ربات هایلایت اینستاگرام - سایر مواردی که باید بدانید
ایمن ترین و م effectiveثرترین خدمات ربات و سایر مواردی که باید در مورد اتوماسیون تعامل در اینستاگرام بدانید.
همانطور که همه می دانیم ، شرکت های اتوماسیون تعامل اینستاگرام ، به عنوان مثال "ربات ها" ، سالهاست که موضوعی بحث انگیز در جامعه رسانه های اجتماعی بوده اند.
اینها رباتهای روسی تغییر دهنده انتخابات نیستند که ما در مورد آنها صحبت می کنیم (می توانید در مورد آنها در اینجا بیشتر بدانید). اینها خدمات اتوماسیون "مانند" و "نظر" هستند که میلیون ها کسب و کار و کاربران مبتنی بر اینستاگرام برای افزایش تعداد افرادی که از حساب های خود کشف ، دنبال ، تعامل و خرید می کنند ، به کار می گیرند.
اگرچه آنها معمولاً در اکوسیستم اینستاگرام یک رپ بد دریافت می کنند ، اما حقیقت این است که برای اکثر صاحبان مشاغل کوچک اینستاگرام (مانند من) ، خودکار کردن تعاملات تنها گزینه مقرون به صرفه ای است که ما باید به طور قابل توجهی دید حساب های خود را افزایش دهیم باید مبلغ زیادی به فیس بوک بپردازید تا پست های ما را "تبلیغ" کند و از آنها هیچ نتیجه ای دریافت نکند (اگر می خواهید یاد بگیرید که از چه فعالیت های ارگانیک می توانید برای درآمدزایی از حساب خود در اینستاگرام استفاده کنید ، می توانید به کسب و کار کوچک اینستاگرام من مراجعه کنید. کلاس).
بنابراین ، با توجه به اطلاعات باز برای همه حساب های اینستاگرام که در مورد اتوماسیون تعامل کنجکاو هستند ، در اینجا نگاهی عمیق به وضعیت ربات های اینستاگرام می اندازیم.
ربات های اینستاگرام چیست و چگونه کار می کنند؟
اگر هنوز درباره چگونگی کارکرد آنها و نحوه عملکرد آنها اطلاع دقیقی ندارید ، این ویدئوی کوتاه را که تهیه کرده ام ، ببینید که امیدوارم این موضوع برای شما روشن شود:
یکی دیگر از راه های افزایش دید حساب شما ، درک فعالیت هایی است که دسترسی به اینستاگرام شما را افزایش می دهد ، نحوه افزایش مشارکت در اینستاگرام ، نحوه استفاده از هشتگ های اینستاگرام ، نحوه نوشتن بیوگرافی اینستاگرام ، نحوه ایجاد یک شبکه جذاب اینستاگرام از نظر بصری ، چگونه برای ایجاد تبلیغات م storyثر در استوری اینستاگرام ، نحوه بررسی وجود سایه بان و نحوه کسب درآمد از اینستاگرام خود.
آیا ربات های اینستاگرام هنوز کار می کنند؟
اکنون که می دانید آنها چگونه کار می کنند ، آیا هنوز م effectiveثر هستند؟ پاسخ کوتاه این است: بله ، اما یافتن آنها سخت تر و سخت تر می شود!
هنوز تعداد زیادی از شرکت های نرم افزاری معتبر وجود دارد (بیشتر در مورد کدام شرکتها بهترین هستند) که به حساب Instagram شما امکان می دهد تا فعالیت های متقابل (مانند ، نظر ، DM ، یا دنبال کردن) با سایر کاربران را به منظور جلب توجه بیشتر خودکار کند. اگر به درستی خودکار کرده اید و محتوای عالی دارید ، نام کاربری خود را کشف کنید ، برای مشاهده حساب خود روی آن ضربه بزنید و احتمالاً شما را دنبال کنید یا از طریق پیوند خود در بیو ضربه بزنید. با این اوصاف ، اینستاگرام همچنان در شناسایی تعاملات خودکار و شرکت هایی که آن را ارائه می دهند ، پیشرفت می کند. این بدان معناست که اگر می خواهید از اتوماسیون استفاده کنید ، باید آماده باشید تا مجموعه ای از خدمات را امتحان کنید تا خدماتی را که برای شما مناسب است بیابید و انتظار داشته باشید که در مواقعی کار خود را متوقف کند تا بتوانید کار را برای یافتن سرویس دیگر آغاز کنید. . واقعیت این است بهتر است آن را بشناسید و انتظارات خود را تعدیل کنید.
ربات زمانی کار می کند که افرادی که با آنها مطابقت دارید نام کاربری شما را از طریق خودکار مانند فید فعالیت خود کشف کنند ، روی آن ضربه بزنید و ببینید محتوای شما را آنقدر دوست دارند که شما را دنبال کنند. Btw ، در اینجا مقاله ای در مورد بهترین ابزارهای برنامه ریزی محتوا و اتوماسیون پست وجود دارد. استفاده از آنها به روند ارسال پست شما بسیار کارآمدتر کمک می کند
Comments
Post a Comment