Skip to main content

آموزش کامل اینستاگرام

 آیا هرگز از دانش اینستاگرام خود کمی عقب مانده اید؟

 

احتمالاً می توانید دور بزنید و اصول کار را خیلی خوب انجام دهید. با این حال ، وقتی به دیگران در اطراف خود نگاه می کنید ، به نظر می رسد آنها بسیار پیشرفته تر هستند. در این مقاله ، نکات و ترفندهای نه چندان واضحی برای کمک به شما در درک بهتر  آموزش اینستاگرام مانند استفاده از بهترین ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام یا نحوه ایجاد تصاویر بهتر برای تعامل بیشتر ، بررسی خواهیم شد.

شرمنده نیست سیستم عامل های رسانه های اجتماعی همیشه در حال تغییر هستند و حتی برای کاربران باتجربه نیز می تواند مشکل باشد. اجازه ندهید این باعث دلسردی شما شود. هرگز برای یادگیری و پیشرفت دیر نیست.

 

اگر می خواهید بازی اینستاگرام خود را ارتقا دهید ، در اینجا 20 نکته ، ترفند ، هک و ویژگی وجود دارد که به شما کمک می کند تا به سطح بالاتری برسید.

 

1. هر نظر را در مورد پست های خود حذف کنید.


آیا شخصی اظهار نظر ناخوشایند یا نامناسبی بر روی پست شما گذاشته است که بخواهید آن را حذف کنید؟

 

 

10 Actionable Instagram Tips and Tricks For 2020 - Hongkiat

 

مشکلی نیست تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که حباب سخنرانی زیر پست را لمس کنید ، روی نظر خود را به سمت چپ بکشید و نماد سطل آشغال را انتخاب کنید.

علاوه بر این ، در صورت تمایل می توانید نظرات خود را در مورد هر پست حذف کنید. فقط همین دستورالعمل ها را دنبال کنید.

 

2. پست های ذخیره شده را در مجموعه ها سازماندهی کنید.


اگر تا به حال خواسته اید پست های مورد علاقه خود را بر اساس یک موضوع گروه بندی کنید ، باید سعی کنید مجموعه ای ایجاد کنید.

 

ابتدا ، برای ذخیره تصاویر دیگران و قرار دادن آنها در مجموعه های خود ، فقط روی نماد نشانک زیر پست آنها ضربه بزنید.

 

حالا به پروفایل خود بروید. بالای عکسهای شما باید یک ردیف از نمادها باشد. روی دکمه نشانک در سمت راست راست ضربه بزنید.

برگه مجموعه ها را انتخاب کنید و برای ایجاد مجموعه جدید روی نماد + در بالا ضربه بزنید. بعد از نامگذاری مجموعه ، Next را بزنید و تصاویر ذخیره شده ای را که می خواهید به مجموعه اضافه شود انتخاب کنید. بعد از اتمام کار یک بار دیگر Next را بزنید.

 

3. تصاویر چندگانه را در یک پست قرار دهید.


در اوایل سال جاری ، اینستاگرام قابلیت بارگذاری عکس خود را گسترش داد. اکنون می توانید حداکثر 10 تصویر را در یک پست قرار دهید.

 

همانطور که به طور معمول هنگام ارسال یک پست جدید این کار را می کنید ، با فشار دادن نماد + شروع کنید. سپس روی دکمه انتخاب چندگانه در سمت راست ضربه بزنید ، که به نظر می رسد 2 مربع تقریباً با هم تداخل دارند.

پس از انتخاب تصاویر مورد نظر خود ، Next را فشار دهید تا فیلترهای شما انتخاب شود و برای افزودن زیرنویس ها قبل از ارسال مجدداً Next را فشار دهید.

 

4- هنگامی که دیگران پست های جدید می گیرند ، اعلان ها را دریافت کنید.


دلایل زیادی برای دنبال کردن کسی در اینستاگرام وجود دارد. حسابی که دنبال می کنید می تواند شخصی باشد که ابتدا شما را دنبال کند ، یک پیرو بالقوه با علایق مشترک ، یک تأثیرگذار مهم یا یک مارک رقیب که می خواهید تحت آن مراقب باشید.

 

برای هشدار دادن هر زمان که حسابی پست جدیدی ارسال می کند ، کافی است به نمایه وی بروید و روی نماد چرخ دنده (یا 3 نقطه اگر در Android هستید) در بالای صفحه ضربه بزنید. با این کار لیستی از گزینه ها در اختیارتان قرار می گیرد. روشن کردن اعلان ها را انتخاب کنید و کارتان تمام شد.

همچنین می توانید از طریق هر پستی که توسط حسابی که می خواهید دنبال کنید ، به این ویژگی دسترسی پیدا کنید. همان دنده / 3 نقطه باید در بالای نام حساب در بالا ظاهر شود.

 

5. فیلترهای خود را مدیریت کنید.


قرار نیست همه فیلترها به زیبایی ظاهری شما ضربه بزنند. احتمالاً موارد معدودی وجود دارد که شما برای آنها مهم نیستید و ترجیح می دهید دوباره آنها را نبینید. برای اندازه گیری اینکه کدام فیلتر عکس بیشترین میزان تعامل را دارد ، می توانید از سیستم عامل ما ، SocialFox استفاده کنید.

همچنین احتمالاً برخی فیلترها وجود دارد که شما آنها را دوست دارید و اغلب از آنها استفاده می کنید و آرزو می کنید برای راحتی بیشتر به سمت بالا رانده شوند. خوب ، شما می توانید این کار را انجام دهید.

 

برای سازماندهی فیلترهای خود ، پست جدیدی ارسال کنید و مانند معمول به صفحه فیلتر بروید. بین لیست فیلترها بکشید تا به آخر برسید. روی دکمه مدیریت کلیک کنید. با این کار به صفحه ای می روید که می توانید فیلترها را مطابق سفارش خود مرتب کنید.

 

انگشت خود را روی 3 خط خاکستری کنار فیلتر فشار دهید و سپس آن را به بالا یا پایین بکشید تا دوباره مرتب شود. اگر می خواهید آنها را مخفی کنید ، روی علامت تأیید در سمت راست ضربه بزنید.

6. ویرایش عکس ها بدون ارسال آنها.


گاهی اوقات نمی خواهید عکسی را بارگذاری کنید ، اما همچنان می خواهید آن را از قبل ویرایش کنید. همچنین ممکن است بخواهید علاوه بر اینستاگرام ، آن را از طریق چندین سیستم عامل رسانه اجتماعی ارسال کنید.

 

یک روش آسان برای استفاده از Instagram به عنوان یک ویرایشگر عکس مستقل وجود دارد. قبل از انجام هر کار دیگری ، باید گزینه Save Original Photos را روشن کنید. این در صفحه تنظیمات شما قرار دارد ، که با کلیک روی چرخ دنده / 3 نقطه می توانید از طریق نمایه خود به آن دسترسی پیدا کنید.

 

به دنبال آن ، باید حالت هواپیما را در تلفن خود فعال کنید. سپس برای ایجاد یک پست جدید و ویرایش عکس خود اقدام کنید. بعد از زدن اشتراک ، حالت هواپیما بارگذاری را مختل می کند و خطایی ایجاد می کند. با این حال ، این همچنان در گالری عکس در تلفن شما ذخیره می شود.

اکنون می توانید هر زمان که بخواهید آن را منتشر کنید.

 

7. یک خط شکسته اضافه کنید.


آیا زندگی نامه یا زیرنویس های شما هرگز بیش از حد شلوغ است؟ آیا تا به حال فکر کرده اید که چگونه دیگران می توانند متن را با خط شکاف ها فاصله گذاری کنند؟

 

هنگام نوشتن متن ، دکمه 123 صفحه کلید را فشار دهید تا قالب تغییر کند. اکنون کلید Return در گوشه پایین سمت راست قرار دارد. با فشار دادن این کلید ، متن به خط جدید منتقل می شود.

این ترفند ممکن است واضح به نظر برسد ، اما زیاد نیست

 

 

https://www.popsci.com/best-hidden-instagram-tricks/

 

در مورد آموزش اینستاگرام بیشتر بدانید 

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش