خرید فالوور بدون ریزش اینستاگرام
0 تا 100
در مکالمات عامه پسند شرکت کنید.
برای هر پست ، از ترکیبی از هشتگ های موضوعی مرتبط مانند # نجاری برای یک شرکت نجاری ، به عنوان مثال ، و همچنین هشتگ های محبوب و محبوب هر جا که می توانید استفاده کنید.
11 هک برای تبدیل شدن به هشتگ معروف نجاری اینستاگرام
هشتگ های کاملاً خاص از این نظر مانند کلمات کلیدی دنباله دار هستند که هدف آنها بیشتر است و به شما کمک می کند افراد مناسب را پیدا کنید ، اما هشتگ های دارای روند جهانی برای پیشبرد تجارت شما در مقابل افراد بیشتری مفید هستند. این شامل:
# ایستاده
#tbt یا #throwbackthursday (یا هر یک از این 100+ هشتگ برای هر روز هفته)
#wbw یا #waybackwed Wednesday
#photooftheday یا #picoftheday یا #bestoftheday
#عشق
# ارسال مجدد
#بدون فیلتر
# تابستان (یا هر یک از فصول)
یا حتی # سرگرمی ساده و قدیمی شما را به طور کلی در مقابل افراد بیشتری قرار می دهد.
فقط به یاد داشته باشید که هشتگ های محبوب نباید عمده استراتژی شما را تشکیل دهند. آنها مخاطبان عام تری را به خود جلب می کنند ، اما در موفقیت در بازاریابی شبکه های اجتماعی جایگاه شایسته خود را دارند ، زیرا می توانند باعث افزایش در معرض دید شما و ایجاد تعامل شوند ، و احتمالاً طرفداران جدیدی را برای شما دوست دارند. وقتی صحبت از هشتگ های خاص و عمومی می شود ، برای رشد در شبکه ای به بزرگی و پر سر و صدا بودن اینستاگرام ، به هر دو نیاز دارید.
7. از بیو URL خود نهایت استفاده را ببرید.
در پروفایل اینستاگرام شما املاک و مستغلات اصلی است ... آیا واقعاً می خواهید بیوگرافی شما فقط برای همیشه به صفحه اصلی وب سایت شما پیوند دهد؟ خمیازه. آن را حداقل دو بار در هفته تغییر دهید و از آن لینک قابل کلیک در bio خود استفاده کنید تا بازدیدها را به جدیدترین یا محبوب ترین مطالب خود هدایت کنید.
8. با زیرنویس های خود توصیف کنید.
یک عکس هزار کلمه است ، اما نمی توانید کلمات را کاملاً رد کنید. نشنال جئوگرافیک در استفاده از داستان سرایی در کنار عکس های اینستاگرام خود برای ایجاد تعامل و به اشتراک گذاری فوق العاده است. در حالی که مارک های سنتی رسانه ای مانند مگس کاهش یافته اند ، NatGeo با دیجیتال پیشرفت کرده و با بیش از 50 میلیون دنبال کننده به یکی از مارک های برتر اینستاگرام تبدیل شده است.
11-روش-برای-کسب-بیشتر-اینستاگرام-پیروان-ملی-جغرافیایی-اینستاگرام
مانند سایر هک های اینستاگرام که من در اینجا قرار داده ام ، این چیزی است که شما می خواهید متعهد شوید که به مرور زمان در استراتژی خود کار کنید ، بنابراین اگر در ابتدا احساس عجیب و غریب شد نگران نباشید. با یافتن صدای اینستاگرامی برند خود ، نوشتار شما بهبود می یابد.
9. تمام بازاریابی تأثیرگذار را دنبال کنید.
از پروفایل های هر شخصی که به عنوان یک تأثیرگذار در فضای خود شناسایی کرده اید بازدید کنید (AKA شخصی که بر افرادی که می خواهید در مقابل آنها قرار بگیرند تأثیر می گذارد) و "روشن کردن اعلان های پست" را هر بار که محتوای جدیدی را به اشتراک می گذارند مطلع شوید. سپس می توانید به طور مرتب با آنها تعامل داشته باشید و به یکی از افراد یا مارک های مورد علاقه آنها تبدیل شوید.
ایده های بازاریابی در اینستاگرام
10. عکسهای برچسب خورده ناخواسته خود را از نمایه خود حذف کنید.
اگر فقط می خواهید بهترین محتوای ایجاد شده توسط کاربر در مورد شما یا نام تجاری خود را در نمایه اینستاگرام خود قرار دهید ، می توانید. اکنون ، با انتخاب "ویرایش برچسب ها" ، انتخاب عکسهایی که می خواهید حذف کنید و انتخاب "پنهان کردن از نمایه" ، نمی توانید عکسهای برچسب زده شده را به طور کامل از سایت حذف کنید (ممکن است لازم باشد تأیید کنید). این کار را انجام می دهد.
11. قبل از نمایش محتوا در نمایه شما ، برچسب های عکس را تأیید کنید.
صحبت از کنترل بیشتر شما درباره نمایش عکسهای دارای برچسب در نمایه شما ، می توانید تنظیمات اینستاگرام خود را تغییر دهید تا عکسهای دارای برچسب نشان داده نشوند مگر اینکه ابتدا آنها را تأیید کنید. این مورد را در بخشهای "گزینه ها" ، "عکسهای شما" و "افزودن دستی" پیدا خواهید کرد.
11 هک برای معروف شدن اینستاگرام به صورت دستی عکس اضافه کنید
سعی می کنم به دلیلی فکر کنم که چرا هیچ شرکتی تمایل به انجام این کار ندارد ... نه. من چیزی ندارم شما باید کاملاً این موارد را تنظیم کنید تا از موقعیت های احتمالی شرم آور جلوگیری کنید.
12. سبک اینستاگرام خود را توسعه دهید.
این طبیعت انسانی است که می خواهد در آن جا بیفتد ، اما در اینستاگرام ، شما می خواهید برجسته باشید. نام تجاری نوشیدنی هندی Frooti چنین سبک محتوایی بصری منحصر به فردی را توسعه داده است ، هر زمان که کاربر در خبر خود پست Frooti را مشاهده می کند ، بلافاصله قابل شناسایی است. آن را بررسی کنید:
11 راه برای گرفتن-دنبال کنندگان-اینستاگرام بیشتر frooti
13. محلی شوید.
با رفتن به صفحه جستجو و انتخاب برگه مکانها ، ببینید در یک منطقه خاص (مثلاً محله شما ، شهری که در تبلیغات هدف قرار داده اید یا حتی رویدادی در یک مکان خاص) چه می گذرد. سپس ، نام مکان را تایپ کنید تا همه پست های دارای برچسب جغرافیایی برای آن مکان را ببینید.
11 روش برای به دست آوردن برچسب گذاری موقعیت مکانی بیشتر برای دنبال کنندگان اینستاگرام
11-روش-برای-دریافت-بیشتر-فالوورهای اینستاگرام-مکان-برچسب گذاری -2
Comments
Post a Comment