Skip to main content

چگونه رمز پیج خود را عوض کنیم

بازاریابی اینستاگرام را مانند یک حرفه ای انجام دهید

وبلاگ

    

© کپی رایت Social Pros Inc. کلیه حقوق محفوظ است.

جوانب مثبت اجتماعی

عبارت جستجوی خود را تایپ کرده و enter را بزنید:

اینجا تایپ کنید

ابزارهای اینستاگرام | در 8 آگوست 2021

چگونه می توان رمز عبور اینستاگرام را در 3 روش ساده تغییر داد

 توسط یاسامان

این مقاله به شما کمک می کند تا نحوه تغییر رمز اینستاگرام و حفظ امنیت حساب خود را بیاموزید.


تصویر CTA

دریافت حداکثر 100 دلار اعتبار

حداکثر 100 دلار اعتبار برای هزینه کردن در همکاریهای تأثیرگذار PLUS پشتیبانی رایگان مدیریت کمپین از طریق Ainfluencer.com ، سریعترین ، ایمن ترین و ساده ترین راه برای ایجاد کسب و کار از طریق اینفلوئنسرهای اینستاگرام ، دریافت کنید.


هم اکنون اعتبار مشارکت 100 دلاری خود را مطالبه کنید

حفظ حساب اینستاگرام شما در واقع باید یکی از دغدغه های اصلی شما باشد. به خصوص اگر تعداد زیادی فالوور اینستاگرام دارید و امکان کسب درآمد از حساب شما وجود دارد. یا ممکن است از هک های متعدد اینستاگرام برای افزایش دید حساب خود استفاده کنید. در هر صورت ، مهم است که حساب های ما را ایمن نگه داریم و هنگام استفاده از ترفندهای خاص از امنیت خود اطمینان حاصل کنیم. ساده ترین راه برای تضمین امنیت حساب ، بازیابی رمز اینستاگرام دانستن نحوه تغییر گذرواژه های اینستاگرام است.


یکی از مهمترین عوامل برای حفظ امنیت این است که به طور منظم رمز عبور اینستاگرام را بازنشانی کنید. این اقدامات احتیاطی ساده می تواند به شما در جلوگیری از مشکلات و محافظت از خود در برابر هکرها کمک کند. این مقاله روشهای دقیق بازنشانی گذرواژه اینستاگرام خود را از دستگاه های مختلف نشان می دهد. علاوه بر این ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه با فعال کردن ویژگی احراز هویت دو مرحله ای در اینستاگرام ، از حساب خود محافظت بیشتری کنید.


بنابراین بیایید وارد شویم تا بدانیم چگونه می توان رمز عبور اینستاگرام خود را تغییر داد.


شاید برای شما جالب باشد: بهترین لغو دنبال کردن برنامه ها برای اینستاگرام 2021


در اینجا شما می خواهید در مورد: easy toc icon بخوانید

نحوه تغییر رمز اینستاگرام هنگام ورود به سیستم

شماره 1 تغییر رمز اینستاگرام از دسکتاپ

شماره 2 رمز عبور اینستاگرام خود را در تلفن خود تغییر دهید

بازنشانی رمز فراموش شده اینستاگرام

احراز هویت دو عاملی

بسته شدن

نحوه تغییر رمز اینستاگرام هنگام ورود به سیستم

در این بخش ، ما راهنمای گام به گام نحوه تغییر رمز اینستاگرام خود را در حالی که رمز عبور خود را دارید ، ارائه می دهیم. اگر حساب خود را به طور کامل از دست داده اید یا به دلایلی دیگر به حساب خود دسترسی ندارید ، نگران نباشید! همیشه راه هایی برای بازیابی حساب اینستاگرام وجود دارد. اما در حال حاضر ، فرض کنید رمز عبور فعلی خود را می دانید و می توانید با خیال راحت به حساب خود وارد شوید.


شماره 1 تغییر رمز اینستاگرام از دسکتاپ

برای بازنشانی گذرواژه IG خود از رایانه خود ، باید از برنامه وب اینستاگرام استفاده کنید. اولین قدم این است که مرورگر خود را باز کرده و وارد اینستاگرام شوید. پس از ورود به سیستم ، لطفاً مراحل زیر را برای تغییر رمز عبور انجام دهید.


در بالا سمت چپ مرورگر خود ، روی نماد تصویر کوچک نمایه کلیک کنید.

Settings را انتخاب کنید.

در منوی تنظیمات ، روی تب Change Password کلیک کنید.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که فیلدهای مورد نیاز را مانند تصویر زیر پر کنید.


"<yoastmark

روی دکمه Change Password کلیک کنید. و بلافاصله قادر خواهید بود با رمز عبور جدید خود وارد شوید.

ممکن است برای شما جالب باشد: چگونه DM را در اینستاگرام جمع آوری کنیم [+فرستنده پیام انبوه رایگان اینستاگرام]


شماره 2 رمز عبور اینستاگرام خود را در تلفن خود تغییر دهید

ما قبلاً توضیح داده ایم که چگونه می توانید رمز عبور Instagram خود را از مرورگر خود با استفاده از رایانه شخصی خود تغییر دهید. در این بخش ، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه می توانید همان کار را در تلفن هوشمند خود انجام دهید ، زیرا دسترسی به سرویس وب اینستاگرام همیشه امکان پذیر نیست. پس به خواندن ادامه دهید. برای تغییر رمز اینستاگرام در iPhone یا Android خود ، مراحل زیر را انجام دهید.


برنامه Instagram را در تلفن خود باز کنید ،

در پایین سمت راست صفحه ، روی نماد تصویر نمایه کوچک ضربه بزنید.

در سمت راست بالای نمایه خود ، روی نماد همبرگر (سه خط موازی) کلیک کنید

Settings را انتخاب کنید.

به بخش امنیت بروید.

گزینه Passwords را انتخاب کنید.

فیلدهای مورد نیاز را مانند تصویر زیر تکمیل کرده و روی دکمه ذخیره ضربه بزنید.


نحوه استفاده از بازنشانی رمز اینستاگرام برای تغییر رمز اینستاگرام.

اگر نمی توانید وارد حساب کاربری خود شوید ، بازنشانی گذرواژه اینستاگرام را در نظر بگیرید.


ممکن است برای شما جالب باشد: نحوه حذف جمعی پست های اینستاگرام در 5 مرحله ساده


بازنشانی رمز فراموش شده اینستاگرام

موارد زیادی وجود دارد که رمز اینستاگرام خود را فراموش کرده اید و می خواهید آن را بازیابی کنید. بنابراین مراحل بالا امکان پذیر نیست زیرا نمی توانید وارد حساب خود شوید. در این بخش ، ما توضیحاتی در مورد نحوه تغییر رمز عبور اینستاگرام خود در صورت گم شدن آن ارائه می دهیم. می توانید در صفحه ورود به سیستم رمز عبور جدیدی درخواست کنید. در اینجا این است که چگونه:


برنامه Instagram را در تلفن خود باز کنید.

در صفحه ورود ، در زیر دکمه ورود ، روی دریافت راهنمای ورود به سیستم کلیک کنید.

روش بازیابی را که برای شما مناسب تر است انتخاب کنید.

سه راه برای بازیابی رمز اینستاگرام وجود دارد.


از آدرس ایمیل خود استفاده کنید: اگر به آدرس ایمیل مرتبط با حساب خود دسترسی دارید ، می توانید پیوند بازیابی را درخواست کنید. در این صورت ، اینستاگرام پیوند را به آدرس ایمیل شما ارسال می کند.

ارسال پیامک: اگر قبلاً شماره تلفن خود را در حساب اینستاگرام خود ذخیره کرده اید ، می توانید دریافت کنید 

پیوند بازیابی را در تلفن خود از طریق پیامک ارسال کنید.

بازنشانی استفاده از فیس بوک: اگر حساب اینستاگرام خود را به حساب فیس بوک خود پیوند داده اید ، می توانید با ورود به فیس بوک خود رمز اینستاگرام خود را تغییر دهید. این تنها در صورتی امکان پذیر است که در حال حاضر به حساب فیس بوک خود دسترسی داشته باشید. اگر چندین حساب اینستاگرام را به فیس بوک خود پیوند داده اید ، آخرین آنها بازیابی می شود.

اگر پیوندی درخواست کرده اید ، پیوند را دنبال کنید و سپس می توانید رمز جدیدی برای حساب اینستاگرام خود تعیین کنید. رمز عبور جدید خود را تأیید کرده و بلافاصله به حساب خود بازگردید!

همچنین ، اگر گزینه Facebook را انتخاب کرده اید ، باید وارد فیس بوک خود شوید و سپس دستورالعمل روی صفحه را دنبال کنید تا با خیال راحت دوباره به حساب اینستاگرام خود وارد شوید!

ممکن است به موارد زیر علاقه مند باشید: بهترین برنامه های انتخاب و هدیه هدیه اینستاگرام در سال 2021


برای تغییر  رمز اینستاگرام کلیک کنید

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش