ایمپرشن اینستاگرام، میزان دسترسی و سایر معیارهایی که ممکن است در مورد آنها گیج شوید
با وجود تعداد زیادی شبکه اجتماعی در صحنه و حتی معیارهای بیشتر برای پیگیری، درک اطلاعات شما ممکن است دشوار باشد. یک چیز را با اطمینان می دانیم: باید روی استراتژی های اینستاگرام و استوری اینستاگرام سرمایه گذاری کنید.
متقاعد نشدی؟
اینستاگرام بستر مناسبی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید انواع محتوای عکس یا ویدیو را به اشتراک بگذارید و به روش های جدید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
برخی از نکات برجسته که در جمع آوری آمارهای کلیدی اینستاگرام برای بازاریابان پوشش داده شده اند عبارتند از:
1 میلیارد کاربر فعال ماهانه
از هر سه بزرگسال 18 تا 29 ساله تقریباً دو نفر از اینستاگرام استفاده می کنند
80٪ از حساب ها یک تجارت را دنبال می کنند
2 میلیون تبلیغ کننده ماهانه
بهترین زمان برای ارسال پست، روزهای هفته بین 10 صبح تا 3 بعد از ظهر است.
اکنون که با برخی از دلایل جدایی ناپذیر بودن اینستاگرام در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما آشنا شده اید، در ادامه به بررسی معیارها و تعاریف اصلی اینستاگرام که باید بدانید، می پردازیم تا بتوانید با اطمینان به آن بپردازید و تجزیه و تحلیل کنید.
با karinacss موفقیت اینستاگرام را مشخص کنید
ویژگی های جامع اینستاگرام Sprout می تواند به شما کمک کند تا موفقیت اجتماعی خود را کنترل کنید.
از طریق گزارشدهی در سطح پیام و کانال ما، آنچه را که کار میکند و چه چیزی را غیرفعال میکند، تجزیه و تحلیل کنید و تقویم محتوای خود را از قبل برنامهریزی کنید.
این ویژگی ها و موارد دیگر را با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه امتحان کنید، ببینید چگونه Sprout می تواند تلاش های اینستاگرام شما را ساده کند.
دسترسی اینستاگرام: تعداد کاربران منحصر به فردی که پست یا استوری اینستاگرام شما را در هر روز مشاهده کردند
تا زمانی که برای پست های اینستاگرام خود خرج جدی نکنید، احتمالاً تک تک فالوورهایتان محتوای شما را نخواهید دید. و حتی با هزینههای جدی، بعید است که به همه فالوورهای خود دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل است که دسترسی شما به اینستاگرام مهم است. Reach به شما می گوید که هر روز به چند کاربر منحصر به فرد محتوای شما ارائه می شود. سعی کنید این معیار را برای افزایش آگاهی از برند به حداکثر برسانید.
گزارش پروفایل های Sprout IG
برداشت های اینستاگرام: تعداد دفعاتی که محتوای شما اعم از پست یا استوری به کاربران نشان داده شده است.
در حالی که معمولاً با دسترسی اشتباه گرفته می شود، نمایش ها تعداد کل دفعاتی است که محتوای شما دیده شده است. اگر بازدیدهای اینستاگرام شما بیشتر از میزان دسترسی شما باشد، نشانه این است که مخاطبان شما چندین بار محتوای شما را مشاهده می کنند. برای نشاندهنده عملکرد خوب، به دنبال پستهایی با نسبت برداشت به دسترسی بالا باشید.
نرخ تعامل در اینستاگرام: این میزان مشارکت پست شما بر تعداد نمایش پست تقسیم می شود.
نرخ مشارکت معیاری است که باید برای بازاریابان اجتماعی پیگیری شود. نرخ تعامل نشان دهنده میزان جذب کاربرانی است که پست های شما را دیده اند. میزان تعامل اینستاگرام خود را بر اساس نوع رسانه تقسیم کنید تا متوجه شوید که آیا مخاطبان شما بیشتر با پست های عکس، پست های ویدیویی یا پست های چرخ فلک درگیر می شوند یا خیر.
با گذشت زمان، نرخ تعامل می تواند به شما بگوید که یک کمپین یا استراتژی پیام رسانی در مقابل کمپین دیگر یا استراتژی پیام رسانی چگونه عمل می کند. این یک معیار عالی برای ردیابی هنگام آزمایش رویکردهای جدید است.
پست های ذخیره شده اینستاگرام: تعداد کاربرانی که پست های شما را ذخیره کرده اند.
همانطور که از نام آن پیداست، پستهای ذخیرهشده به کاربران این امکان را میدهند که یک پست را برای ارجاع در زمان دیگری در بخش ذخیرهشده نمایه خود ذخیره کنند. ذخیرهها برای افزایش طول عمر پستهای اینستاگرام شما عالی هستند، زیرا کاربران ماهها پس از پست اولیه محتوای ذخیرهشده را دوباره مشاهده میکنند.
Comments
Post a Comment