Skip to main content

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

 3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام

آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟
در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید.
5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی.

شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید
اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد.

در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید.

اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دارید.

مارک لباس Liv3 تازه واردان را در آلبوم برجسته اینستاگرام در پروفایل خود به نمایش می گذارد. این مکان از نظر استراتژیک قرار داده شده است بنابراین فیسبوک می تواند هنگام ورود به نمایه ، موارد جدید را ببیند. دنبال کنندگانی که این مارک را دوست دارند انگیزه ای برای بازگشت به نمایه دارند تا بتوانند موارد جدید را بررسی کنند.


کتاب نگاهی به داستانها که در زیر نشان داده شده است ، یک فهرست کامل مد است و تمام کاری که کاربران باید انجام دهند این است که روی یکی از سه تصویر ضربه بزنند. این یک روش سریع و آسان برای فریب مشتری در کشف مورد و مارک تجاری است.

از پست های Stories خود به همان روشی استفاده کنید که فروشگاه آجر و ملات از ویترین های خود استفاده می کند. محصولات خود را به نمایش بگذارید ، پیشنهادهای ویژه را به اشتراک بگذارید و موارد دیگر.

انجمن بازاریابی رسانه های اجتماعی (آموزش آنلاین در حال انجام)
انجمن بازاریابی رسانه های اجتماعی
آیا می خواهید اعتماد به نفس بازاریابی کسب کنید و حرفه خود را تسریع کنید؟ انجمن را امتحان کنید تا ایده های جدید بازاریابی را کشف کند ، نتایج خود را بهبود بخشد ، از شما پشتیبانی بگیرد و ضروری شود. برای آموزش مداوم ، بینش افراد حرفه ای و جامعه بازاریابان حامی که شما را درک می کنند ، به ما بپیوندید.
عضویت آزمایشی خود را شروع کنید
نکته حرفه ای: برای الهام گرفتن ، به فروشگاه بزرگ محلی خود سفر کنید و به ویترین های خیابان نگاه کنید. چه چیزی توجه شما را جلب می کند؟ نمایشگرها چگونه ترافیک پا را به داخل فروشگاه هدایت می کنند؟ هر ترفند تصویری که فروشگاه از آن استفاده می کند ، پیشنهادهای ویژه در ویترین و "این تازه وارد شد!" را یادداشت کنید. علامت گذاری به این فکر کنید که این تاکتیک ها چگونه می توانند به نمایه تجاری اینستاگرام شما منتقل شوند.


شماره 2: مشخصات و پست های اینستاگرام خود را برای شناخت آسان مارک کنید
برای متمایز شدن از جمعیت ، باید یک پیام تجاری ثابت داشته باشید. مارک نمایه خود بخشی اساسی از حضور شما در اینستاگرام است.

حساب اینستاگرام Shake Shack از مارک خوبی برخوردار است. به الگوهای رنگی برای هر آلبوم برجسته و سبک منحصر به فرد عکس های محصول توجه کنید.

در اینجا چند روش برای مارک کردن نمایه و محتوای خود برای شناسایی آسان آورده شده است.

یک سبک امضا با عکس های خود ایجاد کنید
یکی از راه های ایجاد شناخت برند ، ارسال تصاویر قابل شناسایی به طور مداوم است. از آنجا که اینستاگرام یک پلتفرم بصری است ، ارزش دارد که وقت بگذارید و بیاموزید که چگونه از محصولات یا بودجه خود برای عکاس برای گرفتن عکس از محصولات یا خدمات خود عکس بگیرید (بعضی از عکاسان روزانه بین 500 تا 1000 دلار درآمد دارند.) اگر با دقت برنامه ریزی کنید ، می توانید محتوای کافی تولید کنید تا چندین ماه دوام بیاورد.


از طرح رنگی مارک دار استفاده کنید
برای ایجاد یک سبک بصری برای اینستاگرام ، رنگ های برجسته را برای نمایش مشخصات خود انتخاب کنید. ممکن است از رنگ آرم خود تقلید کرده و از سایه های ترکیبی برای پست های خود استفاده کنید. یا شاید برای افزودن علاقه بصری ، یک جدول شطرنجی از ترکیب رنگ را انتخاب کنید. رنگ های آبی برای صفحات B2B و سبزها برای پروفایل های سازگار با محیط زیست به خوبی کار می کنند. با ترکیب رنگ های مختلف آزمایش کنید تا آنچه برای شما مناسب است پیدا کنید.

عناصر نام تجاری را در محتوای اینستاگرام خود بگنجانید
با ایجاد فرهنگ شرکت مارک دار پیروان خود را در صحنه قرار دهید. من توصیه می کنم یک صفحه داستان با سناریوی سبک زندگی بسازید. عناصر مارک دار ویژه ای را که نمایانگر شرکت شما هستند اضافه کنید. برای تصویر سازی ، تصاویر Shake Shack داستانی را روایت می کند. این عکسبرداری الهام بخش باعث می شود که بخواهید یک برگر گاز بگیرید!

هشتگهایی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشند
هشتگ ها ادغام کننده جمعیت هستند و به تقویت پیام شما برای مخاطبان بیشتر کمک می کنند.

لیستی از هشتگ هایی که نشان دهنده برند شما هستند را کنار هم قرار دهید و سپس در مورد آنها تحقیق کنید تا میزان محبوبیت آنها در اینستاگرام را بسنجید. شما می خواهید هشتگ های دم بلند یا ترکیبی را انتخاب کنید که به همان اندازه اشباع نشده باشند (مانند #ShakeShackBurger به جای # Burger). این جذابیت برای مخاطبان کوچکتر و هدفمندتر است.

علاوه بر یافتن هشتگ های مناسب ، هشتگ های مارک دار را نیز انتخاب کنید. هشتگ های مارک دار باعث ارسال پست های شما و ایجاد آگاهی و شناخت شرکت می شوند ، بنابراین از آنها در پروفایل خود استفاده کنید. با شروع شناسایی محصولات شما توسط کاربران ، هشتگ ها باید جنب و جوش بیشتری پیدا کنند.

اگر مطمئن نیستید که از هشتگ های مارک دار استفاده کنید ، از نام محصول خود استفاده کنید و اصطلاح مربوطه ای مانند #EcoFriendlyYourName یا #YourCompanyShoes اضافه کنید. همچنین از هشتگهایی استفاده کنید که به شما کمک کنند تا رژیم داشته باشید
وقتی افراد در Instagram برای محصول یا خدمات شما جستجو می کنند ، مانند #HairGroomingService یا #BambooBrush کشف می شوند.


شماره 3: خریداران با محتوای شخصی اینستاگرام را درگیر کنید
استراتژی محتوای اینستاگرام و نمایه مارک دار ایجاد ارتباط با مشتریان آینده را آسان تر می کند. از آنجا که خریداران با پیامهای مختلفی بمباران می شوند ، شما وقت زیادی برای جلب توجه آنها ندارید ، و بیشتر برای راحتی آنها. چرا آنها باید تجارت شما را نسبت به دیگران انتخاب کنند؟

رابطه بین تجارت و خریداران برای انجام فروش ضروری است. برای ایجاد رابطه ، می خواهید به آنها احساس کنید که در خانه خود هستند. محتوای اینستاگرام و شهرت شما بهترین ابزار فروش شما هستند.

یک صدای مارک منحصر به فرد ایجاد کنید
برای ارتباط با پیروان خود در سطح انسانی یک صدای شخصی برای نام تجاری خود ایجاد کنید. استفاده از شکلک ها در زیرنویس ها به شخصیت شما کمک می کند تا مانند یک متخصص فروش در یک فروشگاه ، شخصیت بیشتری داشته باشید.


همچنین فیلم افرادی که از محصولات شما استفاده می کنند را به اشتراک بگذارید. اگر مصرف کنندگان بتوانند خود را با استفاده از محصولات شما تجسم کنند ، خریداران با انگیزه و شانس بیشتری برای فروش خواهید داشت. فایلهای GIF و فیلم ها در هر بستر رسانه اجتماعی کار می کنند. و استوری های اینستاگرام به محتوای شما شخصیت می بخشند.

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش