نحوه ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام : 3 نکته
1. وقتی دنبال کنندگان دنبال آن هستند ، پست کنید
این نکته شماره یک ماست زیرا ساده ترین برد است. الگوریتم اینستاگرام اولویت را به موقع بودن (a.k.a. recency) می دهد ، به این معنی که اگر پست شما کاملاً جدید باشد ، برای بیشتر دنبال کنندگان شما نمایش داده می شود. و داشتن تعامل زیاد با پیروان خود اولین قدم برای دستیابی به جایگاهی در صفحه کاوش است.
تجزیه و تحلیل ما در مورد بهترین زمان ارسال در اینستاگرام برای صنعت خود را بررسی کنید ، نگاهی به تجزیه و تحلیل خود بیندازید یا از آهنگساز پست karinacss استفاده کنید تا بفهمید مخاطبان شما آنلاین هستند.
نکته حرفه ای: اگر مخاطبان شما آنلاین نیستند ، یک برنامه ریز اینستاگرام بهترین شرط شماست.
2. از پست های با عملکرد بالا که در صفحه کاوش مشاهده می کنید ، بیاموزید
اگر قبلاً حساب های مرتبط با صنعت و مخاطبان خود را دنبال می کنید ، صفحه کاوش خود باید اطلاعات زیادی در مورد آنچه الگوریتم متوجه می شود برای شما داشته باشد. و آنچه مخاطبان احتمالی شما دوست دارند.
زیرا ، حتی اگر اینستاگرام دیگر مانند تعداد نشان داده نمی شود ، شما فقط می توانید با دیدن آنچه الگوریتم تبلیغ می کند ، درک کنید که برای مارک های دیگر چه چیزی کار می کند. به عبارت دیگر: اگر پستی در صفحه کاوش شما نشان داده شود که هیچ ارتباطی با علایق شما ندارد ، احتمالاً می توانید شرط بندی کنید که این امر درگیری قاتل داشته باشد.
بنابراین پیش بروید و برخی از تنظیمات کم حرف یا شنیدن حرفهای مهم اجتماعی را برای شکستن مضامین ، زیبایی شناسی ، قالب ها و ارزش های پیشنهادی پست هایی که می خواهید پست کنید ، انجام دهید.
https://sproutsocial.com/insights/instagram-explore/
3. به تجزیه و تحلیل توجه کنید
به کاری که انجام می دهید نگاهی بیندازید که از قبل مورد توجه مخاطبان شما قرار گرفته است. ممکن است دریابید که آنها بومرنگهای شما را بیشتر از چرخ فلک هایتان دوست دارند یا اینکه شوخی های شما را بهتر از نقل قول های الهام بخش شما دوست دارند.
اگر بتوانید مخاطبان خود را بطور مداوم بر قلبها بگذارید و نظرات خود را بگذارید ، تعامل آنها به شما کمک می کند تا به صفحه کاوش بروید.
نکته حرفه ای 1: از ابزار عملکرد پست karinacss برای شناسایی پست های برتر خود استفاده کنید و استراتژی خود را متناسب با آن تنظیم کنید.
نکته حرفه ای 2: اگر در اینستاگرام نمایه شغلی دارید ، می توانید تجزیه و تحلیل بومی خود را بررسی کنید تا ببینید آیا بزرگترین پست های شما قبلاً به صفحه کاوش رسیده اند یا خیر. روی دکمه آبی بینش نمای آبی زیر پست ارزشمند خود ضربه بزنید و صفحه را تند به بالا بکشید تا بررسی کند که همه برداشت های شما از کجا آمده است.
Comments
Post a Comment