Skip to main content

افزودن آهنگ به استوری اینستاگرام


نحوه افزودن آهمگ به استوری اینستاگرام

Tweet به اشتراک بگذارید

ارسال شده توسط پیتون هندرسون در 4 ژوئن 2021 ساعت 11:22:37 صبح

افزودن موسیقی جذاب به عکس ها و فیلم های شما آنها را بسیار سرگرم کننده و جذاب می کند.


مطمئن هستم که با استوری اینستاگرام برخورد کرده اید که دارای موسیقی متن است. و اکنون شما در فکر این هستید که چگونه می توانید آهنگی را به داستانهای خود اضافه کنید تا آنها را سرزنده کند.


فقط بنشینید زیرا من قصد دارم نحوه اضافه کردن موسیقی به استوری اینستاگرام خود را توضیح دهم.


اما اجازه دهید ابتدا مقدمه ای را برای شما بیان کنم.


اینستاگرام در دو سال گذشته دارای ویژگی های جالب بسیاری بوده است. ویژگی داستانها احتمالاً بزرگترین آنها است.


ویژگی Story به شما امکان می دهد از عکس ها و فیلم های خود برای ایجاد داستانهای چند ثانیه ای استفاده کنید و آنها را با جهان به اشتراک بگذارید. مانند Snapchat ، استوری های Instagram نیز 24 ساعت زنده می مانند و سپس ناپدید می شوند.


اینستاگرام ابزارهای زیادی مانند ایموجی و برچسب را در اختیار شما قرار می دهد تا محتوای شما را جذاب تر کند. اما بگذارید فراتر از ایموجی ها و برچسب ها برویم.


وقت آن رسیده که از موسیقی برای بالا بردن محتوای اینستاگرام خود استفاده کنید.


بیایید شروع کنیم!


نحوه افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام: راهنمای گام به گام

Postپست مرتبط: اینفلوئنسر اینستاگرام چیست؟

تنها چند مرحله طول می کشد تا آن را انجام دهید. کافی است این 6 مرحله را دنبال کنید تا بتوانید در کوتاه ترین زمان موسیقی را به داستانهای خود اضافه کنید.


مرحله 1:

برنامه Instagram را در دستگاه تلفن همراه خود باز کنید.


گام 2:

نماد "Your Story" با تصویر پیش فرض اینستاگرام خود را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.


نحوه افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام


مرحله 3:

پس از ضربه زدن به عکس ، دوربین Instagram Stories باز می شود. اکنون وقت آن است که عکس یا فیلم بگیرید یا عکس موجود را بارگذاری کنید.


به جلوه ها ، فیلترها ، طرح بندی و گزینه های اضافی (که با رنگ سبز مشخص شده است) که اینستاگرام در سمت چپ صفحه شما و در پایین ارائه می دهد توجه کنید.


برای متمایز شدن از سایر استوری های اینستاگرام و جلب توجه مخاطبین خود ، هنگام افزودن برخی از این گزینه ها به استوری های خود ، آزمایش کنید.


نحوه افزودن عکس یا فیلم به استوری اینستاگرام


مرحله 4:

هنگامی که عکس یا ویدیویی را از تلفن همراه خود ضبط یا بارگذاری می کنید ، روی نماد موسیقی ضربه بزنید.


نحوه افزودن موسیقی به استوری اینستاگرام


اگر از تلفن همراه Android استفاده می کنید ، باید برچسب دکمه را در بالا پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. و سپس برچسب موسیقی را انتخاب کنید.


برنامه شما را به کتابخانه موسیقی می برد.


نحوه انتخاب آهنگ جدید در استوری اینستاگرام


مرحله 5:

موسیقی متن موردنظر را که می خواهید به داستان خود اضافه کنید پیدا کنید. کتابخانه موسیقی اینستاگرام تعداد زیادی آهنگ و هنرمند محبوب را ارائه می دهد. برای جستجوی یک آهنگ خاص از گزینه جستجو استفاده کنید.


در زیر نوار جستجو می توانید دو گزینه را مشاهده کنید: "برای شما" و "مرور".


"For You" یک لیست طولانی از آهنگهایی است که ممکن است علاقه داشته باشید به داستان خود اضافه کنید. اگر می خواهید دسته های بیشتری را بررسی کنید ، روی "مرور" ضربه بزنید.


هنگامی که آهنگ مورد علاقه خود را پیدا کردید ، سریع جلو یا عقب بروید تا قسمتی از آهنگ را انتخاب کنید که مناسب داستان شما باشد.


نحوه ویرایش آهنگ در استوری اینستاگرام


همچنین می توانید طول کلیپ موسیقی خود را انتخاب کنید.


نحوه ویرایش مدت زمان کلیپ در استوری اینستاگرام


اگر تصمیم بگیرید از یک تصویر ثابت برای داستان خود استفاده کنید ، حداکثر مدت زمان کلیپ 15 ثانیه است. در صورت آپلود یا گرفتن ویدئو ، موسیقی تا زمانی که ویدیوی شما اجرا شود پخش می شود.


آهنگی که انتخاب می کنید به عنوان برچسب یا متن در داستان شما ظاهر می شود. هر آهنگی متن و زیرنویس را در اختیار ندارد.



مرحله 6:

آیا برای سرگرمی مخاطبان خود با داستان شگفت انگیز اینستاگرام خود با موسیقی پس زمینه آماده هستید؟


فقط روی دکمه "داستان خود" در پایین ضربه بزنید و کارتان تمام است!


نحوه ایجاد استوری اینستاگرام


ویرایش های اضافی و گزینه های سفارشی سازی

ویرایش ها و ویژگی های سفارشی سازی فوق العاده اینستاگرام را از دست ندهید. شما می توانید چیزهای زیادی را آزمایش کنید تا استوری اینستاگرام شما بیشتر سرگرم کننده و جذاب تر شود.


به عنوان مثال ، اگر متن موسیقی متن انتخابی شما موجود است ، می توانید از انواع فونت ها و رنگ های مختلف انتخاب کنید.



مخاطبان شما می توانند داستان شما را تماشا کرده و برای شنیدن آهنگ به اشعار ضربه بزنند. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که آیا راه های بیشتری برای افزودن فایل صوتی به استوری اینستاگرام وجود دارد؟


روشهای بیشتری برای انجام آن وجود دارد.


می توانید این کار را با استفاده از برخی از برنامه های محبوب پخش موسیقی انجام دهید.


نحوه افزودن آهنگ از Spotify به استوری اینستاگرام خود

موسیقی را می توان از Spotify به Instagram Stories اضافه کرد.


این یک فرایند ساده است یک آهنگ را در Spotify باز کنید و دکمه "Share" را پیدا کنید.


"Instagram Stories" را در لیست پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. انجام شده!


آیا نمی توانید "برچسب موسیقی" را در اینستاگرام پیدا کنید؟

ویژگی موسیقی فقط در برخی از کشورها در دسترس است. اگر نتوانستید "برچسب موسیقی" را در برنامه خود پیدا کنید ، احتمالاً در کشوری زندگی می کنید که به این ویژگی دسترسی ندارد.


اما می توانید با وجود محدودیت ، به استوری اینستاگرام موسیقی اضافه کنید. اجازه بدهید به شما بگویم که چگونه!


از یک برنامه پخش موسیقی مانند Music Apple یا Spotify استفاده کنید و آهنگی را که می خواهید استفاده کنید پخش کنید.


اکنون ، به اینستاگرام خود بازگردید و در حالی که آهنگ در پس زمینه پخش می شود ، داستان خود را ضبط کنید.


اما شما نمی توانید اشعار زنده و سایر ویژگی ها را به یو اضافه کنید داستان شما.


منابع

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش