Skip to main content

ایمپرشن چیست

ایمپرشن اینستاگرام، میزان دسترسی و سایر معیارهایی که ممکن است در مورد آنها گیج شوید

 
با وجود تعداد زیادی شبکه اجتماعی در صحنه و حتی معیارهای بیشتر برای پیگیری، درک اطلاعات شما ممکن است دشوار باشد. یک چیز را با اطمینان می دانیم: باید روی استراتژی های اینستاگرام و استوری اینستاگرام سرمایه گذاری کنید.

متقاعد نشدی؟

اینستاگرام بستر مناسبی را برای شما فراهم می کند تا بتوانید انواع محتوای عکس یا ویدیو را به اشتراک بگذارید و به روش های جدید با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

برخی از نکات برجسته که در جمع آوری آمارهای کلیدی اینستاگرام برای بازاریابان پوشش داده شده اند عبارتند از:

1 میلیارد کاربر فعال ماهانه
از هر سه بزرگسال 18 تا 29 ساله تقریباً دو نفر از اینستاگرام استفاده می کنند
80٪ از حساب ها یک تجارت را دنبال می کنند
2 میلیون تبلیغ کننده ماهانه
بهترین زمان برای ارسال پست، روزهای هفته بین 10 صبح تا 3 بعد از ظهر است.
اکنون که با برخی از دلایل جدایی ناپذیر بودن اینستاگرام در استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما آشنا شده اید، در ادامه به بررسی معیارها و تعاریف اصلی اینستاگرام که باید بدانید، می پردازیم تا بتوانید با اطمینان به آن بپردازید و تجزیه و تحلیل کنید.

با  karinacss  موفقیت اینستاگرام را مشخص کنید

ویژگی های جامع اینستاگرام Sprout می تواند به شما کمک کند تا موفقیت اجتماعی خود را کنترل کنید.

از طریق گزارش‌دهی در سطح پیام و کانال ما، آنچه را که کار می‌کند و چه چیزی را غیرفعال می‌کند، تجزیه و تحلیل کنید و تقویم محتوای خود را از قبل برنامه‌ریزی کنید.

این ویژگی ها و موارد دیگر را با یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه امتحان کنید، ببینید چگونه Sprout می تواند تلاش های اینستاگرام شما را ساده کند.


دسترسی اینستاگرام: تعداد کاربران منحصر به فردی که پست یا استوری اینستاگرام شما را در هر روز مشاهده کردند

تا زمانی که برای پست های اینستاگرام خود خرج جدی نکنید، احتمالاً تک تک فالوورهایتان محتوای شما را نخواهید دید. و حتی با هزینه‌های جدی، بعید است که به همه فالوورهای خود دسترسی پیدا کنید. به همین دلیل است که دسترسی شما به اینستاگرام مهم است. Reach به شما می گوید که هر روز به چند کاربر منحصر به فرد محتوای شما ارائه می شود. سعی کنید این معیار را برای افزایش آگاهی از برند به حداکثر برسانید.

گزارش پروفایل های Sprout IG
برداشت های اینستاگرام: تعداد دفعاتی که محتوای شما اعم از پست یا استوری به کاربران نشان داده شده است.

در حالی که معمولاً با دسترسی اشتباه گرفته می شود، نمایش ها تعداد کل دفعاتی است که محتوای شما دیده شده است. اگر بازدیدهای اینستاگرام شما بیشتر از میزان دسترسی شما باشد، نشانه این است که مخاطبان شما چندین بار محتوای شما را مشاهده می کنند. برای نشان‌دهنده عملکرد خوب، به دنبال پست‌هایی با نسبت برداشت به دسترسی بالا باشید.

نرخ تعامل در اینستاگرام: این میزان مشارکت پست شما بر تعداد نمایش پست تقسیم می شود.

نرخ مشارکت معیاری است که باید برای بازاریابان اجتماعی پیگیری شود. نرخ تعامل نشان دهنده میزان جذب کاربرانی است که پست های شما را دیده اند. میزان تعامل اینستاگرام خود را بر اساس نوع رسانه تقسیم کنید تا متوجه شوید که آیا مخاطبان شما بیشتر با پست های عکس، پست های ویدیویی یا پست های چرخ فلک درگیر می شوند یا خیر.

با گذشت زمان، نرخ تعامل می تواند به شما بگوید که یک کمپین یا استراتژی پیام رسانی در مقابل کمپین دیگر یا استراتژی پیام رسانی چگونه عمل می کند. این یک معیار عالی برای ردیابی هنگام آزمایش رویکردهای جدید است.

پست های ذخیره شده اینستاگرام: تعداد کاربرانی که پست های شما را ذخیره کرده اند.

همانطور که از نام آن پیداست، پست‌های ذخیره‌شده به کاربران این امکان را می‌دهند که یک پست را برای ارجاع در زمان دیگری در بخش ذخیره‌شده نمایه خود ذخیره کنند. ذخیره‌ها برای افزایش طول عمر پست‌های اینستاگرام شما عالی هستند، زیرا کاربران ماه‌ها پس از پست اولیه محتوای ذخیره‌شده را دوباره مشاهده می‌کنند.

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش