چرا داشتن فالوورهای مناسب در اینستاگرام اهمیت دارد؟
برخی از مارک ها بر رشد صرف نظر از هر چیزی تمرکز می کنند. آنها اهمیتی نمی دهند که فالوور اینستاگرام آنها حساب های هرزنامه ، برنامه های دنبال کننده یا حتی ربات های مستقیم هستند.
برچسب #followforfollow در اینستاگرام میلیون ها پست دارد اما از نظر جذب دنبال کننده مناسب بی فایده است. چنین مواردی هرگز به فروش تبدیل نمی شود. همانطور که Tori Tait از مقامات رسانه های اجتماعی می گوید ، شما می خواهید "هدفمند باشید ، نه محبوب."
ایجاد مخاطب مناسب در اینستاگرام می تواند تغییر زیادی در استراتژی رسانه های اجتماعی شما ایجاد کند. این فالوورها نه تنها به احتمال زیاد مشتری می شوند بلکه مخاطبان بیشتری را نیز جذب می کنند.
در اینجا نحوه شروع جذب فالوورهای مناسب اینستاگرام برای کسب و کار خود آورده شده است.
شماره 1: ایجاد پرسونای فالوور غنی از داده برای اینستاگرام
اولین قدم تعیین نوع دنبال کننده ای است که به دنبال آن هستید. به این عوامل فکر کنید:
جمعیت شناسی مشتری هدف شما در چه سنی است؟ جنسیت؟ آیا بر مردم محلی تمرکز می کنید یا محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می کنید؟
مصرف برق. برخی از مارک ها لوازم ضروری را می فروشند. برخی از آنها "خوراکی" می فروشند - چیزهایی که ما به آنها احتیاج نداریم و به راحتی می توانیم آنها را تهیه کنیم. برندهای دیگر خرید فالوور محصولات مشتاق بلیط بزرگ می فروشند. مشتری ایده آل شما به دنبال چه چیزی است؟
ارزشها و علایق. مشتری ایده آل شما آخر هفته های خود را چگونه می گذراند؟ آنها از چه دلایلی حمایت می کنند؟ به عنوان مثال ، اگر مسواک بامبو بدون پلاستیک می فروشید ، مشتری های شما به طبیعت و پایداری علاقه مند هستند.
فعالیت. رفتار واقعی پیروان خود را در رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید. کارینا آیا آنها از مسابقات لذت می برند؟ آیا آنها محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک می گذارند یا شما را به دوستان خود توصیه می کنند؟ آیا آنها فقط خدمات خرید آسان می خواهند؟ برای تنظیم مشخصات و محتوای اینستاگرام خود به این اطلاعات نیاز دارید.
با این حال ، یک نکته مهم در اینجا وجود دارد. شما نمی توانید بر اساس آنچه فکر می کنید در مورد پیروان خود می دانید ، شخصیت بسازید. اگر بر مفروضات خود تکیه کنید ، خطر ایجاد یک شخصیت پیرو را دارید که فقط انبوهی از تعصبات است. این یک اشتباه رایج در استراتژی های بازاریابی است. به همه آن افراد خریدار با نام های جذاب مانند "گیکی گری" و "در خانه بمانید سارا" فکر کنید. مطمئناً آنها جذاب هستند ، اما کاهش دهنده و کلیشه ای نیز هستند.
در عوض ، هدف ایجاد شخصیت های فالوور اینستاگرام است که در واقعیت پایه گذاری شده اند. در اینجا چند راه برای به دست آوردن این اطلاعات آمده است:
از Instagram Insights برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات جمعیت پیروان و زمان فعالیت بیشتر استفاده کنید. برگه مخاطب در Instagram Insights اطلاعاتی در مورد جنسیت ، مکان و محدوده سنی دنبال کنندگان شما به شما می دهد.
یک نمونه تصادفی از فالوئرها بگیرید و صفحاتی را که دنبال می کنند مرور کنید. به علایق ، سبک محتوا و فرکانس ارسال آنها توجه کنید. مطمئن شوید که حساب های شخصی را انتخاب می کنید تا صفحات تجاری را که از شما پیروی می کنند.
یافته های خود را تا کنون با هرگونه اطلاعاتی که در مورد پرداخت به مشتریان دارید مقایسه کنید. آیا همپوشانی وجود دارد؟ آیا انواع مشتری وجود دارد که در موارد زیر در اینستاگرام شما نشان داده نشده باشد؟
در مورد افرادی که هر روز با آنها ملاقات می کنید با همکاران مشتری روبرو شوید. بزرگترین دسته مشتریان شما چیست؟ کدام نوع مشتری بیشترین هزینه را می کند؟
برای برخی شگفتی ها آماده باشید. ممکن است متوجه شوید که یک گروه اصلی از دنبال کنندگان اینستاگرام دارید که به طور کامل نادیده گرفته اید. و اگر این کار را به درستی انجام می دهید ، مطمئناً باید بیش از یک شخصیت پیرو داشته باشید.
هنگامی که چند شخص دنبال کننده برای کار دارید ، می توانید استراتژی اینستاگرام را در اطراف آنها ایجاد کنید. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که این افراد را به طور منظم - حداقل یک بار در سال - مرور کنید.
برای جذب فالوور بیشتر کلیک کنید
Comments
Post a Comment