Skip to main content

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام

 نحوه ایجاد یک اکانت اینستاگرام (+ مزایا!)

مارک ها و مشاغل در مورد نوع حساب هایی که می توانید انتخاب کنید بیش از هر زمان دیگری در Instagram گزینه های بیشتری دارند.


با معرفی اخیر نمایه های Creator Instagram ، شما اکنون سه گزینه دارید - و ممکن است تعجب کنید که کدام نوع حساب برای شما منطقی است.


در این پست ، ما در حال جستجو برای همه موارد حساب کسب و کار اینستاگرام و نحوه اندازه گیری آن برای حساب های شخصی و سازنده هستیم!


برای یادگیری مزایای این نوع حساب و همچنین نحوه ایجاد حساب تجاری اینستاگرام ، به خواندن ادامه دهید!

آموزش اینستاگرام 

آیا می خواهید فروش رانندگی از اینستاگرام را بیش از هر زمان دیگری انجام دهید؟ ابزار رایگان Smart.bio خود را تنظیم کنید! Smart.bio توسط Tailwind یک پیوند پیشرفته در ابزار bio است که امکان شخصی سازی کامل برند ، ترکیبی از پیوندهای ثابت و پست و تجزیه و تحلیل عمیق را فراهم می کند تا به شما کمک کند تا دنبال کنندگان خود را به راحتی به مشتری تبدیل کنید.


حساب اکانت اینستاگرام چیست و برای چه کسانی است؟

حساب های تجاری اینستاگرام یکی از دو گزینه پروفایل حرفه ای رایگان است که در اختیار کاربران اینستاگرام قرار دارد. نمایه کسب و کار چند ابزار و خدمات بازاریابی بیشتر از حساب شخصی ارائه می دهد ، مانند:

https://karinacss.ir/

تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای دسترسی ، برداشت ها و اطلاعات جمعیتی پیروان

توانایی تبلیغ پست ها و اجرای تبلیغات اینستاگرام

چندین گزینه تماس برای مشاغل شما ، از جمله شماره تلفن ، آدرس ایمیل و آدرس فیزیکی

انتصاب رزرو قرار ملاقات

اگر صاحب مارک هستید و قصد دارید از بستر فروش محصولات ، بازاریابی تجارت خود یا فقط بخواهید آگاهی از نام تجاری را از طریق تعامل افزایش دهید ، از یک حساب تجاری در Instagram بهره مند خواهید شد!


حساب اینستاگرام Business vs Personal vs Creator - مقایسه و مقایسه کنید

قبل از اینکه به نحوه راه اندازی حساب کاربری خود در Instagram بپردازیم ، بیایید سریع و سریع مقایسه هر یک از سه نوع حساب Instagram را انجام دهیم.

* می توانید در برگه بینش ناشر Tailwind به دنبال داده ها باشید و آنها را دنبال نکنید! برای دیدن آزمایش رایگان Tailwind برای اینستاگرام اینجا را کلیک کنید تا خودتان ببینید!


نحوه ایجاد یک حساب کاربری در Instagram در 5 مرحله آسان

اکنون که تفاوت بین انواع حساب ها را در اینستاگرام فهمیدید ، بیایید یاد بگیریم که چگونه یک حساب کاربری در Instagram ایجاد کنیم.


از نمایه موجود خود در برنامه تلفن همراه ، روی تنظیمات ضربه بزنید. (اگر هنوز نمایه ای ندارید ، Instagram را بر روی دستگاه خود نصب کنید و برای ایجاد نمایه شخصی دستورالعمل ها را دنبال کنید).

روی "ویرایش نمایه" کلیک کنید.

تغییر به حساب حرفه ای را انتخاب کنید

کسب و کار را انتخاب کنید (درباره حساب های Creator کنجکاو هستید؟).

در صفحه «تنظیم نمایه کسب و کار خود» ، اطلاعات تماس مشاغل خود را مرور کنید ، هرگونه تغییر ایجاد کنید و روی «تمام» ضربه بزنید.

خودشه! شما صاحب افتخار یک حساب کاربری براق جدید اینستاگرام هستید!


ترس هایی که ممکن است پس از جابجایی به حساب کاربری تجاری محدود شود ، برخی از جهش ها را منع کرده است ، اما اکثر آنها موافقند که مزایای آن بیشتر از خطرات احتمالی است. به علاوه ، ابزارها ، نکات و ترفندهای زیادی وجود دارد که می توانید از این طریق بیش از حد دسترسی خود را جلب کنید و موفقیت واقعی را در اینستاگرام پیدا کنید!


از این گذشته ، 25 میلیون کسب و کار تغییر ایجاد کرده اند! اوه ، و مطمئن باشید که روند تغییر از یک حساب کاربری شخصی به یک حساب کاربری در اینستاگرام باعث از دست دادن هیچ یک از دنبال کنندگان یا پست های شما نخواهد شد.


و اکنون می توانید از Tailwind برای ارسال خودکار عکس ها و ویدیوی برنامه ریزی شده خود استفاده کنید! اکنون یک نسخه آزمایشی رایگان دریافت کنید (بدون کارت اعتباری مورد نیاز است).


مزایای حساب تجاری در اینستاگرام چیست؟

بیایید نگاهی عمیق تر به برخی از آن تمایزات اساسی در زیر بیندازیم!


فقط با یک حساب کاربری Instagram می توانید پست های خودکار را برنامه ریزی کنید

همانطور که از نمودار مشاهده می کنید ، یکی از مزایای اصلی نمایه تجاری در اینستاگرام امکان فعال سازی ارسال خودکار است. این یک ویژگی مفید برای صاحبان مشاغل شلوغی است که می خواهند از قبل از مطالب اینستاگرام خود مراقبت کنند.


در حال حاضر ، API اینستاگرام فقط امکان ارسال خودکار حساب های تجاری را دارد. این بدان معناست که شما نمی توانید یک حساب Creator یا Personal داشته باشید و از این ویژگی استفاده کنید.


اگر برنامه ریزی و ایجاد محتوای سازگار برای حساب کاربری اینستاگرام برای کسب و کار یا نام تجاری شما ضروری است ، پس حساب کاربری در اینستاگرام باید اولین انتخاب شما باشد.


و Tailwind می تواند کمک کند! به عنوان یک ابزار رسمی شریک اینستاگرام ، برنامه ریزی پست آسان اینستاگرام (برای عکس ها و فیلم ها) تأیید می شود

از طرف شما ارسال خودکار


دیگر اعلان دستگاه نیست! برای تکمیل پست اینستاگرام خود دیگر در ارسال آخر هفته یا قطع اخطار خود از دست ندهید. دیگر به ابزارهای سایه ای برای ارسال خودکار به Instagram با خطر از دست دادن حساب خود متوسل نمی شوید. نه اینکه حتماً! 😉


ویژگی رزرو برای حسابهای تجاری Instagram


پس از ایجاد یک حساب کاربری در اینستاگرام ، رزرواسیون برای کسب و کار شما از همیشه آسان تر خواهد شد.


همراه با گزینه های تماس اضافی مانند ایمیل ، تماس یا بازدید از مکان فیزیکی شما ، مشتریان و مشتریان شما همچنین می توانند با یک ضربه سریع قرار ملاقات را رزرو کنند!


بیشتر نرم افزارهای ردیابی برنامه ریزی و قرار ملاقات ها با اینستاگرام ادغام می شوند تا این کار را آسان تر کنند. برخی از ارائه دهندگان محبوب عبارتند از:


و خیلی بیشتر! رستوران ها ، کافه ها و فضاهای مجالس همچنین می توانند از ویژگی Reserve با ادغام ارائه دهندگان معروف مانند OpenTable ، Yelp و Reserve استفاده کنند! EventBrite همچنین برای فروش بلیط رویدادها ، نمایش ها و کنسرت های شما یکپارچه است.


داشتن یک حساب کاربری در اینستاگرام ، رزرواسیون برای کسب و کار شما را بدون مشکل می کند!

https://www.canva.com/learn/get-followers-on-instagram/

ایجاد و مدیریت تبلیغات با یک حساب کاربری Instagram

حساب های کسب و کار اینستاگرام از ویژگی ایجاد تبلیغ و تبلیغات آسان در نمایه شما برخوردار هستند. نحوه ایجاد حساب تجاری اینستاگرام

با داشتن یک حساب کاربری ، می توانید در اینستاگرام تبلیغ کنید و حتی به راحتی یک پست را در داخل برنامه اینستاگرام تبلیغ کنید. فقط کافیست روی دکمه Promote در نمایه اینستاگرام خود ضربه بزنید تا از یک پست موجود تبلیغاتی ایجاد کنید و سپس مقصد نهایی (نمایه اینستاگرام ، وب سایت یا پیام های مستقیم خود) را انتخاب کنید.


سپس این فرصت را خواهید داشت که مخاطبان خود را انتخاب کنید یا مخاطبان سفارشی ایجاد کنید ، بودجه خود را انتخاب کرده و تبلیغ خود را برای تأیید ارسال کنید! ساده است ، درست است؟


اکنون همچنین می توانید با تبلیغ محتوای مارک تجاری که ایجاد می کنند (زمانی که شما را به عنوان شریک تجاری خود نشان می کنند) مستقیماً با Creators and Influencers کار کنید.


آیا می خواهید مطمئن شوید که هزینه تبلیغات خود را دریافت می کنید و با تأثیرگذار انتخابی خود کار می کنید؟ می توانید از طریق فیس بوک بر عملکرد محتوای مارک دار نظارت داشته باشید!


تجزیه و تحلیل حساب کسب و کار اختصاصی اینستاگرام

هر بازاریاب خوب به تجزیه و تحلیل عملی نیاز دارد - و نمایه تجاری در اینستاگرام ارائه می دهد!


با تجزیه و تحلیل اینستاگرام ، می توانید دقیقاً افرادی را که دنبال می کنند ، آنلاین بودن و موارد دیگر را ببینید! و هنگامی که از این اطلاعات بصورت همزمان با SmartSchedule Tailwind استفاده می کنید ، دیگر هرگز نگران ارسال پست در بهترین زمان نخواهید بود - SmartSchedule همه کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد!


بینش مخاطبان اینستاگرام موجود در حساب کسب و کار اینستاگرام - نحوه ایجاد حساب تجاری اینستاگرام

در واقع ممکن است تعجب کنید (همانطور که ما بودیم) که بفهمید پیروان شما چه کسانی هستند. به عنوان مثال ، حساب کسب و کار اینستاگرام به ما نشان داد که پیروان ما بیشتر زنان بین 25 تا 44 سال هستند و در نیویورک ، لندن ، لس آنجلس و سیدنی واقع شده اند!


اینها مواردی است که همه ما باید بشناسیم تا بازاریابی م moreثرتری داشته باشیم.


علاوه بر عملکرد کلی حساب (تصویر سمت راست) ، با یک حساب کاربری در اینستاگرام می توانید اطلاعات مربوط به پست ها و داستان های فردی خود را ببینید تا ببینید چگونه افراد با آنها درگیر می شوند. با یافتن موضوعات رایج در پست هایی که بیشترین میزان جذب را ایجاد می کنند ، در مورد آنچه که کار می کند بیشتر بدانید.


آیا می دانید با Tailwind می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ در یک داشبورد آسان برای خواندن ، می توانید تعداد موارد زیر را دنبال کنید و دنبال کنید ، دنبال کنید ، نظرات و موارد دیگر را لغو کنید. به علاوه ، شما می توانید یک عکس سریع از نمره نامزدی کلی خود بگیرید تا ببینید کجا می توانید تلاش خود را برای ایجاد تعامل بیشتر متمرکز کنید!


ادامه ی مطالب  


Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش