Skip to main content

ساخت ایمیل برای اینستاگرام

 ساخت ایمیل برای اینستاگرام  

مدیریت ایمیل GramCreator برای ایجاد حساب Instagram





آیا اینستاگرام به ایمیل هایی که برای ثبت نام استفاده می کنیم اهمیت می دهد؟ چه موقع باید آنها را به حساب خود اضافه کنیم و GramCreator چگونه می تواند ثبت حساب ها را با ایمیل های سفارشی انجام دهد؟ اینها در میان دیگر ، یکی از محبوب ترین س questionsالاتی است که روزانه از ما س getال می شود. در اینجا برداشت ما از ایمیل است. نحوه کنترل آنها ، نحوه برخورد اینستاگرام و انواع مناسب آنها


بهترین ایمیل ها برای ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام کدامند؟

بهترین کار استفاده از خدمات رایانامه محبوب است. چرا؟ زیرا اینستاگرام به دلیل محافظت از خود در برابر اتوماسیون ، آنها را در رتبه بالاتری قرار می دهد. Gmail احتمالاً بهترین شرط شماست ، زیرا محبوب ترین و سخت ترین کار برای ایجاد خودکار حساب های ایمیل در آن است ، بنابراین در صورت ثبت حساب در آدرس های karinacss، از نظر انسان شانس بیشتری برای انسان بودن دارید.


علاوه بر این ، اگر ایمیل های شما با مکان پروکسی مورد استفاده شما مطابقت داشته باشد ، همانطور که در پست وبلاگ دیگر ما شرح داده شده است (10 بنیاد ایجاد حساب Instagram) ، بنابراین کمتر مشکوک به نظر می رسید و ممکن است الگوریتم آنها اصلاً شما را پرچم گذاری نکند. اینترنت اکسپلورر: mail.ru و پروکسی های روسی.


چگونه می توانم از ایمیل های GramCreator استفاده کنم؟

آسان ابتدا باید لیستی از ایمیل ها را در قالب زیر جمع آوری کنید: ایمیل: گذرواژه و آنها را در یک فایل متنی یکی در هر خط ذخیره کنید. شما می توانید این موارد را با جستجوی ساده "خرید حساب های ایمیل" بخرید یا خود را با استفاده از ربات خود بسازید. سپس می توانید آنها را با استفاده از "Open Email" اضافه کنید.


اگر می خواهید از تأیید ایمیل استفاده کنید: اطمینان حاصل کنید که ایمیل های شما POP3 / IMAP را روی آنها فعال کرده است. به این ترتیب GramCreator می تواند به آنها متصل شود ، آخرین ایمیل را بازیابی کرده و ایمیل ها حساب ها را تأیید کند.



چه نامه هایی در GramCreator پشتیبانی می شوند؟

اینها برخی از خدمات ایمیل GramCreator است که پشتیبانی می کند:


Mail.ru

Gmail.com

Yahoo.com

O2.pl

Onet.pl

Yandex.com

RediffMail.com

مثل همیشه ، ما مشتریان خود را تشویق می کنیم که هر سرویس ایمیل دیگری را که می خواهند درخواست کنند و اگر از IMAP / POP3 پشتیبانی کنند با خوشحالی آنها را اضافه خواهیم کرد.


چگونه GramCreator آدرس های ایمیل را مدیریت می کند؟

هنگام ایجاد حساب ، نرم افزار ابتدا از یک آدرس ایمیل جعلی استفاده می کند. می توانید دامنه مورد نظر را در سمت راست مسیر فایل متن ایمیل انتخاب کنید. به صورت پیش فرض "@ gmail.com" است ، اما می توانید این متن را در هر ایمیل ویرایش کنید.


دلیل این امر جلوگیری از هدر رفتن ایمیل ها است. درباره مرحله 10 ایجاد حساب کاربری اینستاگرام می توانید اطلاعات بیشتر در مورد این را بخوانید


اگر ایمیل هایی را به نرم افزار وارد کرده اید (کاملاً اختیاری) ، به صفحه پروفایل هدایت می شوید تا ایمیل را به ایمیل موجود در پرونده txt تغییر دهید. در غیر این صورت ایمیل جعلی در حساب باقی می ماند و GramCreator حساب شما را به برگه حساب ها اضافه می کند.


سرانجام ، برای پیگیری اینکه ایمیل شما استفاده شده است یا خیر ، آدرس ایمیل از پرونده اصلی متن حاوی لیست ایمیل ها حذف می شود. به این ترتیب در هنگام راه اندازی مجدد زمان ایجاد با استفاده از همان پرونده متنی آدرس ایمیل ، از ایمیل های قدیمی استفاده مجدد نمی کنید.


https://www.canva.com/learn/get-followers-on-instagram/


برای ساخت  ایمیل کلیک کنید 

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش