Skip to main content

نکات و ترفند های اینستاگرام

 نکات ترفندهای اینستاگرام که باید امتحان کنید

اینستاگرام از زمان راه اندازی به بزرگترین سرویس رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاری عکس در کره زمین تبدیل شده است. یکی از بزرگترین دلایل موفقیت اینستاگرام نسبت به رقبا ، آسان بودن استفاده از آن بود. با این حال ، همانطور که همیشه با هر سرویسی اتفاق می افتد ، برای جلوتر از رقابت خود ، اینستاگرام مجبور بود ویژگی های جدیدی را اضافه کند که در طول سال ها خدمات را کمی پیچیده کرده است. معنای آن این است که بسیاری از قدرتهای جالب اینستاگرام پنهان است و اکثر کاربران ایده ای برای دسترسی به آنها ندارند. خوب ، ما می خواهیم این مورد را برای خوانندگان خود تغییر دهیم ، زیرا 25 نکته و ترفند جالب اینستاگرام را آورده ایم که قطعاً همه شما باید در سال 2020 بدانید.


اگر به اندازه من عاشق استفاده از اینستاگرام هستید ، باید سایر مقالات ما را بخوانید. می توانید در مورد بهترین فیلترهای اینستاگرام اطلاعاتی کسب کنید ، زمان مناسب ارسال پست در اینستاگرام را برای دریافت بهترین نوردهی بیابید ، افرادی را که شما را دنبال نمی کنند دنبال نمی کنید و موارد دیگر. با این اوصاف ، بیایید به لیست خود برویم ، اینطور است؟

1. عکسهای اینستاگرام را مستقیماً به توییتر ، فیس بوک ، وبلاگ Tumblr و موارد دیگر ارسال کنید
اگر کسی هستید که در حال ارسال همین تصویر در اینستاگرام ، توییتر ، Tumblr ، فیس بوک یا هر وب سایت رسانه اجتماعی دیگر برای این موضوع است ، به جای ارسال تصاویر در هر وب سایت به صورت جداگانه ، می توانید اینستاگرام خود را به گونه ای تنظیم کنید که هر زمان شما یک عکس در اینستاگرام ارسال می کنید ، این عکس به طور خودکار در تمام حساب های دیگر شبکه های اجتماعی شما ارسال می شود.

1. ارسال عکسهای اینستاگرام مستقیماً به توییتر ، فیس بوک ، وبلاگ Tumblr و موارد دیگر 1a
برای انجام این کار ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به Profile -> Options -> Linked Accounts بروید و حسابهای شبکه اجتماعی خود را پیوند دهید. از دفعه بعدی ، هر زمان که عکسی را در اینستاگرام قرار می دهید ، می توانید سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را که می خواهید آن عکس را روی آن به اشتراک بگذارید ، درست مانند تصویر زیر انتخاب کنید.


1. ارسال عکسهای اینستاگرام مستقیماً به توییتر ، فیس بوک ، وبلاگ Tumblr و موارد دیگر 2a
2. وضعیت فعالیت را برای پیامهای مستقیم غیرفعال کنید
مدتی قبل ، اینستاگرام یک ویژگی وضعیت فعالیت جدید اضافه کرد که به کاربران امکان می دهد تا آخرین باری که در اینترنت بودید را در پیام مستقیم یا DM اینستاگرام مشاهده کنند. این ویژگی کاملاً به آخرین ویژگی دیده شده WhatsApp شباهت دارد و به کاربران اجازه می دهد تا آخرین باری که آنلاین شده اید را ببینند.

2. وضعیت فعالیت را برای Direct Messagesa غیرفعال کنید
با این حال ، اگر شما مانند من هستید و از این ویژگی متنفر هستید ، خوشبختانه راهی برای خاموش کردن آن وجود دارد. تمام آنچه شما نیاز دارید این است که به Profile -> Options -> Show Activity Status بروید و آن را غیرفعال کنید. با این حال ، به یاد داشته باشید که درست مثل WhatsApp ، این یک خیابان دو طرفه است. اگر نمی خواهید دیگران وضعیت فعالیت شما را ببینند و این گزینه را غیرفعال کنند ، همچنین نمی توانید وضعیت فعالیت شخص دیگری را ببینید.

3. قلم های منحصر به فرد را به بیوگرافی اینستاگرام خود اضافه کنید
حفظ یک بیوگرافی به روز شده در اینستاگرام ، کلیدی برای برجسته کردن نمایه شما است. البته ، شما همیشه می توانید مواردی مانند شکلک ، پیوند به نمونه کارهای خود و غیره را اضافه کنید تا به مردم اطلاعات بیشتری درباره شما بدهد. اما آیا می دانید برای بهتر جلوه دادن نمایه خود می توانید از چند فونت بی نظیر و جالب استفاده کنید؟


ساده ترین راه برای این کار استفاده از وب سایت هایی است که متن را برای شما سفارشی می کنند. در اینجا نحوه انجام این کار وجود دارد -

مرورگر وب را در تلفن همراه خود باز کرده و به وب سایتی به نام LingoJam بروید.
به محض باز کردن سایت ، یک جعبه متن مشاهده می کنید که می توانید متن مورد نظر خود را در آن وارد کنید.
LingoJam
متن متنی مشابه در حروف مختلف در جعبه متن دیگر ظاهر می شود.
اکنون ، می توانید متن را کپی کرده و در قسمت "Bio" نمایه خود جایگذاری کنید تا نمایه شما جلوه منحصر به فردی داشته باشد.
Instagram Bio
4. برنامه ارسال ها
این ویژگی خاص فقط برای نمایه های تجاری در دسترس است ، اما شما می توانید به راحتی و فقط با انجام چند مرحله مشخصات شخصی خود را به نمایه تجاری تغییر دهید. این کار را می توانید با رفتن به صفحه گزینه ها در اینستاگرام و ضربه زدن روی گزینه "تغییر به حساب کاربری" انجام دهید. در اینجا از شما خواسته می شود صفحه فیس بوک خود را متصل کنید و پس از انجام این کار ، با موفقیت به یک حساب کاربری تغییر می دهید و ویژگی هایی مانند تجزیه و تحلیل ، تبلیغات و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

به حساب کسب و کار بروید
پس از اینکه به یک حساب کاربری بروید ، می توانید از یک برنامه زمان بندی اینستاگرام مانند Hootsuite برای زمان بندی پست های خود استفاده کنید. Hootsuite یکی از محبوب ترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی موجود است و مدیریت نمایه مشاغل اینستاگرام شما را بسیار ساده می کند. این گزینه ها در مورد استفاده از ابزاری مانند Hootsuite کاملاً ساده هستند و در طرح رایگان این امکان را خواهید داشت که حداکثر 3 حساب در شبکه های اجتماعی اضافه کنید و هر بار حداکثر 30 پست برنامه ریزی کنید.

اشتراک Hootsuite از 1،260 پوند در ماه برای یک حساب حرفه ای شروع می شود و شما می توانید برای یک حساب تجاری که می توانید با آن 20 پروفایل اجتماعی ، برنامه زمانبندی نامحدود و موارد دیگر را مدیریت کنید ، حداکثر تا 45000 پوند در ماه افزایش یابد. همچنین می توانید برخی دیگر از ابزارهای مدیریت شبکه های اجتماعی مانند Buffer را بررسی کنید.


برای دانستن بهترین ترفند های اینستاگرام کلیک کنید


Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش