Skip to main content

بازیابی اکانت اینستاگرام 0 تا 100

 


بازیابی اکانت اینستاگرام


آیا اینستاگرام بدون دلیل مشخص فقط حساب کاربری شما را غیرفعال کرده است؟


در این پست ، من به شما نحوه بازیابی سریع حساب کاربری غیرفعال اینستاگرام را نشان می دهم!

در 13 مارس 2021 ، اینستاگرام حساب من را غیرفعال کرد و گفت: "من شخص دیگری را جعل می کردم".

پس از 3 روز درد و رنج و ارسال گزارش های متعدد (از جمله mugshot) ، سرانجام حساب خود را بازیابی کردم.

بنابراین ، در این پست وبلاگ ، می خواهم خلاصه ای از کل تجربه خود را به اشتراک بگذارم ، از جمله اینکه چرا فکر می کنم حساب اینستاگرام من غیرفعال شده است و چگونه سریع آن را پس گرفتم.


اول از همه ، ممکن است از خود بپرسید "WTH با غیرفعال کردن حساب کاربری اینستاگرام در حال انجام است؟"

خوب ، در مورد آن بگویید!


https://karinacss.ir/


من هم که دیدم اکانت اینستاگرام من غیرفعال شده است شوکه و عصبانی شدم اما تعجب نکردم که این اتفاق افتاد.



ببینید ، من در شغل خود به عنوان بازاریاب شبکه های اجتماعی ، به جامعه ای از مشاغل کوچک و دستیارهای مجازی در سراسر دنیا متصل هستم.


در جامعه رسانه های اجتماعی ما معمولاً تجربه (و مسائل) خود را به طور آشکار با یکدیگر به اشتراک می گذاریم.


از ابتدای سال 2021 ، من بیش از 30 نفر دیگر را دیده ام که اینستاگرام خود را غیرفعال کرده اند و پس از یک سری طولانی نامه های الکترونیکی رفت و برگشت و درخواست ها ، دوباره به آنها بازگردانده اند.


با علم به اینکه من اولین نفر نیستم و تنها نیستم ، وقتی دیدم خودم را از پلتفرمی که خیلی دوستش داشتم و روی آن تجارت کردم ، احساس امنیت بیشتری می کنم و دیگر هیچ چیز از دست نمی رود.


اگر مرا در شبکه های اجتماعی دنبال کرده باشید ، می دانید که من بسیار دوستانه درباره اینستاگرام صحبت می کنم و حتی یک دوره آنلاین دارم که به مردم آموزش می دهد چگونه یک استراتژی موثر اینستاگرام بسازند.


واضح است که بگوییم اینستاگرام قسمت اصلی تجارت کوچک من است.


چند دلیل متداول برای غیرفعال شدن حساب اینستاگرام شما وجود دارد

در اینجا خلاصه ای سریع از آنچه دیگران به من گفتند حسابهای تجاری خود را به حالت تعلیق درآورده اند:


هویت جعلی - یا کسی گزارشی علیه شما ارائه می کند که شما وانمود می کنید شخص دیگری هستید

مسائل مربوط به حق چاپ - معروف به اشتراک گذاری تصاویری که متعلق به شما نیست (یا از افراد دیگری گرفته اید که اکنون می خواهند انتقام بگیرند)

نقض شرایط و ضوابط اینستاگرام (فیسبوک و توییتر) این به معنای واقعی کلمه می تواند از تبلیغ محصولات بدون استفاده از هشتگ # تبلیغ ، استفاده از اینستاگرام برای کلاهبرداری از مردم ، خرید فالوورهای جعلی یا هر چیزی که الگوریتم مجهز به هوش مصنوعی اینستاگرام با حساب شما عجیب می یابد باشد.

به اشتراک گذاری "محتوای بحث برانگیز" ، محتوای سیاسی یا محتوایی که شامل خشونت ، نژادپرستی ، فحاشی ، استثمار افراد خردسال و غیره باشد.

اما مسئله اصلی اینستاگرام این است که آنها معمولاً نمی گویند کدام خط مشی را نقض کرده اید و شما در 24 ساعت اول که از حساب خود قفل شده اید حدس می زنید "من چه اشتباهی کردم"


در بخش بعدی ، من یک جدول زمانی از تمام اقدامات انجام شده برای بازیابی حساب اینستاگرام خود را که به اشتراک گذاشته شده است ، به اشتراک می گذارم ، امیدوارم که این ممکن است به شما وضوح بیشتری بدهد در صورتی که حساب شما غیرفعال باشد ، می توانید برای درخواست تجدیدنظر در چه مراحلی گام بردارید.


* سلب مسئولیت: لطفا توجه داشته باشید که شرایط هر کس متفاوت است و آنچه برای من مفید بود لزوما برای شما مفید نخواهد بود.



نحوه بازیابی حساب کاربری غیرفعال اینستاگرام


DAY 1 - عذاب و ناامیدی از اینکه نمی دانم چرا حساب اینستاگرام من غیرفعال شده است

وقتی سعی کردم برنامه اینستاگرام را باز کنم ، از من خواسته شد شماره تلفن خود را به عنوان تأیید ارسال کنم.



بنابراین شماره تلفن خود را ارسال کردم اما به مدت 24 ساعت از استفاده از برنامه منع شد.


هر زمان که می خواستم وارد سیستم شوم ، این پیام را می دیدم: ”از اینکه اطلاعات خود را ارائه دادید متشکرم. ما آن را بررسی خواهیم کرد و اگر بتوانیم آن را تأیید کنیم ، می توانید ظرف 24 ساعت در مرکز راهنمایی درخواست بازبینی کنید. "



و سپس سکوت.


من فقط روز تعطیل را گذراندم و برای پیاده روی بیرون رفتم و کارهایی انجام دادم.


DAY 2 - زمانی که من برای پر کردن فرم ها صرف کردم بدون اینکه بدانم کار می کند یا نه

روز بعد فرا رسید و من هنوز قادر به ورود به حساب کاربری غیرفعال خود نبودم.


من همچنین متوجه شدم که حساب من از جستجوی اینستاگرام ناپدید شد ، انگار که هرگز وجود نداشته است.


به طور طبیعی ، من کاری کردم که بقیه در این شرایط انجام می دهند: من به پروفایل شخصی اینستاگرامم مراجعه کردم تا به دوستان ، مشتریان و اقوامم اطلاع دهم که صفحه تجارت من غیرفعال شده است.


توییت

اکنون بعد از حدود 24 ساعت انتظار ، دوباره سعی کردم وارد سیستم شوم و این بار با استفاده از 2 فرم مختلف توانستم درخواست بازبینی کنم:


فرمهایی که پر کردم

اگر فکر می کنید حساب شما به دلیل جعل هویت شخص دیگری ناخواسته غیرفعال شده است ، می توانید این فرم ها را

پر کنید:

https://www.facebook.com/help/instagram/3589118641944563


* نکته حرفه ای: وقتی فرم درخواست تجدیدنظر را ارسال می کنید ، گزینه کسب و کار را علامت نزنید.


درعوض درخواست بازبینی شخصی کنید و می توانید حساب خود را سریعتر بازیابی کنید (حتی اگر حساب غیرفعال شده برای مشاغل باشد).


این همان چیزی است که من متوجه شدم در مورد فیلم های دیگر YouTube تحقیق می کنم و این در نهایت برای من مفید بود!


* توجه: من این فرم ها را با استفاده از 3 ایمیل مختلف (و هر بار 6 بار) ارسال کردم ، زیرا یادم نمی آمد که از کدام ایمیل برای ایجاد حساب اینستاگرام خود استفاده کردم. من فقط در آخرین آدرس ایمیل ارسال شده از تیم اینستاگرام پاسخی دریافت کردم.


در همین حال ... من همچنین یک ویدیوی یوتیوب برای ثبت تاریخ خود ثبت کردم اولین 24 ساعت اول


روز 3 - بعد از 72 ساعت ، یکی از ایمیل های من پاسخ داده شد

عصر روز 3 ، سرانجام ایمیلی از تیم Instagram با راهنمایی در مورد نحوه بازیابی حساب خود دریافت کردم.


اصولاً آنها از من خواستند که عکسی از خودم در دست داشته باشم که یک کاغذ سفید با نام ، نام کاربری و کدی در دست دارد که در ایمیلی که برای من ارسال کرده اند در دست دارد.


حدود 30 دقیقه پس از ارسال تأیید عکس ، مردم شروع به پیام دادن به من کردند که ناگهان حساب کاربری من دوباره زنده شد!


بنابراین اینگونه می توانید حساب Instagram غیرفعال خود را بازیابی کنید (همین دیروز!)

از بازگشت آن خوشحالم ، اما از وهله اول ناراحت هستم.

برای بازیابی اکانت اینستاگرام خود کلیک نمایید.

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش