Skip to main content

آموزش کسب درآمد از طریق کامپیوتر

12 روش هوشمندانه که امروز می توانید از طریق کامپیوتر خود درآمد کسب کنید

26264

به اشتراک گذاشتن در فیس بوک توییتر در توییتر

با کامپیوتر درآمد کسب کنید


 

در دنیای دیجیتال امروز ، کار در خانه هرگز در دسترس نبوده است. مشاغل خانگی بهترین فرصت برای کسانی است که بچه دار می شوند یا کسانی که در یافتن شغل محلی مشکلی ندارند. حتی بهتر ، شغل های مختلفی وجود دارد که می توانید انجام دهید. تمام آنچه شما نیاز دارید یک کامپیوتر و یک اتصال ثابت به اینترنت است.


1 مترجم

آیا شما دو یا چند زبان صحبت می کنید ، می خوانید و می نویسید؟ کسب درامد بدون سرمایه در این صورت ، مترجمان تقاضای زیادی دارند. مترجمان معمولاً باید ضبط صدا یا اسناد را از یک زبان به زبان دیگر ترجمه کنند و شما می توانید به عنوان مترجم مستقل برای خود کار کنید. همچنین شرکت هایی وجود دارند که طیف وسیعی از خدمات ترجمه از راه دور را ارائه می دهند ، اما برای اثبات تسلط شما ابتدا مجبور به گذراندن یک آزمون هستید.


2 معلم آنلاین

اگر عاشق کمک به مردم در یادگیری هستید ، یک معلم خصوصی آنلاین می تواند یک کار خارق العاده برای انجام کاری باشد که دوست دارید. می توانید موضوع یا موضوعات خود را انتخاب کرده و ساعت خود را مطابق برنامه خود تنظیم کنید. فقط برای چند ساعت در روز ، با استفاده از Studypool می توانید در طی چند هفته یا چند ماه چند صد دلار درآمد کسب کنید. این وب سایت معلمان در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان در دسترس است.

https://www.quora.com/Is-it-still-possible-to-make-money-building-custom-computers-for-people

3 نماینده مسافرتی مجازی

اگر شما عاشق سفر و دیدن مکان های جدید هستید ، کار به عنوان یک آژانس مسافرتی مجازی یا مشاور راهی پیش رو است. می توانید با آرزوی برنامه های کامل پرواز ، برنامه های سفر و فعالیت هایی برای مشتریانی که می خواهند سفر کنند ، به صورت نیمه وقت یا تمام وقت کار کنید. به عنوان یک پاداش ، بسیاری از آژانس های مسافرتی مجازی تخفیف های شگرفی دریافت می کنند که به آنها امکان می دهد بدون صرف هزینه زیادی به هرجای دنیا که می خواهند سفر کنند.


4 نوشتن یا ویرایش آنلاین



 

شخصی که علاقه زیادی به ایجاد محتوای جذاب دارد یا با کلمات راهی دارد ، می تواند از طریق نوشتن یا ویرایش آنلاین امرار معاش کند. میزان پرداخت از یک شرکت به شرکت دیگر و یا با مشتری های خصوصی متفاوت است. بسیاری از نویسندگان مستقل تمام وقت هستند ، اما همچنین برای کسب درآمد در برنامه خود یک برنامه جانبی خوب است. متوسط ​​حقوق برای یک نویسنده مستقل در هر ساعت 24 دلار.


همچنین به 10 نکته برای نویسندگان مستقل که واقعاً کار می کنند ، مراجعه کنید:


5 طراح گرافیک مجازی

هر کسی که بهترین کار خود را در خارج از یک دفتر سنتی تولید کند و دارای استعداد هنری باشد ، می تواند وارد طراحی گرافیک مجازی شود. شما می توانید تایپوگرافی ، تصاویر و تصاویر متحرک را برای مشتریانی که در رسانه های دیجیتال ، بخش های چاپ شده یا چاپ شده جمع آوری می کنند. شما می توانید برای مارک ها آرم ، برچسب ، بسته بندی یا مواد تبلیغاتی تهیه کنید. شما می خواهید مهارت هایی در نرم افزار ، تایپوگرافی ، Adobe Photoshop ، طراحی وب و فناوری داشته باشید.


6 میزبان Airbnb

آیا خانه ای در مکان مطلوبی دارید؟ شاید شما از همه نقاط داغ شهر مطلع باشید و عاشق دیدار با افراد جدید باشید. اگر این به نظر شما می رسد ، میزبان شدن در Airbnb راهی سریع برای کسب درآمد اضافی است. شما برای ارائه اجاره کوتاه مدت خانه خود ، نمایه خود را بصورت آنلاین تنظیم و مدیریت می کنید. اگر عاشق میزبانی و تمیز نگه داشتن خانه خود هستید ، اتاق خواب مهمان یا مهمان خانه خود را اجاره کنید. فقط مطمئن شوید که انجمن شما اجازه می دهد اجاره های کوتاه مدت داشته باشید.


7 دستیار مجازی

افراد بسیار سازمان یافته که می توانند چند وظیفه ای داشته باشند می توانند به عنوان دستیار مجازی کار مداومی پیدا کنند. ده ها شرکت برای کمک به صرفه جویی در هزینه های اشتغال ، دستیار مجازی را به صورت قراردادی استخدام می کنند. به محض استخدام شما ، به سازماندهی زندگی افراد کمک خواهید کرد. وظایف مشترک شامل مدیریت تقویم ها ، پاسخ به ایمیل ها ، مدیریت پست های شبکه های اجتماعی و وارد کردن داده ها است.


https://www.techradar.com/how-to/how-to-make-money-with-your-pc

 

8 رونویسی

هرکسی که به شغلی بدون تجربه یا تجربه بسیار کم نیاز دارد ، می تواند به راحتی وارد صنعت رونویسی شود. شما باید توجه زیادی به جزئیات داشته باشید و بتوانید سریع تایپ کنید. شما به فایل های صوتی گوش خواهید داد و آنچه را می شنوید تایپ می کنید ، و بسیاری از موقعیت های شغلی فقط برای شروع به داشتن یک صفحه کلید و کامپیوتر نیاز دارند. اکثر شرکت ها به شما اجازه می دهند برنامه خود را تنظیم کنید ، و می توانید در حال نوشتن همه چیز از یک سخنرانی در دانشگاه تا یک سخنرانی باشید.


9 تست وب سایت

شرکت ها برای اطمینان از پیمایش آسان و بصری بودن آنها به افراد نیاز دارند تا وب سایت های خود را آزمایش کنند. آنها به شما دستورالعمل هایی می دهند که باید آنها را دنبال کنید و از شما می خواهند که چقدر آسان است رتبه بندی کنید. از ابتدا تا انتها معمولاً حدود 15 دقیقه طول می کشد و در ازای هر آزمایشی که پرداخت می کنید حقوق دریافت می کنید. با این حال ، این اولین بار است ، اولین سرویس است. شما باید بالای آن بمانید و برای چندین شرکت ثبت نام کنید.


10Vlogger

آیا دوستان و خانواده شما می پرسند که چگونه این تاج گل را ایجاد کرده اید یا چگونه آن کوکی های عالی را درست می کنید؟ شاید شما طراحی های آرایشی خیره کننده ایجاد کنید. Vlogger کسی است که از پلتفرم هایی مانند YouTube یا Instagram برای نمایش فیلم ها و پست های وبلاگ ویدئویی استفاده می کند. شما به ازای بازدید و حمایت مالی پول دریافت می کنید و ممکن است از زیر 100 دلار در ماه تا هزاران دلار باشد. اگر می خواهید از این سیستم عامل استفاده کنید ، حتماً در برنامه شریک YouTube ثبت نام کنید.


11 نماینده خدمات مشتری


افرادی که در مکالمه تلفنی تبحر دارند ، شرایط را کاهش می دهند و صبر زیادی دارند ، می توانند به عنوان نماینده خدمات مشتری برتری داشته باشند. در واقع ، شما به افرادی که با شما تماس می گیرند کمک می کنید تا محصول صحیح را پیدا کنند ، محصولات خود را قرار دهند

سفارش ، یا تعارضات را حل کنید. مارک های بزرگ و هتل های زنجیره ای هزاران نماینده خدمات مشتری مستقر در خانه را به خدمت می گیرند و شما یک برنامه قابل اعتماد دارید.



 

12 نماینده شرکت بیمه

این شغل معمولاً قبل از اینکه به تنهایی از خانه کار کنید ، به حداقل شش ماه آموزش نیاز دارد. با این حال ، می تواند سودآور باشد. شما می توانید سالانه بیش از 100000 دلار درآمد کسب کنید. به عنوان نماینده ، به مشتریان کمک خواهید کرد تا در بیمه نامه های خود حرکت کنند. ممکن است مجبور شوید به س questionsالات پاسخ دهید ، ببینید آیا خدمتی تأیید می کند یا خیر ، و در مورد پوشش بیمار با بیمارستان ها صحبت کنید. همچنین شما باید بطور همزمان حداقل چهار ساعت بلوک اختصاص دهید.


خط پایین

یافتن کارهای پرتحرک و چالش برانگیز از خانه و کسب درآمد با رایانه امکان پذیر است. با این حال ، باید وقت خود را بگذارید و کاری پیدا کنید که با خواسته ها ، نیازها ، برنامه و حقوق مورد نظر شما مطابقت داشته باشد. این می تواند تا حد زیادی بازده داشته باشد و شما در حالی که کار می کنید بدون شغل نه تا پنج سنتی زندگی خود را تأمین می کنید.


منابع 

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

اموزش رونق کسب و کار با اینستاگرام (سیر تا پیاز)

رونق  کسب درامد با  اینستاگرام   اینستاگرام برخلاف برخی دیگر از شبکه های رسانه های اجتماعی یک نیروی مخل تجارت الکترونیکی است. در ژوئن 2018 ، اینستاگرام به مرز یک میلیارد کاربر فعال ماهانه رسید. گرچه در ابتدا برای به اشتراک گذاری عکس در نظر گرفته شده بود ، اما اکنون یک پلتفرم تجاری است که توسط همه می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، از جمله صاحبان مشاغل رها سازی تجارت الکترونیکی. شاید از خود بپرسید: آیا می توان با اینستاگرام درآمد کسب کرد؟ چگونه مردم می توانند از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنند؟ فروش در اینستاگرام چه تفاوتی با انواع دیگر تجارت الکترونیکی دارد؟ در این مقاله ، نگاهی عمیق به تاکتیک هایی خواهیم داشت که می توانید بلافاصله اجرا کنید تا شما نیز در سال 2020 از اینستاگرام درآمد کسب کنید. اموزش  رونق  کسب و  کار  با  اینستاگرام  مطالب این مقاله آیا می توانید با اینستاگرام درآمد کسب کنید؟ چگونه می توان از طریق اینستاگرام درآمد کسب کرد؟ 1- یک تأثیرگذار شوید و از پست های حمایت مالی درآمد کسب کنید 2. یک شرکت وابسته شوید و با فروش محصولات دیگران درآمد کسب کنید. 3. فروش عکس پوستر و سایر م