Skip to main content

استوری کردن پست دیگران

 نحوه  ارسال پست ها ، استوری ها ، IGTV و قرقره های اینستاگرام

https://www.socialmediaexaminer.com/how-to-repost-instagram-feed-posts-stories-igtv-and-reels/


آیا می خواهید محتوای اینستاگرام خود را مجددا ارسال و به اشتراک بگذارید؟ نمی دانید چگونه می توانید پست های اینستاگرام را بدون استفاده از ابزارهای شخص ثالث مجدداً به اشتراک بگذارید (تنظیم مجدد کنید)؟


در این مقاله ، ویژگی های درون برنامه ای را پیدا خواهید کرد که به شما امکان می دهد پست ها ، استوری ها ،  karinacss و قرقره های اینستاگرام را مجدداً به اشتراک بگذارید. همچنین نکاتی را برای دریافت مجوز اشتراک گذاری قانونی محتوای اینستاگرام خواهید یافت.


نحوه ارسال مجدد پست ها ، استوری ها ، IGTV و Reels اینستاگرام توسط Jenn Herman در Social Media Examiner.


برای یادگیری نحوه ارسال مجدد تصاویر و ویدئوها در اینستاگرام ، مقاله زیر را بخوانید تا بتوانید به راحتی آن را دنبال کنید یا این ویدیو را تماشا کنید:



شماره 1: ارسال مجدد پست های خوراک اینستاگرام

اینستاگرام به اشتراک گذاری پست های فید در استوری های شما را آسان می کند. از هر پست فید-شما یا شخص دیگری-روی نماد هواپیمای کاغذی در آن پست ضربه بزنید و از منوی باز شده گزینه افزودن پست به داستان خود را انتخاب کنید.


نمونه ای از پست اینستاگرامecocraftkids که چندین محیط سبز را با ظروف و ابزار چوبی طبیعی نشان می دهد که نماد هواپیمای کاغذی را برجسته می کند و پست اضافه به گزینه منوی داستان شما برجسته شده است


هنگامی که یک پست فید اینستاگرام را در استوری خود به اشتراک می گذارید ، تصویر پست اصلی به استوری وارد می شود و تصویر قابل کلیک است و بینندگان را که مستقیماً روی آن ضربه می زنند به پست اصلی می برد. مانند هر داستان ، شما می توانید ابله ، برچسب یا متن اضافه کنید تا توجه را به پست ها جلب کنید و افراد را ترغیب به کلیک کنید.


به اشتراک گذاری یک پست فید برای داستان خود راهی عالی برای برجسته کردن آن محتوا با مخاطبان است ، به خصوص اگر تمایل دارید بیشتر از پست های فید خود در مورد داستانهای خود بازدید کنید. همچنین برای ظاهر مجدد محتوای همیشه سبز قدیمی برای مخاطبان شما مفید است.


توانایی به اشتراک گذاری پست های فید اینستاگرام حساب های دیگر در استوری شما برای همکاری ، مشارکت با نام تجاری و نکات مفید و منابعی مفید است که مخاطبان شما از آن لذت خواهند برد.


نمونه ای از پست اینستاگرام توسطsurfacehairhealth شامپو و نرم کننده شامپو با نوردهی مجدد در استوری اینستاگرام @cloud9indy با پست اصلی قابل کلیک از داستان بازنشر


توجه داشته باشید که در حالی که اشتراک گذاری در Stories یک ویژگی گسترده در اینستاگرام است ، همه آن را ندارند. من آن را در همه حساب های اینستاگرام خود به جز حساب اصلی خود دارم.


علاوه بر به اشتراک گذاری پست فید در استوری خود ، می توانید هر پست فید اینستاگرام (و همچنین هر استوری یا ویدیوی IGTV) را در یک پیام مستقیم (DM) به اشتراک بگذارید. این می تواند یک DM واحد یا یک DM گروهی باشد که شما بخشی از آن هستید.


برای به اشتراک گذاشتن پست فید در DM ، کافی است روی نماد هواپیمای کاغذی از هر پست ضربه بزنید و شخص یا گروه پیام مستقیم را برای اشتراک گذاری انتخاب کنید. مستقیماً به موضوع DM آنها می رود یا یک موضوع جدید را شروع می کند. در این مرحله ، شما آزاد هستید که پیام خود را سفارشی کنید یا مکالمه را به دلخواه خود ادامه دهید.


نمونه ای از داستان اینستاگرام توسطbloggingbrute که نشان دهنده برنامه های کنفرانسی است که به عنوان یک پیام مستقیم با یادداشت "این عالی است!"


از بازاریابان حرفه ای آموزش بازاریابی رسانه های اجتماعی تخصصی بگیرید

دنیای بازاریابی رسانه های اجتماعی

آیا می خواهید از رقبا جلو بیفتید یا نحوه تنوع استراتژی خود را بیاموزید؟


در این رویداد 3 روزه در آفتابی سان دیه گو ، کالیفرنیا ، از دهها متخصص مورد اعتماد صنعت یاد بگیرید ، با دیگر بازاریابان هوشمند آرنج بزنید و بازاریابی خود را به سطح بعدی برسانید.


برای یادگیری بیشتر کلیک کنید

شماره 2: ارسال مجدد استوری های اینستاگرام

وقتی صحبت از استوری های اینستاگرام می شود ، تنها در صورتی می توانید داستان شخص دیگری را در استوری خود به اشتراک بگذارید که در محتوای اصلی برچسب گذاری شده باشید. اگر شخصی شما را در داستان خود نشان کند ، در پیام های مستقیم خود اعلانی دریافت خواهید کرد. از آنجا - یا از خود داستان - شما می توانید داستان خود را به اشتراک بگذارید.


هنگامی که آن گزینه را انتخاب می کنید ، پست داستان در داستان ساز شما ظاهر می شود ، جایی که می توانید آن را خراب کرده و بزرگنمایی کنید تا اندازه آن را تغییر دهید یا حرکت دهید. همچنین می توانید برچسب ، ابله و متن مانند هر داستان دیگری اضافه کنید.


مثال اعلان برچسب استوری اینستاگرام ازjenns_trends از طریق پیام های مستقیم ، گزینه اضافه کردن پست داستان به استوری خود را برجسته کنید. و همچنین نشان دادن اشتراک گذاری مجدد یک پست داستانی ازjenns_trends با صفحه اینستاگرام او به عنوان بخشی از اشتراک گذاری پیوند داده شده است


اگر شخصی شما را در اولین داستان یک دنباله برچسب گذاری می کند اما در قسمت های بعدی ، شما فقط می توانید قسمتی را که در آن برچسب گذاری شده اید به اشتراک بگذارید. بنابراین اگر افراد را در داستانهای خود برچسب گذاری می کنید ، مطمئن شوید که آنها را در هر قسمتی که در آنها ذکر کرده اید یا مرتبط هستند برچسب گذاری کنید.


شماره 3: بازنشر ویدئو IGTV

اینستاگرام به شما امکان می دهد ویدیوهای IGTV را هم در استوری خود و هم در فید به اشتراک بگذارید. وقتی ویدیوی IGTV خود را بارگذاری می کنید ، می توانید پیش نمایش را به فید و داستان اضافه کنید. اگر پیش نمایش را در فید به اشتراک بگذارید ، یک پیش نمایش 15 ثانیه ای از ویدیوی IGTV در نمایه شما و فیدهای دنبال کنندگان شما ظاهر می شود.


به جای بازی Catch Up ، هزینه اجتماعی را هدایت کنید

باشگاه استراتژی اجتماعی

بیمار از تعجب "حالا چی؟" هر زمان که یک بستر اجتماعی تغییر می کند یا بازار تغییر می کند؟


با تجزیه و تحلیل روندهای بصیرتی که به صورت هفتگی ارائه می شود ، نگاهی به جایی که صنعت بازاریابی رسانه های اجتماعی - پیش از آن رخ می دهد - بیندازید.


اجازه دهید اجتماعی باشگاه استراتژی مزیت رقابتی مخفی شما باشد.


برای یادگیری بیشتر کلیک کنید

instagram igtv گزینه های جدید منوی ویدئویی با ارسال گزینه پیش نمایش پست فعال است


پس از اتمام پیش نمایش 15 ثانیه ای ، از بینندگان خواسته می شود تا باقیمانده را تماشا کنید تا بقیه ویدیو را در IGTV مشاهده کنند.


پیش نمایش ویدیوی instagram igtv توسطsephora با برجسته شدن دکمه پایان ویدیو 'همچنان تماشا کنید'


به طور مشابه ، اگر یک ویدیوی IGTV را در داستان خود به اشتراک بگذارید ، پیش نمایش ویدیو و پیوندی به ویدیوی IGTV در داستان شما ظاهر می شود تا بینندگان برای تماشای کل ویدیو به IGTV حرکت کنند.


https://karinacss.ir/1400/04/04/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d9%be%d8%b3%d8%aa-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%b1%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%d8%b1%db%8c-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85-ir-%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c%d9%86/

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش