Skip to main content

نحوه تگ کردن در اینستاگرام

آموزش  تگ  کردن  در  اینستاگرام

اول از همه ، چطور در اینستاگرام برچسب گذاری کنید.



در واقع بسیار ساده است. در طی فرآیند بارگذاری ، درست در زیر جایی که عنوان خود را تایپ کرده اید ، گزینه ای برای برچسب گذاری افراد وجود دارد. به سادگی روی این گزینه ضربه بزنید و به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد که می توانید روی هر نقطه از تصویر برای قرار دادن برچسب ضربه بزنید. با این کار می توانید شخص ، چیز ، محصول یا منطقه خاصی از تصویر را انتخاب کنید. هنگامی که روی مکان ضربه بزنید ، یک برچسب کوچک ظاهر می شود که می گوید "این کیست؟" و یک نوار جستجو ظاهر می شود.

https://karinacss.ir/

به سادگی شروع به تایپ نام یا نام کاربری شخص یا حساب اینستاگرام کنید ، آنها را از لیست گزینه های کشویی انتخاب کنید و نام آنها در برچسب جمع می شود.


اگر می خواهید برچسب را روی تصویر تغییر مکان دهید ، می توانید روی آن ضربه بزنید و آن را بکشید. یا یک بار روی آن ضربه بزنید ، یک "X" ظاهر می شود و می توانید برچسب را حذف کنید.


برای خارج شدن از صفحه برچسب زدن ، روی "X" ضربه بزنید. برای تأیید برچسب ها ، روی علامت تأیید ضربه بزنید. به صفحه بارگذاری برگردانده می شوید که در آن نام (های) برچسب گذاری شده در کنار "Tag افراد" نشان داده می شود. روند آپلود خود را ادامه دهید و کارتان تمام است!

https://blog.hootsuite.com/instagram-hashtags/

اگر بعد از اینکه پست خود را بارگذاری و به اشتراک گذاشتید ، می خواهید شخصی را نشان کنید ، به آن پست بروید و روی دکمه 3 نقطه زیر تصویر ضربه بزنید. "ویرایش" را از فهرست بازشو انتخاب کنید و برچسب کوچک سیاه را در گوشه پایین تصویر مشاهده خواهید کرد که در کنار آن "Tag افراد" را مشاهده خواهید کرد. روی آن برچسب ضربه بزنید و همانطور که در بالا توضیح داده شد به صفحه برچسب گذاری منتقل خواهید شد. همان روند یافتن و انتخاب آن دسته از کاربران را برای نشان دادن در تصویر دنبال کنید و پس از اتمام روی علامت تیک بزنید. شما به صفحه ویرایش بازگردانده می شوید که در آنجا می توانید ویرایش های بیشتری انجام دهید ، یا روی علامت تیک بزنید تا تغییرات را تأیید کنید و نام های برچسب گذاری شده را در پست خود ذخیره کنید.


هنگامی که شما یا کاربر دیگری در پستی برچسب گذاری شدید ، فرد برچسب خورده اعلانی دریافت می کند که شخصی وی را در پستی برچسب گذاری کرده است. می توانید این اعلان را در خبرمایه فعالیت (اعلان ها) منظم خود مشاهده کنید. وقتی از نمایه فرد برچسب خورده استفاده می کنید ، نماد برچسب کوچک در سمت راست منوی چهار نماد جایی است که پست ذخیره می شود. با کلیک بر روی این نماد برچسب ، می توانید تمام تصاویری را که در آنها برچسب گذاری شده و یا عکس هایی که کاربر دیگری در آنها نشان شده است (با مراجعه به نمایه وی) مشاهده کنید.


اگر می خواهید خود را از یک عکس دارای برچسب حذف کنید ، این پست (از جمله ترفندهای دیگر در اینستاگرام) را بررسی کنید.


چه زمانی افراد را در اینستاگرام برچسب گذاری کنید



اکنون که می دانیم چگونه افراد را در اینستاگرام برچسب گذاری کنیم. بیایید در مورد برخی از روش هایی که می توانید از این ویژگی به نفع خود استفاده کنید صحبت کنیم.


هنگام معاشرت در جایی یا با شخصی در اینستاگرام


اگر در یک مکان تجاری هستید که از اینستاگرام استفاده می کند ، می توانید آن کسب و کار را در پست های خود برچسب گذاری کنید. یا اگر با شخصی که در اینستاگرام است معاشرت می کنید ، می توانید او را در پست خود نشان کنید. اینها روشهای عالی برای به اشتراک گذاشتن اتصال هستند. هنگام برقراری ارتباط با مشاغل ، اطمینان از اینکه پست شما و نحوه لذت بردن از موقعیت مکانی شما را می بینند مفید است.


نکته ای که باید در نظر بگیرید ، اگر در یک کنسرت ، کنفرانس یا یک رویداد محبوب هستید ، افراد را برچسب گذاری کنید به جای اینکه @ آنها را در پست ذکر کنید (یا هر دو را انجام دهید). از آنجا که اینستاگرام فقط تعداد محدودی از اعلان ها را در خبرمایه فعالیت شما ارائه می دهد ، گم شدن نامفهوم در سایت برای @ آسان است. برچسب زدن به شخصی اطمینان می دهد که اعلان و تصویری را که در آن برچسب گذاری کرده اید مشاهده می کند.


شرکت محصول خدمات را در پست خود برچسب گذاری کنید


اگر می خواهید با مارک های مورد علاقه خود ارتباط برقرار کنید ، آنها را در پست های خود که محصولات یا خدمات آنها را به نمایش می گذارد ، نشان کنید. به عنوان مثال ، اگر یک جفت کفش طراح جدید خریداری کرده اید ، طراح را در پست خود که کفش جدید و جذاب خود را پوشیده اید ، برچسب گذاری کنید. اگر با یک میزبان متخصص صنعت در یک وبینار شرکت کرده اید ، میزبان را در تصویری که به شما نشان می دهد وبینار را مشاهده می کنید نشان کنید.


اگرچه همه یا هر مارک پاسخ نمی دهند ، اما روش خوبی برای سوار شدن به رادار آنهاست. و اگر از آنها پاسخی دریافت کردید یا فریاد می کشید یا از آنها برنامه ریزی می کنید ، به فکر دسترسی بیشتر و قرار گرفتن در معرض دید شما باشید!


شرکای تجاری یا شرکت های وابسته خود را نشان کنید


اگر دیگران دارید که در تجارت خود با آنها همکاری می کنید ، آنها را در محتوای خود در اینستاگرام نشان کنید. اگر با هم روی یک پروژه کار می کنید ، آنها را در پست خود نشان کنید. اگر پستی دارید که محصولات یا خدمات شما را با هم به نمایش می گذارد ، تجارت دیگر را در پست برچسب گذاری کنید.


حتماً عشق و علاقه خود را به اشتراک بگذارید و سایر شرکت ها و مارک هایی را که با آنها ارتباط دارید تبلیغ کنید.


برندگان مسابقه


اگر برای کسب و کار خود مسابقه برگزار می کنید ، می توانید برندگان را در پست اعلام برندگان برچسب گذاری کنید.


فریاد بزن


اگر می خواهید به مشتریان ، طرفداران یا همکارانی که ارزش کمی بیشتر از حد مجاز را دارند فریاد بزنید ، احساس رایگان کنید تا آنها را در پست مرتبط خود نشان کنید.


توصیفات


اگر کسی برای کاری که انجام داده اید به شما گواهی نامه یا تقدیرنامه داده است ، می توانید آن پیام را ارسال کنید یا از او تشکر کنید و برای اطمینان از دیدن اعلان ، او را برچسب گذاری کنید.


برنامه ریزی مجدد


اگر در حال برنامه ریزی مجدد محتوای شخصی در حساب اینستاگرام خود هستید ، کاربر اصلی را در تصویر برچسب گذاری کنید تا بداند شما مطالب خود را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته اید.


پاسخ دادن به سالات


اگر اینستاگرام خاصی باشد پیروان از شما س questionsالاتی کرده اند یا به دنبال چیز خاصی بودند ، می توانید آنها را در تصویری که پاسخ ، منبع یا راه حل را در آن قرار می دهید نشان کنید.


چه زمانی از برچسب زدن افراد در اینستاگرام خودداری کنید

بپذیریم که ، موارد یا دلایل زیادی وجود دارد که می توانید ، و باید ، افراد را در اینستاگرام برچسب گذاری کنید. متأسفانه ، افراد زیادی هستند که از این ابزار استفاده می کنند و به نظر می رسد ناخواسته هستند. ما این را نمی خواهیم!


در همه پست های انگیزشی خود افراد را برچسب گذاری نکنید. اول از همه ، نیازی نیست مگر اینکه فکر کنید آن روز یا در آن زمان از زندگی آنها به آنها ربط دارد. انجام این کار گاه به گاه می تواند م workثر باشد ، اما این کار را به یک عادت تبدیل نکنید.


تمام افراد یکسان را برچسب نزنید. اگر همیشه در هر پست 10 نفر را علامت گذاری می کنید ، ناامید کننده به نظر می رسد. متوقف کردن.


فقط افراد را برچسب نزنید تا در پست های خود مشارکت بیشتری داشته باشند. اگر آنها شما را دنبال می کنند ، آنها می خواهند محتوای شما را ببینند و بر این اساس مشارکت خواهند کرد. اگر آنها شما را دنبال نمی کنند ، احتمالاً یک دلیل وجود دارد - بنابراین برچسب زدن مکرر آنها به این موضوع کمک نمی کند.


 


استفاده از ویژگی برچسب در اینستاگرام می تواند مزایای زیادی هم برای شما به عنوان کاربر و هم برای شما به عنوان تجارت داشته باشد. برای دستیابی به مخاطبان بیشتر هدف ، افزایش تعامل و ایجاد روابط با مخاطبان خود از این ابزار به طور موثر استفاده کنید! فقط زیاده روی نکنید و ناخواسته به نظر برسید


منابع 

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش