Skip to main content

افزایش بازدید استوری اینستاگرام

 نماهای داستان اینستاگرام پایین است



دانی کمک! بازدیدهای استوری اینستاگرام من پایین است. چکار کنم!؟ خوب ، مردم ، چه کسی اخیراً متوجه سقوط شدید بازدید از استوری اینستاگرام شده است؟


اینستاگرام متوجه شده بود که شرکت های بزرگ از ربات ها برای مشاهده داستان های اینستاگرام افراد دیگر استفاده می کنند. چرا شرکت ها این کار را می کنند؟ این تفکر این بود که با مشاهده بیشتر داستان کاربر ، کاربر چنین خواهد بود: "اوه وای! شرکت 


karinacss


 داستان من را مشاهده کرد. من می خواهم ببینم مشخصات آنها در مورد چیست "، که در ادامه به مشارکت بیشتر در صفحه شرکت می رسد. خیلی اب زیر کاه ، ها؟


درست مثل هر چیز دیگری که بات مرتبط است ، Instagram . آی تی. پایین. بنابراین اساساً ، اینستاگرام پاکسازی گسترده ای در برنامه انجام داد و از شر همه ربات ها خلاص شد.


هرچند همه چیز از دست نرفته است. وقتی صحبت از راه های مختلفی می شود که می توانیم با استفاده از استوری های اینستاگرام رشد و تعامل داشته باشیم ، امید وجود دارد. به آن اینگونه نگاه کن؛ اکنون شما فضای زیادی برای رشد و درگیر کردن پیروان واقعی خود دارید! این چیز خوبی است! بهترین قسمت؟ هنوز راههای زیادی وجود دارد که شما می توانید بدون نگرانی در مورد رباتهای احمقانه ، بازدیدهای استوری اینستاگرام خود را بهبود ببخشید.


و من می خواهم به UELP U. کمک کنیم. بیایید آن بازدیدهای استوری اینستاگرام را با هم جمع کنیم!


 


پایین ترین قسمت در داستان های اینستاگرام

در اینجا آنچه باید درباره بازدیدهای استوری اینستاگرام و مهم بودن آنها بدانید آورده شده است.


و اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، به راهنمای من در مورد برنامه های برتر که برای ایجاد داستان های اینستاگرام استفاده می کنم مراجعه کنید تا بتوانید آماده استفاده سریع از همه این نکات باشید! قبل از بروزرسانی بعدی الگوریتم ، یعنی.




چرا باید در مورد داستان های اینستاگرام مراقبت کنید؟

حتی با پایین آمدن نمایش داستان اینستاگرام ، آنها هنوز هم یک روش قدرتمند برای رشد در سیستم عامل هستند. داستان های اینستاگرامی راهی است که مخاطبان شما با شما واقعی آشنا می شوند و پشت صحنه آنچه در پشت هر عکس عالی می گذرد را می بینید و سپس حتی بیشتر عاشق شما می شوند!


من دروغ نمی گویم ، من عاشق داستان های اینستاگرام هستم و به طور مداوم مخاطب خود را در مورد مکان خودم و آنچه که در آن قرار دارم به روز می کنم ، حتی وقتی که او فقط در یک استارباکس نشسته باشد - مثل اینکه الان هستم .... خداحافظ


با پایین آمدن بازدیدهای استوری اینستاگرام ، اطمینان از اینکه مخاطبان خود را درگیر خود می کنید اهمیت بیشتری پیدا می کند. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه آنها را به خود جلب کنید قبل از اینکه آنها به سمت راست داستان بعدی بروند. اگر می خواهید آنها دور هم جمع شوند ، بنابراین تعداد بیشتری بازدید از داستان اینستاگرام به دست می آورید ، پس باید آنها را از چنگال خود بگیرید.


در اینجا پنج مرحله برای افزایش بازدید از استوری اینستاگرام برای رشد نام تجاری و نمایه شما آورده شده است!


 


5 مرحله برای پذیرش مخاطب خود از طریق داستان های اینستاگرام



افزایش نماهای INSTAGRAM STORY نکته شماره 1: برای گفتن یک داستان از شنوایی خود از ساختار استفاده کنید.

این کار را می توانید با ایجاد یک صفحه داستانی انجام دهید که به شما امکان می دهد به سرعت داستانی را که دارای مارک تجاری است و مخاطبان شما آن را دوست دارند ، بازگو کنید! برنامه های مختلفی وجود دارد که می توانید با آنها این کار را انجام دهید (اطلاعات بیشتر را در اینجا بخوانید). استفاده از استوری بورد برای بیان داستان های اینستاگرام خود به معنای این است که باید برنامه ریزی کنید. نمی توانید هنگام پرواز پست کنید ، اما باید به یاد داشته باشید که وقتی هر کاری که می کنید انجام می دهید آن محتوا را ایجاد کنید و بعداً وقت خود را برای تنظیم آن به یک استوری اینستاگرام اختصاص دهید.


نمی توانم به شما بگویم که چند بار یا فراموش کرده ام که در حال حاضر محتوا را بسازم یا وقتم تمام شده و به مکانی جدید نقل مکان کرده ام قبل از این که فرصت داشته باشم آن را ارسال کنم. اما این مهم است ، بنابراین من شما را تشویق می کنم که عادت داشته باشید تلفن خود را در حال حاضر بیرون بیاورید و بعداً وقت بگذارید تا آن داستان را کنار هم بگذارید!


به من اعتماد کنید ، استوری بورد به طور چشمگیری بازدیدهای استوری اینستاگرام شما را افزایش می دهد! این استوری بورد ها به شما کمک می کنند داستانی منسجم ایجاد کنید که مخاطبان شما بخواهند با آن درگیر شوند و آن را دنبال کنند. وقتی بتوانید برای ایجاد محتوایی از این قبیل وقت بگذارید ، این امر منجر به بازدید و دنبال کردن نمایه بیشتری خواهد شد.


 


افزایش نمایش داستان INSTAGRAM نکته شماره 2: با استفاده از HASHTAGS در داستانها ادامه دهید!

من می دانم ، تحقیق در مورد هشتگ آیا سر شما چیست؟ به هر حال چه هشتگهایی کار می کنند؟ کدام یک نمی کنند؟ آیا من قصد دارم سایه بان شوم؟ آیا سایه بان واقعا یک چیز است؟ اول از همه ، سایه بان واقعی نیست ، اما این برای یک پست دیگر است. وقتی وارد آن می شوید ، هشتگ ها یک سوراخ خرگوشی از سوالات باز و "امید به بهترین ها" هستند. گفته می شود ، شما هنوز باید از هشتگ های موجود در استوری های اینستاگرام خود استفاده کنید تا مخاطبان جدیدی داشته باشید و آنها را ترغیب به دنبال کردن کنید و با شما درگیر شوید!


هنگامی که هشتگ های مناسب را در اینستاگرام پیدا می کنید ، واقعاً می توانید مخاطبانی را که در کل شما را جستجو می کنند ، شروع کنید. استوری های اینستاگرام نباید تفاوتی داشته باشند. اغلب ، متوجه می شوم که تعداد زیادی بازدید از استوری اینستاگرام از افرادی که در جستجوی هشتگ ها هستند ، به دست می آید. آنها معمولاً نماهایی هستند که به احتمال زیاد در غیر این صورت به دست نمی آوردم! بنابراین بله ، شما باید 100٪ از هشتگ ها در همه داستان های خود استفاده کنید.


به خاطر داشته باشید که اگر تصمیم دارید با برچسب هشتگ بروید می توانید از یک هشتگ استفاده کنید یا می توانید ده پست هشتگ را در پست استوری اینستاگرام خود تایپ کنید.


اگر می خواهید اب زیر کاه باشید ، می توانید هشتگ های خود را زیر gif و برچسب ها پنهان کنید. همچنین می توانید رنگ متن را به مطابقت با داستان به عنوان مثال ، بگویید استوری اینستاگرام شما آسمان آبی زیادی را نشان می دهد. می توانید هشتگ های خود را تایپ کرده و به رنگ آسمان تغییر دهید. سپس آنها را کوچک کرده و درست در دید ساده پنهان کنید.


 


نکاتی برای یافتن هشتگهای راست

برای یافتن هشتگ های مناسب برای نمایش استوری اینستاگرام ، توصیه می کنم طولانی مدت در مورد کسانی که می خواهید استوری های خود را ببینید فکر کنید. آیا آنها عاشق مد هستند؟ آیا آنها خارج از وانت زندگی می کنند؟ آیا آنها پیاده روی می کنند؟ شاید یک وبلاگ نویس سفر داشته باشید؟ سپس یک جستجوی سریع انجام دهید. هشتگی را که به استفاده از آن فکر می کنید جستجو کنید و ببینید آیا دیگران در داستان های خود از آن هشتگ استفاده می کنند یا خیر. همه این موارد را می توانید در صفحه هشتگ مشاهده کنید (مثال زیر).


چگونه بیشتر بازدیدهای استوری اینستاگرام را بدست آوریم

بیاموزید چگونه با استفاده از اینستاگرام ریل برای به دست آوردن 100 دنبال کننده جدید در یک هفته

این چالش 5 روزه طراحی شده است تا شما را در بهترین روش های ایجاد Instagram Reels که با جذب 100 فالور جدید در هفته شروع می شود ، راهنمایی کند. با استفاده از لینک زیر ثبت نام کنید


برای  افزایش  بازدید  استوری  های  خود  در  اینستاگرام  کلیک کنید 

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش