Skip to main content

چگونه باید استوری بگذاریم

 نحوه استفاده از استوری اینستاگرام برای تجارت

ارسال فیلم از یک رویداد اداری.

اخبار فوری در مورد صنعت خود ارسال کنید.

محصول خود را نشان دهید.

تبلیغ یک رویداد شرکت

یکی از پست های وبلاگ شرکت خود را پیش نمایش کنید.

از شرکت های دیگری که با شما کار می کنند یا همکاری می کنند نام ببرید.

1. ارسال فیلم از یک رویداد اداری.

گاهی اوقات ، بهترین کاری که یک کسب و کار می تواند در اینستاگرام انجام دهد این است که تا حد ممکن انسان باشد. یکی از راه های انجام این کار ، ارسال یک فیلم کوتاه از عملکرد یک شرکت است. خواه مهمانی تعطیلات اداری باشد یا ضیافت جایزه ، ارسال فیلم از آن در استوری شما برای پیروان شما سرگرمی آسان و لحظه ای است. این محتوا همچنین به افراد نشان می دهد که شما یک صدای مرتبط و دوستانه در بازار خود هستید.


2. اخبار فوری در مورد صنعت خود ارسال کنید.

همانطور که ممکن است در وبلاگ شرکت خود داشته باشید ، می توانید از Story Instagram خود برای گزارش آخرین اتفاقات صنعت خود استفاده کنید. با طراحی مناسب ، می توانید اخبار کوچک - که شایسته یک مقاله کامل نیست - را به یک داستان در حساب اینستاگرام خود تبدیل کنید.


این باعث می شود که کاربران به شما مراجعه کنند تا از روند بازار مطلع شوند. حتی می توانید از کاربران نظر خود را بپرسید ، همانطور که در Instagram Story توسط karina در زیر نشان داده شده است. ما توضیح خواهیم داد که چگونه "برچسب" های اینستاگرام می توانند در انجام این کار در یک دقیقه به شما کمک کنند.


نمونه استوری اینستاگرام برای به اشتراک گذاری اخبار


3. محصول خود را نشان دهید.

ممکن است محصول شما در نظر شخص غیرمجاز ساده ترین یا سکسی ترین محصول نباشد. خوب ، داستان اینستاگرام شما قالب کاملی برای نشان دادن نحوه استفاده از آن محصول به مشتریان بالقوه است. یک ویدئوی طولانی ارسال کنید که به کلیپ های 15 ثانیه ای تقسیم شده است و به کاربران نشان می دهد که محصول یا خدمات شما چه کار می کند و چگونه به مشتریان شما کمک می کند.


به عنوان مثال ، اگر نرم افزار می فروشید ، ممکن است با استفاده از یک ابزار ضبط مانند Loom ، یک فیلم از صفحه کامپیوتر خود ضبط کنید که نحوه ورود به سیستم ، استفاده از داشبورد نرم افزار و حرکت به توابع مختلف موجود در محصول را نشان می دهد.


فقط به یاد داشته باشید که قبل از بارگذاری ویدیوی خود در استوری اینستاگرام ، ابعاد آن را تغییر دهید. به یاد داشته باشید ، ابعاد تصویر استوری های اینستاگرام دارای 1920 پیکسل ارتفاع و 1080 پیکسل عرض ، با نسبت تصویر 9:16 است.


4. تبلیغ یک رویداد شرکت.

آیا سازمان شما هر سال میزبان یک کنفرانس تجاری است یا در یک کنفرانس بزرگ شرکت می کند؟ از استوری اینستاگرام خود برای تبلیغ رویداد استفاده کنید و به دنبال کنندگان خود بگویید که در آنجا به دنبال شما هستند. با یک طراح گرافیک کار کنید یا خودتان کارهای هنری انجام دهید تا یک برگه رویداد را با تمام اطلاعاتی که برای پیدا کردن شما نیاز دارد ، نشان دهید.


اکثر این کارها را می توانید مستقیماً در اینستاگرام انجام دهید. برای مثال ، از گزینه های متن اصلی در Story خود برای افزودن موارد زیر استفاده کنید:


نام رویداد.

جایی که رویداد واقع شده است.

تاریخ هایی که در آن شرکت خواهید کرد

شماره غرفه شما

هشتگ رسمی رویداد.

5. پیش نمایش یکی از پست ها یا فیلم های وبلاگ شرکت خود.

پست های وبلاگ شما و ویدئوهای YouTube به تمام نوردهی نیاز دارند. حتی اگر رسانه های اجتماعی منبع اصلی ترافیک وبلاگ شما نباشند ، استوری اینستاگرام شما می تواند به خوانندگان کمک کند آن پست یا ویدیو را برای اولین بار کشف کرده و بعداً آن را پیدا کنند.


در تصویر زیر ، Google Pixel از استوری اینستاگرام خود برای پیش نمایش ویدیویی که در مورد مشتری استفاده کننده از دستگاه منتشر کرده است ، استفاده کرد. هنگامی که تا انتهای Story ضربه می زنید ، گوگل از شما می خواهد انگشت خود را به سمت بالا بکشید ، سپس شما را به ویدیوی کامل در YouTube پیوند می دهد.


نمونه Instagram Story اشتراک گذاری یک ویدیوی جدید YouTube


6. از شرکت های دیگری که با شما کار می کنند یا همکاری می کنند نام ببرید.

همانطور که تعداد فالوورهای اینستاگرام شما افزایش می یابد ، در نهایت سایر حساب های تجاری را که می خواهند شما را دنبال کنند نیز انتخاب می کنید. چه آن حساب ها شرکای تجاری شما باشند یا فقط طرفداران شما باشند ، در استوری اینستاگرام خود به آنها فریاد بزنید. این یک راه منفعل اما م effectiveثر برای تقویت روابط شما با کاربران است که بیشتر برای رشد تجارت شما اهمیت دارد. ما نحوه پیوند دادن به حساب های دیگر در استوری اینستاگرام را در نکات زیر توضیح خواهیم داد.


اکنون که اصول اولیه را می دانید ، اجازه دهید نکات و هک هایی را برای تولید استوری اینستاگرام با کیفیت بالا و قابل کلیک انجام دهیم.


https://karinacss.ir/1400/05/21/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%b3%d8%aa%d8%a7%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%a8%da%af%d8%b0%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%85-%d8%a2%d9%85/

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش