Skip to main content

چگونه فالوور واقعی بگیریم

 چرا داشتن فالوورهای مناسب در اینستاگرام اهمیت دارد؟

برخی از مارک ها بر رشد صرف نظر از هر چیزی تمرکز می کنند. آنها اهمیتی نمی دهند که فالوور اینستاگرام آنها حساب های هرزنامه ، برنامه های دنبال کننده یا حتی ربات های مستقیم هستند.


برچسب #followforfollow در اینستاگرام میلیون ها پست دارد اما از نظر جذب دنبال کننده مناسب بی فایده است. چنین مواردی هرگز به فروش تبدیل نمی شود. همانطور که Tori Tait از مقامات رسانه های اجتماعی می گوید ، شما می خواهید "هدفمند باشید ، نه محبوب."




ایجاد مخاطب مناسب در اینستاگرام می تواند تغییر زیادی در استراتژی رسانه های اجتماعی شما ایجاد کند. این فالوورها نه تنها به احتمال زیاد مشتری می شوند بلکه مخاطبان بیشتری را نیز جذب می کنند.


در اینجا نحوه شروع جذب فالوورهای مناسب اینستاگرام برای کسب و کار خود آورده شده است.


شماره 1: ایجاد پرسونای فالوور غنی از داده برای اینستاگرام

اولین قدم تعیین نوع دنبال کننده ای است که به دنبال آن هستید. به این عوامل فکر کنید:


جمعیت شناسی مشتری هدف شما در چه سنی است؟ جنسیت؟ آیا بر مردم محلی تمرکز می کنید یا محصولات خود را به سراسر جهان ارسال می کنید؟

مصرف برق. برخی از مارک ها لوازم ضروری را می فروشند. برخی از آنها "خوراکی" می فروشند - چیزهایی که ما به آنها احتیاج نداریم و به راحتی می توانیم آنها را تهیه کنیم. برندهای دیگر خرید فالوور محصولات مشتاق بلیط بزرگ می فروشند. مشتری ایده آل شما به دنبال چه چیزی است؟

ارزشها و علایق. مشتری ایده آل شما آخر هفته های خود را چگونه می گذراند؟ آنها از چه دلایلی حمایت می کنند؟ به عنوان مثال ، اگر مسواک بامبو بدون پلاستیک می فروشید ، مشتری های شما به طبیعت و پایداری علاقه مند هستند.

فعالیت. رفتار واقعی پیروان خود را در رسانه های اجتماعی در نظر بگیرید. کارینا آیا آنها از مسابقات لذت می برند؟ آیا آنها محتوای تولید شده توسط کاربر را به اشتراک می گذارند یا شما را به دوستان خود توصیه می کنند؟ آیا آنها فقط خدمات خرید آسان می خواهند؟ برای تنظیم مشخصات و محتوای اینستاگرام خود به این اطلاعات نیاز دارید.

با این حال ، یک نکته مهم در اینجا وجود دارد. شما نمی توانید بر اساس آنچه فکر می کنید در مورد پیروان خود می دانید ، شخصیت بسازید. اگر بر مفروضات خود تکیه کنید ، خطر ایجاد یک شخصیت پیرو را دارید که فقط انبوهی از تعصبات است. این یک اشتباه رایج در استراتژی های بازاریابی است. به همه آن افراد خریدار با نام های جذاب مانند "گیکی گری" و "در خانه بمانید سارا" فکر کنید. مطمئناً آنها جذاب هستند ، اما کاهش دهنده و کلیشه ای نیز هستند.


در عوض ، هدف ایجاد شخصیت های فالوور اینستاگرام است که در واقعیت پایه گذاری شده اند. در اینجا چند راه برای به دست آوردن این اطلاعات آمده است:


از Instagram Insights برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات جمعیت پیروان و زمان فعالیت بیشتر استفاده کنید. برگه مخاطب در Instagram Insights اطلاعاتی در مورد جنسیت ، مکان و محدوده سنی دنبال کنندگان شما به شما می دهد.



یک نمونه تصادفی از فالوئرها بگیرید و صفحاتی را که دنبال می کنند مرور کنید. به علایق ، سبک محتوا و فرکانس ارسال آنها توجه کنید. مطمئن شوید که حساب های شخصی را انتخاب می کنید تا صفحات تجاری را که از شما پیروی می کنند.

یافته های خود را تا کنون با هرگونه اطلاعاتی که در مورد پرداخت به مشتریان دارید مقایسه کنید. آیا همپوشانی وجود دارد؟ آیا انواع مشتری وجود دارد که در موارد زیر در اینستاگرام شما نشان داده نشده باشد؟

در مورد افرادی که هر روز با آنها ملاقات می کنید با همکاران مشتری روبرو شوید. بزرگترین دسته مشتریان شما چیست؟ کدام نوع مشتری بیشترین هزینه را می کند؟

برای برخی شگفتی ها آماده باشید. ممکن است متوجه شوید که یک گروه اصلی از دنبال کنندگان اینستاگرام دارید که به طور کامل نادیده گرفته اید. و اگر این کار را به درستی انجام می دهید ، مطمئناً باید بیش از یک شخصیت پیرو داشته باشید.


هنگامی که چند شخص دنبال کننده برای کار دارید ، می توانید استراتژی اینستاگرام را در اطراف آنها ایجاد کنید. با این حال ، اطمینان حاصل کنید که این افراد را به طور منظم - حداقل یک بار در سال - مرور کنید.

برای جذب فالوور بیشتر  کلیک کنید

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش