Skip to main content

یکی از ربات های معروف برای دانلودعکس پروفایل اینستاگرام

ربات دانلود عکس پروفایل


برای ذخیره عکس یا پست ویدیویی در مجموعه موجود ، کافی است روی نماد نشانک موجود در پست ضربه بزنید و نگه دارید. اعلان ذخیره در ظاهر می شود. پوشه مجموعه هایی را که می خواهید در آن ذخیره شود انتخاب کنید. یک اعلان دیگر باید نشان داده شود که پست در آن پوشه خاص ذخیره شده است.


https://karinacss.ir/

اگر با پستی روبرو شدید که هنوز دسته ای ندارد ، می توانید یک پوشه جدید برای این منظور اضافه کنید. ابتدا باید روی نماد نشانک موجود در عکس یا ویدیویی که می خواهید ذخیره کنید ضربه بزنید و نگه دارید. صفحه مجموعه های پاپ آپ ظاهر می شود. نام مجموعه را وارد کنید. روی انجام شد کلیک کنید. اعلانی مبنی بر اینکه تصویر در مجموعه جدید شما ذخیره شده است ، ظاهر می شود.


 


نحوه بارگیری عکس های اینستاگرام بر روی رایانه شخصی خود

گزینه بارگیری همه پرونده ها در خارج از اینستاگرام ممکن است برای برخی از افراد مالیات بیش از حد باشد. در چنین مواردی ، راه حل در دسترس است. برای بارگیری محتوای خاص باید از برنامه های شخص ثالث استفاده کنیم. توجه داشته باشید که برخی از این موارد نیاز به دسترسی به داده های حساب شما دارند. در همین حال ، دیگران تبلیغاتی دارند که در حین بارگیری به صورت پاپ آپ ظاهر می شود. با این وجود وب سایت های شخص ثالث زیادی در دسترس است. این موارد به طور خاص برای کمک به شما در بارگیری عکس از اینستاگرام ساخته شده اند. اگر فیلم های اینستاگرام مورد علاقه خاص شما هستند ، در اینجا یک راهنمای تکمیلی برای بارگیری ویدیوی اینستاگرام برای رایانه شما وجود دارد.


 


فایلهای اینستاگرام را از طریق گزینه های شخص ثالث بارگیری کنید

فایلهای اینستاگرام را از طریق وب سایت های شخص ثالث بارگیری کنید

عکس از کارل هایردال

 


تعدادی وب سایت آنلاین شخص ثالث وجود دارد که می توانند تصاویر و فیلم ها را از اینستاگرام بارگیری کنند. روند بارگیری به صورت آنلاین نیز انجام می شود. بنابراین نیازی به نصب هر نوع نرم افزاری نیست. همچنین تبلیغات باعث بارگیری سریعتر آن می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بارگیری فایلها بدون استفاده از هیچ برنامه نرم افزاری ، این مقاله را در مورد نحوه بارگیری فیلم ها بدون هیچ گونه نرم افزاری بررسی کنید.


 


بارگیری گرام

DownloadGram یک وب سایت بارگیری شخص ثالث است. طراحی وب سایت مینیمالیستی توصیف شده است. استفاده از آن برای بارگیری عکس ها ، فیلم ها و کلیپ های IGTV بسیار ساده و آسان است. DownloadGram همچنین با همه مرورگرها از جمله ویندوز ، IOS یا Linux سازگار است. در اینجا نحوه استفاده از DownloadGram برای بارگیری عکس یا فیلم از Instagram وجود دارد:


به وب سایت اینستاگرام بروید.

عکسی را که می خواهید بارگیری کنید پیدا کنید و روی سه نقطه در بالا سمت راست بالای تصویر کلیک کنید.

رفتن به پست را انتخاب کنید.

URL یا آدرس وب عکس را از نوار آدرس خود کپی کنید.

به وب سایت اصلی DownloadGram بروید و URL را در جعبه جایگذاری کنید. بارگیری را انتخاب کنید. برای ذخیره عکس بر روی دکمه بارگیری تصویر حاصل کلیک کنید.

 


InstaSave

InstaSave یکی دیگر از سایت های رایگان محبوب است. این دستگاه قادر است بارگیری فیلم ها و عکس های بی شماری را از اینستاگرام بر روی هر دستگاه پردازش کند. روند بارگیری به صورت آنلاین نیز انجام می شود و نیازی به نصب هر نوع نرم افزاری ندارید. بارگیری از InstaSave کاملاً ساده است و فقط به پیوندی از Instagram نیاز دارید. InstaSave همچنین با همه مرورگرها و همه دستگاه ها سازگار است. در اینجا نحوه بارگیری با استفاده از InstaSave آورده شده است:


وارد حساب اینستاگرام خود شوید.

روی تصویر یا ویدیویی که می خواهید بصورت آفلاین ذخیره کنید کلیک کنید.

URL یا آدرس وب تصویر یا فیلم را کپی کنید.

وب سایت اصلی InstaSave را باز کرده و URL را جایگذاری کنید.

روی بارگیری کلیک کنید. دکمه بارگیری پیکان رو به پایین است.

بر روی دکمه Download کلیک راست کرده و گزینه Save Link As را انتخاب کنید.

نوع پرونده را انتخاب کنید و در صورت لزوم نام فایل را ویرایش کنید.

 


InstaDP

InstaDP ابزاری آنلاین است که به کاربران کمک می کند تصاویر Instagram و DP اینستاگرام را مشاهده کنند. این ادعا می شود که تنها ابزاری در اینترنت است که می تواند این کار را انجام دهد. اکثر پروفایل های اینستاگرام در 150 150 150 پیکسل تنظیم شده اند. این نرم افزار به کاربر امکان می دهد نسخه ای با کیفیت بالاتر از پرونده را مشاهده و بارگیری کند. تمام کارهایی که کاربر باید انجام دهد تایپ نام کاربری اینستاگرام آن شخص است. InstaDP به راحتی با همه دستگاه ها و قالب های مرورگر سازگار است. با اینستاگرام با InstaDP با مراحل زیر بارگیری کنید:


حساب اینستاگرام خود را باز کنید. نام کاربری نمایه اینستاگرام را که می خواهید مشاهده کنید کپی کرده و Display Picture را انتخاب کنید.

URL را که در جعبه جستجو InstaDP نشان داده می شود ، جای گذاری کنید.

روی بارگیری کلیک کنید. اکنون می توانید انتخاب کنید که عکس را در پوشه Downloads در رایانه خود ذخیره کنید. همچنین می توانید عکس را مجدداً پست کنید ، فیلتر برای عکس ایجاد کنید یا برای مشاهده بهتر ، بزرگنمایی و کوچک نمایی کنید.


منابع 


Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش