Skip to main content

تولید محتوا در اینستاگرام

آموزش تولید محتوا در اینستاگرام  


 محتوای اینستاگرام برای اینستاگرام  


در حالی که اینستاگرام به طور طبیعی خود را به بازار مصرف می رساند ، این بدان معنا نیست که شرکت های نمی توانند ارزش زیادی از سیستم عامل بدست آورند ...


اطلاعات:

بسیاری از مشاغل از Instagram برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات مفید به صورت متن و پست های گرافیکی استفاده می کنند. خواه نکات و ترفندهای صنعت باشد ، هم آمار مربوطه یا اینفوگرافیک ، این ایده اصلی محتوای اینستاگرام برای مشاغل SaaS است.

https://karinacss.ir/

بررسی کنید که چگونه متصدیان محتوای Quuu از پست های چرخ فلک برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و ایجاد مکالمه با مخاطبان خود استفاده می کنند:


مطالب اینستاگرام

فرهنگ شرکت:

عامل اصلی دیگر محتوای اینستاگرام برای مشاغل B2B استخدام است. مستند کردن سبک زندگی شرکت با بینش در پشت صحنه و ارائه جنبه ای سرگرم کننده و انسانی به تجارت شما می تواند برای آگاهی از برند و جذب کارمندان بالقوه جدید عالی باشد.


Evernote با استفاده از هشتگ #LifeAtEvernote عکسهای اداری و رویدادهای شرکت را در نمایه خود به اشتراک می گذارد:


مطالب اینستاگرام

تقدیر از مشتری:


یکی دیگر از استراتژی های خوب محتوای اینستاگرام برای مشاغل B2B این است که با تبلیغ یا به اشتراک گذاری کارهایشان ، نوری بر مشتریان خود بتابانند. این باعث ایجاد ارتباط با مشتری موجود می شود در حالی که تصویر خوبی را برای افراد احتمالی به تصویر می کشد.

تولید محتوا در اینستاگرام  

در Hopper HQ ما برجسته مشاغل کشتن آن در اینستاگرام را برجسته می کنیم و اغلب مشتریان خود را برای ایجاد جامعه و نشان دادن پشتیبانی خود نشان می دهیم:


مطالب اینستاگرام

مهم نیست که تجارت یا صنعت شما چیست ، نکته اصلی در تصمیم گیری در مورد ارسال محتوای اینستاگرام این است که ابتدا درباره مخاطب مورد نظر خود فکر کنید و آنچه را برای آنها مهم است. فقط حدس نزنید ، بروید و با صحبت کردن با مشتریان متوجه شوید تا بتوانید محتوای اینستاگرام خود را به طور موثر تهیه کنید.


برای ایده های بیشتر در مورد محتوای اینستاگرام ، به این موارد مراجعه کنید: ایده های ارسال اینستاگرام: محتوای قاتل که کار می کند


برای پست های خود در شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کنید.

برای پست های خود بصری برنامه ریزی کنید. همه جا را بکشید و رها کنید.


تولید محتوا در اینستاگرام  

4. محتوای تولید شده توسط کاربر

مشتریان شما می توانند بهترین بازاریاب شما باشند. عکسهایی که افراد دیگر از این محصول ، موسسه یا خدمات شما در اینستاگرام منتشر کرده اند ، محتوای واقعاً ارزشمندی ایجاد می کنند. به موارد ذکر شده و برچسب های خود توجه داشته باشید که در خوراک شما مناسب است. به یاد داشته باشید که برای ارسال مجدد تصویر کاربر دیگر مجوز بخواهید - این می تواند از طریق یک نظر دوستانه ، یک پیام مستقیم یا پیوند به T & C باشد که شرکت های بزرگی مانند Airbnb شروع به استفاده از آن کرده اند.


محتوای اینستاگرام تولید شده توسط کاربر (استارباکس با ارسال پیام و ارسال نظر ، مسافت بیشتری را طی می کند)


یکی دیگر از روش های عالی برای تولید و یافتن محتوای مشتری در اینستاگرام ایجاد یک هشتگ با نام تجاری ، مانند #ImWearingRI River Island است. با فراخوان برای دنبال کنندگان می توانید این مورد را در بیوگرافی خود بگنجانید تا "به راحتی نشان داده شود" تا به راحتی UGC را ردیابی کنید. با این حال ، اگر کمی شتاب داشته باشید ، این بهترین نتیجه را دارد. (تویتر و فیسبوک) اگر به تازگی با نام تجاری خود در اینستاگرام شروع به کار می کنید ، وجود یک چیز عالی است ، اما سریعاً انتظار نتایج زیادی را نداشته باشید!


شما همچنین می توانید کتابخانه های محتوای تولید شده توسط کاربر مانند Scop.io را به صورت آنلاین پیدا کنید ، که به شما کمک می کند تصاویر با کیفیت بالا و مرتبط با مخاطبان خود پیدا کنید!


برای پست های خود در شبکه های اجتماعی برنامه ریزی کنید.

برای پست های خود بصری برنامه ریزی کنید. همه جا را بکشید و رها کنید.

تولید محتوا در اینستاگرام  

5. بازاریابی تأثیرگذار

اگر بودجه مناسبی به محتوای اینستاگرام خود اختصاص داده اید ، می توانید از بازاریابی تأثیرگذار نیز استفاده کنید. تأثیرگذاران اینستاگرام افرادی هستند که دارای یک گروه فالوور بسیار درگیر هستند ، و به آنچه استفاده می کنند توجه می کنند و توصیه می کنند. به عنوان مثال ، اگر یک وبلاگ نویس سفر را برای عکسهای عالی و زیرنویس های خنده دار دنبال کنید ، و آنها در مورد بهترین بالش هواپیما پست می گذارند ، بیشتر تمایل دارید که مارک را به خاطر بسپارید زیرا آنها را دوست دارید و به آنها اعتماد دارید. منطق خوبی است ، اما هرچه بیشتر تأثیرگذارها توصیه می کنند محصولی را که برای ارسال آن در ازای آن پرداخت می شود ، به طور واقعی نادرست بدانند. ممکن است هشتگ های زیر را در پست های محصول مشاهده کرده باشید: "# تبلیغ" ، "# حمایت" ، "# پرداخت" و غیره ، که به پیروان اطلاع می دهد که توسط یک مارک تجاری تأمین مالی شده است. همچنین به روزرسانی سال گذشته به تأثیرگذاران اجازه داد تا پست های خود را با عنوان "مشارکت های پرداخت شده" با مارک ها برچسب گذاری کنند.


اینفلوئنسر محتوای اینستاگرام اینفلوئنسر محتوای اینستاگراl


با وجود این ، بازاریابی اینفلوئنسر هنوز بسیار مثر است. این فضا در چند سال گذشته به سرعت رشد کرده است و در نتیجه ، این نوع کمپین ها می توانند هزینه کمی داشته باشند. اگر بودجه کمتری دارید ، ارزش این را دارد که برای ارتقا brand برند خود به دنبال میکرو اینفلوئنسرها باشید. این افراد افرادی هستند که پیروان کمتری دارند (1000 تا 10 هزار نفر) اما در پست های خود واقعاً تعامل خوبی دارند.

تولید محتوا در اینستاگرام  

نامزدی = لایک و نظر ÷ تعداد دنبال کنندگان

این درصد در یک حساب کوچکتر می تواند به مراتب بیشتر از کسی باشد که دارای 100000 دنبال کننده است و هزینه آن بسیار کمتر خواهد بود! مستقیماً با آنها تماس بگیرید یا از طریق یک آژانس تأثیرگذار مراجعه کنید.


برای همه آنچه شما باید در مورد تأثیرگذاران اینستاگرام بدانید ، بررسی کنید:


⭐️ یک راهنمای ساده برای بازاریابی تأثیرگذار اینستاگرام در سال 2020


6. داستان های اینستاگرام

همانطور که در ابتدا گفتم ، ما می خواهیم محتوای اینستاگرام را در مطالب سریع جذب کنیم

t ، بصری ترین روش ممکن ، بنابراین جای تعجب نیست که ضربه اعتیاد آور انگشت شست روی Instagram Stories بیشتر وقت ما را در برنامه گرفته است.


400 میلیون نفر هر روز از Stories استفاده می کنند. بنابراین مکانی عالی برای بازاریابی تجارت شما به روشی سرگرم کننده و قابل دسترسی است. متأسفانه ، ویژگی "کشیدن انگشت به بالا برای دیدن پیوند" فقط به حسابهای تجاری با 10،000 دنبال کننده یا بیشتر محدود می شود ، بنابراین اگر زیر این سطح قرار گرفتید ، باید روش خلاقانه تری برای جلب نظر مردم در نظر بگیرید.

تولید محتوا در اینستاگرام  

به دلیل موقتی بودن داستان ها (24 ساعت) ، انعطاف پذیری بیشتری نسبت به آنچه منتشر می کنید امکان پذیر است. این می تواند راهی برای خرید عکسهای شخصی و فیلم های شخصی بیشتر از تجارت شما باشد ، یا مکانی عالی برای ارائه معاملات روزانه و مسابقات باشد. اینستاگرام با افزودن گزینه Story فقط متن فقط انجام این کار را آسان کرده است ، بنابراین می توانید بدون نگرانی از تصویر پس زمینه یا ویدئو برای ارسال با آن ، اطلاعات را سریع و آسان به اشتراک بگذارید.


اگر یک داستان عالی ارسال کنید که هرگز نمی خواهید ناپدید شود ، می تواند به عنوان "برجسته" به نمایه شما اضافه شود. این یک ویژگی واقعا مفید برای صرفه جویی در بهترین داستان شما است و به بازدیدکنندگان جدید بیشتر می دهد تا در نمایه شما جستجو کنند

ادامه ی مطالب  

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش