نحوه ایجاد و ساخت هشتگ
نویسنده: هیلی دورنی
راه حل ها
نحوه ایجاد و استفاده از هشتگ های اینستاگرام
چند مورد مشابه اینستاگرام با هشتگ مترادف است. استفاده از هشتگ در توییتر به شما کمک می کند تا به مکالمات بپیوندید ، با آنچه در حال رخ دادن است ارتباط برقرار کرده و قابل کشف شوید.
این مهم است که بدانید چگونه از هشتگ ها برای ارائه بهترین خدمات به نام تجاری و اهداف بازاریابی خود در توییتر استفاده کنید ، بنابراین ما نکات و نمونه هایی را در زیر دریافت کرده ایم.
در توییتر ، افزودن "#" به ابتدای کلمه یا عبارت بدون شکستن یک هشتگ ایجاد می کند. وقتی از هشتگ در توییت استفاده می کنید ، به همه توییت های دیگر که آن را شامل می شوند پیوند می یابد.
گنجاندن هشتگ زمینه اینستاگرام شما را می دهد و به مردم اجازه می دهد موضوعات مورد علاقه خود را به راحتی دنبال کنند.
در اینجا درTwitterBusiness ، ما به این سرگرمی برای #NationDogDay پیوستیم تا با علاقه مشترک به بهترین دوست انسان ، به مخاطبان برسیم.
نحوه انتخاب هشتگ توییتر
کلمه یا عبارتی را انتخاب کنید که مربوط به نام تجاری شما یا پیامی باشد که سعی در انتقال آن دارید. خودتان را جای مخاطبان خود بگذارید - آیا بلافاصله از هشتگ مشخص می شود که مارک تجاری شما در مورد چه چیزی صحبت می کند؟
هتل ایرلندیBrooksHotel از تصاویر و هشتگ #NationalBurgerDay برای پیام واضح به مخاطبان خود استفاده کرد.
در مرحله بعد ، برگه Explore را بررسی کنید و مطمئن شوید که از هشتگ مشابه اخیراً در زمینه ای متفاوت استفاده نشده است که ممکن است برای دنبال کنندگان شما گیج کننده باشد. برگه کاوش همچنین می تواند به شما در یافتن موضوعات پرطرفدار و هشتگ هایی که متناسب با نام تجاری و پیام شما هستند کمک کند. استفاده از هشتگ پرطرفدار به شما کمک می کند تا توییت خود را بیشتر کشف کنید.
به خاطر داشته باشید ، هشتگ ها به حروف بزرگ و کوچک حساس نیستند ، اما افزودن حروف بزرگ باعث می شود خواندن آنها آسان تر شود: #MakeAWish در مقابل #makeawish.
هشتگ را به بسته بندی محصول یا صفحه تأیید سفارش خود اضافه کنید و مشتریان را تشویق کنید تا از محصولات یا خدمات شما بسیار هیجان زده استفاده کنند. اگر از برنامه شخص ثالث برای کنترل حضور توییتر خود استفاده می کنید ، ستونی ایجاد کنید که هشتگ را تماشا کند تا بتوانید به راحتی مکالمه را زیر نظر داشته باشید.
با آنچه در حال رخ دادن است ارتباط برقرار کنید
توییتر چیزی است که در حال رخ دادن است و در آن مکالمات فرهنگی انجام می شود. خبر عالی برای مشاغل؟ مردم از مارک هایی خرید می کنند که احساس می کنند از نظر فرهنگی مرتبط هستند - 25 درصد از تصمیم خرید مصرف کننده تحت تأثیر دخالت یک برند در فرهنگ است.
مخاطبان شما در حال حاضر در مکالمات فرهنگی شرکت می کنند ، بنابراین آنها پذیرا و درگیر هستند. استفاده از هشتگ های مرتبط با این مکالمات و رویدادها ، شانس فرد علاقمند به رویداد را با توییت شما درگیر می کند و کسب و کار شما را کشف می کند.
فروشگاه آنلاین کتابbookshop_org_UK ، که از کتابفروشی های محلی و مستقل پشتیبانی می کند ، با استفاده از هشتگ #2021BookerPrize به گفتگو درباره جایزه بوکر 2021 پیوست.
راه اندازی محصول یا کمپین
آیا مسابقه ای برگزار می کنید ، در مورد فروش یا تبلیغات سر و صدا ایجاد می کنید یا محصول را معرفی می کنید؟ هشتگ منحصر به فرد یک راه عالی برای تبلیغ هر یک از این موارد است.
برای معرفی محصول یا مسابقه یکبار مصرف ، می خواهید هشتگ را در پایان کمپین بازنشسته کنید. اما تا آنجا که ممکن است از آن استفاده کنید (و تبلیغات توییت های خود را در نظر بگیرید) در طول کمپین برای افزایش آگاهی.
برای فروش ، جشن یا سایر انواع هیجانات مکرر-استفاده مجدد از هشتگ خوب است و انجام این کار به مرور زمان جذابیت بیشتری خواهد داشت.
تیم بازاریابی توییتر ،، هشتگ #BestOfTweets را برای جمع آوری سالانه بهترین کمپین ها و برنامه های مارک تجاری در توییتر ایجاد کرد. هشتگ هر سال دوباره استفاده می شود.
فراموش نکنید ، می توانید از هشتگ های مارک دار نیز استفاده کنید. این ویژگی آگهی توییتر به مارک ها اجازه می دهد هر زمان که از هشتگ آنها در توییتر استفاده می شود ، یک عنصر خلاقانه و جذاب از نظر بصری اضافه کنند.
آیا میدانستید؟ هنگام وارد کردن هشتگ های تجاری ، میزان توجه یک تبلیغ تقریباً 10 increases افزایش می یابد. امروز با تیم متخصصان تبلیغات توییتر ما ارتباط برقرار کنید.
برای ساخت هشتگ کلیک کنید
Comments
Post a Comment