Skip to main content

نحوه ی ورود به صفحه اکسپلور

 نحوه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام : 3 نکته

1. وقتی دنبال کنندگان دنبال آن هستند ، پست کنید

این نکته شماره یک ماست زیرا ساده ترین برد است. الگوریتم اینستاگرام اولویت را به موقع بودن (a.k.a. recency) می دهد ، به این معنی که اگر پست شما کاملاً جدید باشد ، برای بیشتر دنبال کنندگان شما نمایش داده می شود. و داشتن تعامل زیاد با پیروان خود اولین قدم برای دستیابی به جایگاهی در صفحه کاوش است.


تجزیه و تحلیل ما در مورد بهترین زمان ارسال در اینستاگرام برای صنعت خود را بررسی کنید ، نگاهی به تجزیه و تحلیل خود بیندازید یا از آهنگساز پست karinacss استفاده کنید تا بفهمید مخاطبان شما آنلاین هستند.


نکته حرفه ای: اگر مخاطبان شما آنلاین نیستند ، یک برنامه ریز اینستاگرام بهترین شرط شماست.


2. از پست های با عملکرد بالا که در صفحه کاوش مشاهده می کنید ، بیاموزید

اگر قبلاً حساب های مرتبط با صنعت و مخاطبان خود را دنبال می کنید ، صفحه کاوش خود باید اطلاعات زیادی در مورد آنچه الگوریتم متوجه می شود برای شما داشته باشد. و آنچه مخاطبان احتمالی شما دوست دارند.

آموزش اینستاگرام  

زیرا ، حتی اگر اینستاگرام دیگر مانند تعداد نشان داده نمی شود ، شما فقط می توانید با دیدن آنچه الگوریتم تبلیغ می کند ، درک کنید که برای مارک های دیگر چه چیزی کار می کند. به عبارت دیگر: اگر پستی در صفحه کاوش شما نشان داده شود که هیچ ارتباطی با علایق شما ندارد ، احتمالاً می توانید شرط بندی کنید که این امر درگیری قاتل داشته باشد.


بنابراین پیش بروید و برخی از تنظیمات کم حرف یا شنیدن حرفهای مهم اجتماعی را برای شکستن مضامین ، زیبایی شناسی ، قالب ها و ارزش های پیشنهادی پست هایی که می خواهید پست کنید ، انجام دهید.

https://sproutsocial.com/insights/instagram-explore/

3. به تجزیه و تحلیل توجه کنید

به کاری که انجام می دهید نگاهی بیندازید که از قبل مورد توجه مخاطبان شما قرار گرفته است. ممکن است دریابید که آنها بومرنگهای شما را بیشتر از چرخ فلک هایتان دوست دارند یا اینکه شوخی های شما را بهتر از نقل قول های الهام بخش شما دوست دارند.


اگر بتوانید مخاطبان خود را بطور مداوم بر قلبها بگذارید و نظرات خود را بگذارید ، تعامل آنها به شما کمک می کند تا به صفحه کاوش بروید.


نکته حرفه ای 1: از ابزار عملکرد پست karinacss برای شناسایی پست های برتر خود استفاده کنید و استراتژی خود را متناسب با آن تنظیم کنید.




نکته حرفه ای 2: اگر در اینستاگرام نمایه شغلی دارید ، می توانید تجزیه و تحلیل بومی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا بزرگترین پست های شما قبلاً به صفحه کاوش رسیده اند یا خیر. روی دکمه آبی بینش نمای آبی زیر پست ارزشمند خود ضربه بزنید و صفحه را تند به بالا بکشید تا بررسی کند که همه برداشت های شما از کجا آمده است.

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش