Skip to main content

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام

 بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام بر اساس صنعت

همانطور که در بالا ذکر شد، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام بسته به حساب کاربری متفاوت است، اما زمان‌های ایده‌آل‌تری برای پست گذاشتن در اینستاگرام بر اساس صنایع خاص وجود دارد. برای بهینه سازی تعامل، تغییر زمان پست اینستاگرام بر اساس صنعت بسیار مهم است.


فالوورهای اینستاگرام شما احتمالاً در زمان‌های متفاوتی نسبت به حساب‌های رقیب فعال هستند، بنابراین فهمیدن اینکه چه زمانی فالوورهای شما آنلاین هستند، برای تعامل مفید خواهد بود.


این زمان‌های ارسال پست در اینستاگرام یک شروع عالی است، اما  karinacss تحقیقات زیر را برای یافتن بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام بر اساس صنایع زیر انجام داد: خرده‌فروشی، رسانه، فناوری، غیرانتفاعی، آموزش، مراقبت‌های بهداشتی، خدمات حرفه‌ای، غذا و نوشیدنی و سفر و گردشگری


خرده فروشی

ارسال پست در اینستاگرام برای کسانی که در صنعت خرده فروشی هستند بسیار مهم است. مردم اکنون بیش از هر زمان دیگری از اینستاگرام به عنوان یک مرکز خرید استفاده می کنند. اگر به دنبال دستیابی به مخاطبانی علاقه مند به خرده فروشی هستید، باید به بهترین و بدترین زمان های پست اینستاگرام در زیر توجه کنید.


بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام: چهارشنبه بعد از ظهر (3 بعد از ظهر) و ظهر جمعه (11 صبح تا 12 بعد از ظهر)

بهترین روز نهایی: چهارشنبه

بدترین روز: یکشنبه - منطقی است زیرا اکثر مردم آخر هفته ها در زندگی واقعی حضور دارند.

کمترین میزان نامزدی: اواخر شب و صبح زود - اکثر مردم در این ساعات می خوابند و در رسانه های اجتماعی فعال نیستند.

نمودار تعامل برای کالاهای مصرفی اینستاگرام


در زیر استراتژی هایی برای صنعت خرده فروشی از Elise Armitage از What The Fab ارسال شده است:


بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای صنعت شما چه زمانی است؟ – برای من بهترین زمان پست گذاشتن در اینستاگرام صبح یا عصر است و بهترین روزهای هفته یکشنبه تا پنجشنبه است. منطقی است - مردم صبح‌ها در رختخواب، و در طول رفت و آمد، فیدهای اینستاگرام خود را مرور می‌کنند، و بعد از آن که بعد از کار در خانه استراحت می‌کنند. و در جمعه ها و شنبه ها مردم بسیار مراقب هستند، کارهای خود را انجام می دهند و از خود لذت می برند.


2. چطور متوجه شدید؟ - من این را از طریق ترکیبی از آزمون و خطا و همچنین استفاده از تجزیه و تحلیل از طریق حساب تجاری اینستاگرام خود و برنامه های شخص ثالث متوجه شدم.


3. آیا از ابزارهای تجزیه و تحلیل شخص ثالث استفاده می کنید یا فقط از تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده می کنید؟ - من از ویژگی برنامه‌ریزی اینستاگرام Tailwind استفاده می‌کنم که بهترین زمان‌ها را برای ارسال پست به شما نشان می‌دهد.


4. آیا راهنمایی برای خوانندگان برای پست کردن در اینستاگرام برای صنعت خرده فروشی دارید؟ - در مورد جمعیت هدف خود فکر کنید - بر اساس رفتار آنها، بهترین راه و ایده آل ترین زمان برای تعامل با آنها چیست؟


رسانه و سرگرمی

رسانه‌های اجتماعی به چنان رسانه‌ای برجسته برای صنعت رسانه و سرگرمی تبدیل شده‌اند که اکنون یافتن بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام برای برجسته‌تر شدن و نمایش در فیدهای کاربران، حیاتی‌تر از همیشه است.


بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام: جمعه صبح (9 صبح)

بهترین نامزدی: چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در ساعات کاری (8 تا 5 بعد از ظهر)

کمترین میزان نامزدی: شنبه و یکشنبه - اکثر مردم این روزهای تعطیلی را از سر کار دارند، بیشتر در فعالیت های زندگی واقعی حضور دارند و بنابراین در رسانه های اجتماعی فعال نیستند.

تعامل اینستاگرام برای نمودار رسانه ای

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام نکاتی برای رسانه ها

کریستال لی، (Www.crystalalee.com)، مجری و تهیه کننده این سریال تلویزیونی، نکاتی را در مورد پست کردن در اینستاگرام برای صنعت رسانه ارائه کرد:


بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای صنعت شما چه زمانی است؟ – متوجه شده ام که بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام صبح ها (مخصوصاً آخر هفته ها) و اواسط تا اواخر شب در شب های هفته است.


چطور متوجه شدی؟ – تست A/B محتوای مشابه در زمان‌های مختلف.


آیا از ابزارهای تجزیه و تحلیل شخص ثالث یا فقط تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده می کنید؟ – تجزیه و تحلیل اینستاگرام و Hootsuite.


آیا توصیه ای برای خوانندگان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای صنعت رسانه دارید؟ - مخاطبان خود را بشناسید و محتوایی را که آنها شما را دنبال کرده اند ارائه دهید. اما زیاد کهنه نشوید انواع مختلف محتوا را امتحان کنید تا بدانید کدام یک باعث افزایش تعامل می شوند. از ریسک کردن نترسید، اگر پشیمان شدید، همیشه می‌توانید یک پست را بایگانی یا حذف کنید، اما هرگز نمی‌دانید – چیزی که فکر نمی‌کردید کارساز باشد ممکن است فراتر از انتظار شما عمل کند!


فنی

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش