آیا در گوگل قابل جستجو است؟
اگر می خواهید محتوایی ایجاد کنید که در سراسر وب قابل جستجو باشد ، Youtube گزینه بهتری است.
ویدیوهای Youtube اغلب توسط Google در بالای صفحه اول پیشنهاد می شود ، اما کشف محتوای جدید با جستجوی Youtube نیز آسان است.
از طرف دیگر ، Instagram TV فقط از طریق Instagram قابل دسترسی است و در نتایج موتور جستجو نمایش داده نمی شود.
همچنین جستجوی محتوای ویدیویی در IGTV بسیار دشوار است. به جای فیلم در موضوعات خاص ، باید به دنبال سازندگان یا هشتگ ها باشید.
یوتیوب این یکی را هم برنده می شود ...
یوتیوب:
IGTV:
آیا این برنامه از قابلیت جستجوی خوبی برخوردار است؟
آسمان محدودیت جستجوی Youtube را دارد.
به این دلیل که الگوریتم Youtube به روشی مشابه Google کار می کند. (تصادفی نیست ، YouTube متعلق به Google است!)
بنابراین مانند محتوای موجود در Google - که تقاضای مخاطبان برای کلمات کلیدی را برآورده می کند - نتایج جستجو را در سیستم عامل خود که بهترین نتایج را برای کلمات کلیدی خاص ارائه می دهند ، اولویت بندی می کند.
مردم به دنبال موارد مختلفی در Youtube هستند ، شما فقط باید این تقاضا را برآورده کنید. از VidIQ برای شناسایی حجم جستجو با اصطلاحات مختلف استفاده کنید.
یوتیوب:
IGTV:
IGTV برای کوچک کردن محتوا است ، Youtube برای فیلم های طولانی تر است
فیلم های ارسال شده در IGTV باید بین 15 ثانیه تا 10 دقیقه نگه داشته شوند. تبدیل اینستاگرام به اکانت تجاری فقط افرادی که دارای حساب های تأیید شده هستند می توانند فراتر از این روند بگذارند ، ویدیوهایی با طول 60 دقیقه ارسال می کنند.
اینستاگرام با کوتاه کردن موارد به طور موثری فضایی را برای محتوای ویدئویی ایجاد کرده است که فشار کمتری به سازندگان می دهد تا محتوای طولانی را تخلیه کنند و برای تماشاگران هضم بیشتری دارد.
اگر می خواهید کمی آزادی بیشتری داشته باشید و محتوای طولانی تری ایجاد کنید ، یوتیوب اجازه بارگذاری فیلم هایی با طول 11 ساعت را می دهد.
بله ، 11 ساعت
ما کاملاً اعتقاد داریم که اگر کسب و کار شما نتواند در کمتر از 60 دقیقه چیزی بگوید ، در مدت 11 ساعت با مشکل روبرو می شود.
یوتیوب:
IGTV:
3 دقیقه یوتیوب در مقابل IGTV
IGTV کمی حرفه ای تر است
یکی دیگر از نکات مثبت IGTV استفاده از فیلم عمودی است (که فقط در محبوبیت بین سیستم عامل های رسانه های اجتماعی افزایش می یابد). در حالی که برخی از فیلم های Youtube را می توان به صورت عمودی مشاهده کرد ، اما هرگز به اندازه IGTV نرم و صاف نیستند.
محتوای IGTV همچنین در مقایسه با بیشتر محتوایی که در Youtube زندگی می کند ، از نظر بصری حرفه ای تر و جالب تر است. این به دلیل زیبایی اینستاگرام است. سازندگان آن بیشتر به کیفیت بصری ویدیوی خود اهمیت می دهند.
بیشتر محتوای IGTV عمودی است ، اگرچه این به روزرسانی اخیر به شما امکان می دهد در قالب افقی ارسال کنید.
یوتیوب:
IGTV:
نکته پاداش: اگر می خواهید کانال Youtube شما حرفه ای تر به نظر برسد ، اندازه بنر فوق العاده مهم است. این مقاله را از کریستن مک کیب در G2 بررسی کنید تا دلیل آن را بفهمید.
Youtube تجزیه و تحلیل پیشرفته تری دارد
اگر بتوانید آمار دقیق و جامعی از نحوه عملکرد محتوای ویدئویی خود را ببینید ، برای شما مهم است ، یوتیوب برای شما مناسب است.
IGTV تجزیه و تحلیل ارائه می دهد اما تقریباً به جزئیات Youtube نمی پردازد.
بسته به میزان نیاز شما به دانستن ، IGTV ممکن است به اندازه کافی تصویر در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید پیشرفت کنید. غالباً آمار مربوط به سطح بالای مشارکت ، تمام آنچه شما برای تشخیص روندها لازم دارید ، است.
در غیر این صورت ، Youtube به شما نشان می دهد که در مورد چگونگی تعامل مخاطبان با فیلم های شما چقدر خوب است. تولید محتوا در اینستاگرام و با کمک ابزاری مانند تولید می توانید عملکرد ویدیوهای خود را در جستجوی Youtube مشاهده کنید.
یوتیوب:
IGTV:
4 دقیقه یوتیوب در مقابل IGTV
توجه داشته باشید نماد
توجه: اگر می خواهید نحوه استفاده از تجزیه و تحلیل خود را برای تشکیل یک برنامه محتوای بلند مدت بدانید ، اکنون یک جلسه استراتژی شبکه های اجتماعی رایگان را رزرو کنید.
بنابراین ، آیا IGTV بهتر از Youtube است؟
در اینجا هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد ، اما ما به Youtube متمایل هستیم.
یوتیوب از قابلیت های بیشتر ، مخاطبان بیشتری برخوردار است و فرصت بیشتری برای کشف ویدئوهای شما - و تجارت شما - توسط مخاطبان جدید وجود دارد.
اما برنامه ای که می خواهید در نهایت به جایی که فکر می کنید مخاطب شماست تولید محتوا در اینستاگرام و به نظر شما کدام پلتفرم به بهترین شکل محصول یا خدمات شما را نشان می دهد ، بستگی خواهد داشت.
و برای بسیاری از مشاغل ، این بدان معنی است که آنها پست های خود را به IGTV و Youtube ارسال می کنند. به همین دلیل ما یک راهنمای سریع برای کسانی که می خواهند از همان محتوا در ویدیوی Youtube و IGTV استفاده کنند ، نوشتیم.
چگونه می توان یک ویدیوی Youtube به IGTV ارسال کرد
نمی توانید مستقیماً یک ویدیوی Youtube به IGTV ارسال کنید ، اما راهی وجود دارد که فیلم های میزبان Youtube را روی IGTV قرار دهید.
اول از همه ، شما نیاز به دسترسی به خود فایل ویدئویی دارید. ممکن است قبلاً این را داشته باشید ، یا ممکن است لازم باشد آن را از کانال Youtube کسب و کار خود تهیه کنید.
وقتی Youtube Studio را برای ویرایش ویدیوی خود باز می کنید و روی منوی سمت راست کلیک می کنید ، روی "بارگیری" کلیک کنید ، می توانید ویدیو را از کجا بارگیری کنید.
برای ادامه ی مطالب کلیک کنید
Comments
Post a Comment