برای الهام گرفتن، بیایید به شینولا نگاه کنیم، یک برند کالاهای لوکس که کار بسیار خوبی در ترجمه داستان برند خود به اینستاگرام انجام می دهد.
آنها بر حضور خود در شهر صنعتی قدیمی دیترویت ایالات متحده تاکید می کنند و بر محصولات دقیق و با کیفیت تمرکز می کنند. اخیراً این برند ویدیویی از افتتاحیه هتل خود را در اینستاگرام منتشر کرده است که نشان می دهد هتل در حال روشن کردن خیابان های دیترویت است.
این ویدیو بازتابی از داستان برند آنهاست که میتوان آن را در تمام پلتفرمهای دیگر یافت: نمادی از مهارت که با کار تیمی ساخته شده است.
راه برای استفاده از استوری در استوری اینستاگرام
1. اصیل باشید
همانطور که در مورد شینولا دیدیم، بازاریابی رسانه های اجتماعی برای بیان داستان برند شما استفاده می شود، نه صرفا برای فروش خدمات یا محصول شما. کاربران/بینندگان می توانند به سرعت متوجه شوند که آیا شما از آن به عنوان یک تاکتیک دیگر برای کسب درآمد استفاده می کنید، آیا فکر می کنند داستان های شما حیله گر به نظر می رسند یا فقط واقعی نیستند. داستان گویی به معنای به اشتراک گذاشتن آنچه که برای آن ایستاده اید با مخاطبان خود است. این به معنای برانگیختن احساسات و معرفی ارزش به زندگی روزمره مخاطبان است.
با کمپینهایی در هر گوشه از استراتژیتان، رسانههای اجتماعی میتوانند مکانی باشند که میتوانید آزادی خلاقانه خود را آزاد کنید، تا با جهان واقعی و صادق باشید - ویژگیهایی که باعث میشود داستانی ارزش خواندن (یا تماشا کردن) داشته باشد.
به نشنال جئوگرافیک نگاه کنید. NatGeo از طریق استوریهای اینستاگرام خود، تلاشهای حفاظتی سازمانها و افراد در سراسر جهان را آموزش و ترویج میدهد. آنها اخیراً "سیاره یا پلاستیک؟" را منتشر کرده اند. فراخوانی برای اقدام که بازدیدکنندگان را دعوت میکند تا متعهد شوند که مصرف پلاستیک شخصی خود را کاهش دهند، سپس آنها را تشویق میکند تا تعهد خود را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارند.
این داستان سرایی رسانه های اجتماعی خلاقانه، الهام بخش و موثر است.
2. ویدیوی آرزویی ایجاد کنید
BarkBox جعبه های اشتراک ماهانه را برای نوزادان چهار پا شما می فروشد و بیش از 200000 مشترک ماهانه دارد.
این برند با تمرکز بر مخاطبان سگ دوست خود و ایجاد محتوایی که مستقیماً با این مشتریان پرشور از طریق داستانهای آرزومندی که اطلاعرسانی میکند، آموزش میدهد و سرگرم میکند، از محصول بسیار خاص خود استفاده کرده است.
این به این دلیل است که کارمندان آنها نیز با خودشان صادق هستند.
داستانهای واقعی سگها و ویدیوهای نحوه انجام آنها فراتر از تکههای معمولی روزمره است تا تحسین مشترک آنها را برای سگها نشان دهد.
در اینجا چند نکته از karina هنگام ایجاد داستان های داستان سرایی IG آورده شده است:
کاری کنید که مخاطبان احساس کنند بخشی از یک جامعه هستند، نه یک پایگاه مشتری.
به مخاطبان خود صدایی برای ارائه بازخورد بدهید.
خنده کلیدی است: طنز با یادآوری بالاتر مرتبط است، به این معنی که پیامی که با طنز منتشر شده است برای مخاطبان شما آسانتر به خاطر میآورد.
به آنها نشان دهید که به چیزی بزرگتر از خدمات یا محصول خود اعتقاد دارید.
5 راه برای استفاده از استوری در استوری اینستاگرام
آخرین خبر: قلب داستان
مانند همه نمونههای ما، برندها باید برای دلایل و مسائلی که برای آنها و مخاطبانشان معنادارتر است موضع بگیرند.
این آتش روح همان چیزی است که داستان سرایی عالی از آن زاده می شود.
https://buffer.com/resources/social-media-storytelling/
برای به حداکثر رساندن ارتباط داستان خود با مخاطبان خود، مطمئن شوید که علت، موضوع یا شخصیت (قلبی) دارید که مخاطب شما بتواند با آن ارتباط برقرار کند. طبق تحقیقات، یک شخصیت قوی همیشه به طور موثرتر از یک آمار یا گروهی از افراد با مخاطبان ارتباط برقرار می کند.
چه به دنبال حکومت بر جهان باشید، چه به دنبال برداشتن گام بعدی در سفر برند خود هستید، ترکیب این هسته با یک داستان عالی مطمئناً به برند شما کمک می کند تا به عنوان پناهگاه آرامش در دنیای تبلیغات نمایشی برجسته شود.
Comments
Post a Comment