نکته شماره 3 ذکر شد، از یک برنامه ویرایش عکس استفاده کنید تا ظاهر و کیفیت پست های خود را بهبود بخشد و آن احساس متمایز اینستاگرام را به آنها ببخشید.
7. بر رقص ضربات به عقب، ضربه به جلو و نرخ خروج مسلط شوید
استوری های اینستاگرام که جذاب هستند معمولاً نیاز به تماشای مجدد دارند. می توانید این را با تعداد دفعاتی که در استوری خود دریافت می کنید، ببینید. هرچه این عدد بیشتر باشد، بازار هدف شما بیشتر باید به عقب برگردد و دوباره تماشا کند.
"ضربه به جلو" دقیقا برعکس است. افرادی که روی داستان شما به جلو یا بعدی ضربه می زنند به این معنی است که نمی توانند برای ادامه کار صبر کنند. یا، میتوانید برچسبهای قابل کلیک را خیلی نزدیک به سمت راست صفحه قرار دهید.
در هر صورت، ضربه های رو به جلو منفی هستند و نیاز به توجه فوری شما دارند.
Comments
Post a Comment