Skip to main content

آموزش ترفند های تلگرام

 ترفندهای پیام رسان تلگرام که باید بدانید

  


سرعت ، امنیت و سادگی چند مورد از فضیلت هایی است که تلگرام را به یک رسانه ارتباطی بسیار عالی تبدیل می کند. صادق به استعاره خود که نام او را نیز الهام بخشیده است ، پیام رسان کمترین میزان را دارد و انتقال پیام را به وضوح متمرکز می کند. همچنین به شما امکان می دهد رابط کاربری و همچنین تجربه کلی پیام رسانی را شخصی سازی کنید. بیش از هر چیز ، تلگرام کاملا رایگان است و هزینه مخفی آن را به صورت تهدیدی برای حریم خصوصی یا امنیت شما به همراه ندارد. چه در مورد کاهش حریم خصوصی و تجارت کثیف تبلیغات تقریباً در همه جا آنلاین اذیت شده باشید ، یا فقط می خواهید سر و صدای چت های همیشه واتس اپ و مسنجر فیس بوک را کم کنید ، تلگرام مکان خوبی برای شروع است. ما در اینجا برخی از ترفندها و نکات مسنجر تلگرام را ذکر کرده ایم که به شما کمک می کند مسنجر را بهتر بشناسید و از آن به طور موثرتر استفاده کنید.


جالب و بهترین ترفندهای پیام رسان تلگرام در سال 2020

1. پوشه های چت

https://karinacss.ir/

Chat Folders یکی از بهترین ترفندهای تلگرام است که باید بدانید و حداکثر استفاده را ببرید. ما کانال ها و گروه های مختلفی را در انواع مختلف تلگرام دنبال می کنیم ، بدون ذکر چت های جداگانه. داشتن همه این چت ها در یک صفحه باعث می شود همه چیز به سختی شسته شود و منطقی باشد. بنابراین برای حل این مشکل ، تلگرام چیزی به نام "پوشه های گفتگو" را آورده است. با این کار می توانید چت های خود را در برچسب های مختلف دسته بندی کنید و تلگرام امور را برای شما مرتب کند. در نتیجه ، تلگرام بسیار تمیز می شود و مدیریت آن بسیار آسان تر است. عاشقشم!



1. پوشه های چت

بنابراین ، اگر می خواهید پوشه های گپ مختلفی را در تلگرام برای موارد استفاده خود ایجاد کنید ، ادامه دهید. منوی همبرگر را باز کنید و به تنظیمات -> پوشه ها بروید. در اینجا ، روی "ایجاد پوشه جدید" ضربه بزنید و نامی مانند شخصی ، شغلی ، سرگرم کننده ، خوانده نشده و غیره بدهید. بعد از آن ، چت هایی را که می خواهید در این پوشه نشان داده شوند اضافه کنید. به همین ترتیب ، می توانید انواع گپ هایی را که نمی خواهید در این پوشه گروه بندی شوند ، اضافه کنید. به این ترتیب تلگرام تنظیمات برگزیده شما را یاد می گیرد. اکنون ، صفحه اصلی به یک رابط کاربری زبانه دار منتقل می شود که استفاده و مدیریت تلگرام را آسان تر می کند. چقدر عالیه؟


2. افراد و گروه نزدیک را اضافه کنید

سال گذشته ، تلگرام یک ویژگی منحصر به فرد را به ارمغان آورد که به شما امکان می دهد کاربران و گروه های تلگرام را بر اساس موقعیت مکانی خود کشف کنید. وقتی می خواهید شخصی را بدون به اشتراک گذاشتن شماره تلفن همراه خود به تلگرام خود اضافه کنید ، این بسیار مفید است. همچنین ، اگر به کنفرانس ها ، دانشگاه ها یا جشنواره ها می روید ، می توانید چندین گروه مرتبط با مکان و رویداد را به همین ترتیب پیدا کنید. برای افزودن افراد نزدیک ، منوی تلگرام را باز کنید و به "مخاطبین" بروید. در اینجا ، روی "افزودن افراد در نزدیکی" ضربه بزنید و آن را دارید. پیش از این لازم بود که صفحه نمایش باز باشد تا این ویژگی کار کند. اما اکنون کاربران می توانند گزینه "Make Me Visible" را در پنجره "افراد نزدیک" روشن کنند تا کاربران اطراف بتوانند نمایه خود را بدون نیاز به باز بودن پنجره مشاهده کنند.



 

1. ترفندهای پیام رسان تلگرام افراد نزدیک و گروهی را اضافه کنید

3. پیام های ارسالی را ویرایش کنید

آیا اتفاقی افتاده است که شما پیامی ارسال کنید ، و در عرض چند ثانیه به اشتباه اشتباه تایپی پی ببرید؟ خوب ، یک دکمه ویرایش برای ذخیره شما در تلگرام وجود دارد ، اما نه در توییتر. تنها کاری که باید انجام دهید اینست که پیام را انتخاب کنید و بر روی نماد "ویرایش (قلم)" در بالا ضربه بزنید و به راحتی می توانید پیام را ویرایش کنید. با این حال ، بعد از اعمال تغییرات ، برچسب "Edited" را به شما نشان می دهد. همچنین برای ویرایش پیام ها در تلگرام محدودیت زمانی وجود ندارد. فقط تا 48 ساعت پس از ارسال پیام ها می توانید ویرایش کنید (برای همیشه اگر پیام ها در چت "پیام های ذخیره شده" شما ارسال شوند).


2. ترفندهای تلگرام را ویرایش کنید

4. پیام های خاموش را ارسال کنید

مواقعی وجود دارد که ما نزدیکان خود را در حال مطالعه ، خواب یا شرکت در جلسات می شناسیم ، اما می خواهیم برخی از پیام ها را بدون ایجاد مزاحمت برای آنها ارسال کنیم. خوب ، یک ویژگی به نام پیام های خاموش در تلگرام وجود دارد. اساساً ، شما می توانید پیام ارسال کنید و حتی اگر گیرنده DND را روشن نكرده باشد هیچ صدا یا لرزی ایجاد نمی كند. عالی است ، درست است؟ بنابراین برای استفاده از این ویژگی ، پیام خود را تایپ کنید و سپس روی دکمه "ارسال" ضربه بزنید و نگه دارید. در اینجا ، "ارسال بدون صدا" را انتخاب کنید و کار شما تمام است.


ارسال پیام های خاموش


https://www.guidingtech.com/telegram-tips-tricks/

 

5. پیام ها را برنامه ریزی کنید

برای کاربران برق ، برنامه ریزی یک روش عالی برای دستیابی به بسیاری از وظایف در یک زمان مشخص است. ما قبلاً از زمانبندی ایمیل بسیار استفاده می کنیم ، اما بسیار جالب است که ببینید تلگرام این ویژگی را برای پیام ها نیز آورده است. همانطور که در بالا مشاهده کردید ، می توانید یک پیام را فقط با فشار دادن و نگه داشتن دکمه "ارسال" برنامه ریزی کنید. در اینجا ، "زمانبندی پیام" را انتخاب کنید و تاریخ و زمان را انتخاب کنید. پیام در زمان دلخواه شما ارسال می شود.


4. برنامه پیام ها

6. پیام ارسال کننده را حذف کنید

مطمئناً می توانید پیام هایی را که ارسال کرده اید حذف کنید ، اما آیا می دانید که تلگرام ویژگی جدیدی را به ارمغان آورده است که به شما امکان می دهد پیام های ارسال شده توسط کاربران دیگر را نیز حذف کنید. این یک نوع عجیب است ، اما این ویژگی برای کاربرانی است که حریم خصوصی را بر همه چیز اولویت دارند. برای استفاده از این ویژگی ، فقط پیام دریافتی را انتخاب کنید و

روی دکمه "حذف" ضربه بزنید. اکنون ، "همچنین برای X حذف شود" را انتخاب کنید و روی "حذف" ضربه بزنید. پیام از هر دو انتها محو خواهد شد بدون اینکه اثری باقی بماند.


پیام فرستنده را حذف کنید

7. خود تخریب رسانه در چت های عادی

خود تخریبی یکی از ویژگی های محبوب تلگرام است ، اما فقط به گزینه جداگانه "Secret Secret" محدود شده است. با این حال ، با به روزرسانی اخیر ، اکنون می توانید رسانه ها را مانند عکس ها و فیلم ها در چت های عادی نیز تخریب کنید. فقط یک عکس یا فیلم را انتخاب کنید و سپس روی دکمه "تایمر" ضربه بزنید. اکنون می توانید زمانی را انتخاب کنید که بعد از آن رسانه از همه جا پاک شود.



 

ترفندهای مسنجر تلگرام

8. فیلم ها را ویرایش کنید

پس از به روزرسانی اخیر ، به نظر می رسد که تلگرام فقط یک سرویس پیام رسانی نیست ، بلکه یک ابزار جامع برای حل تمام مشکلات شما است. این نرم افزار از قبل یک ویرایشگر عکس قدرتمند دارد و اکنون این شرکت ابزارهای پیشرفته ای را نیز برای ویرایش ویدئوها به ارمغان آورده است. در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است. فقط یک چت را باز کنید و فیلم مورد نظر خود را که می خواهید ارسال کنید انتخاب کنید. پس از آن ، بر روی نماد تنظیم ضربه بزنید تا ویرایشگر جدید ویدیو باز شود. در اینجا می توانید میزان اشباع ، کنتراست ، نوردهی و موارد دیگر را تنظیم کنید. حتی یک منحنی RGB نیز وجود دارد که بسیار شگفت انگیز است. من می گویم اگر می خواهید ویرایشگر ویدیو برای اصلاح رنگ و افزایش ظاهر آن داشته باشید ، تلگرام شما را با این ترفند عالی پوشش داده است.


8. فیلم ها را ویرایش کنید

9. برچسب های متحرک را به تصاویر / فیلم ها اضافه کنید

بله ، با به روزرسانی اخیر ، اکنون می توانید برچسب های متحرک تلگرام را هم روی تصاویر و هم فیلم ها اضافه کنید. همه ما عاشق برچسب های متحرک با کیفیت بالا در تلگرام هستیم و اکنون می توانید با استفاده از این برچسب های متحرک محبوب تصاویر زنده را زنده کنید. با این حال ، به خاطر داشته باشید ، پس از افزودن برچسب ، تصاویر به GIF تبدیل می شوند و ممکن است کیفیتی از دست بدهند. بنابراین برای استفاده از این ویژگی ، فقط تصویر / فیلم خود را انتخاب کنید و روی نماد "برس" در پایین ضربه بزنید. پس از آن ، روی نماد برچسب ضربه بزنید و برچسب های متحرک را به رسانه خود اضافه کنید. خودشه.


9. برچسب های متحرک را به تصاویر / فیلم ها اضافه کنید



 

10. تنظیم یادآوری ها

یادآوری در مورد برنامه های پیام رسان یکی از محبوب ترین ویژگی ها بوده است و در آخر می توانید از آن در تلگرام استفاده کنید. به تازگی واتس اپ برای آوردن یادآوری ها با Any.do همکاری کرده است ، با این حال ، تلگرام این ویژگی را بومی کرده است. اگرچه یک مسئله طولانی وجود دارد. فقط می توانید یادآوری ها را در بخش "پیام های ذخیره شده" تنظیم کنید. کار را تایپ کنید و روی دکمه "ارسال" ضربه بزنید و نگه دارید. در اینجا ، "تنظیم یک یادآوری" را انتخاب کنید و تاریخ و زمان خود را انتخاب کنید. تلگرام اعلان یادآوری را دقیقاً مانند Google Calendar یا سایر برنامه های مدیریت کار ارسال می کند. گرچه این ویژگی خوب است ، اگر آن را برای گپ های کاربر نیز در دسترس داشته باشیم ، آن را بیشتر دوست داشتیم.


در مورد ترفند تلگرام  بیشتر بدانید

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش