Skip to main content

نحوه حذف حساب اینستاگرام

 نحوه حذف حساب اینستاگرام خود - به روزرسانی 2021


اینستاگرام ، مانند شرکت مادر فیس بوک ، با رسوایی عجیب حریم خصوصی عجیب نیست.


در اواخر سال 2018 ، گزارش شد که یک نقص امنیتی در ویژگی اینستاگرام "بارگیری اطلاعات خود" وجود دارد ، که باعث می شود رمزهای عبور کاربران به صورت متن ساده بیرون بیاید.


ایرونیک ، زیرا این ویژگی در ابتدا برای بهبود امنیت و محافظت از حریم خصوصی و داده های کاربر ارائه شده است. علاوه بر این ، این کار برای آرام کردن ذهن کاربران آنها پس از نشت کمبریج آنالیتیکا اجرا شد.


پس از ظهور رمز عبور ، اینستاگرام سریع اعلام کرد که تعداد کمی از کاربران در معرض خطر هستند و این مسئله به سرعت حل شده است. با این وجود ، روشهای دیگری وجود دارد که اینستاگرام حریم خصوصی شما را تهدید می کند.

https://karinacss.ir/

به عنوان مثال ، تنظیمات پیش فرض اینستاگرام به طور خودکار مکان شما را ردیابی می کند ، مگر اینکه آن را به صورت دستی خاموش کنید.


از این داده ها برای نشان دادن تبلیغات شما نسبت به مکانی که در آن وقت زیادی می گذرانید استفاده می شود. علاوه بر این ، اینستاگرام فعالیت درون برنامه ای شما - مانند پسندیدن ، نظرات ، تعامل شما با داستان ها و ... - را با سایر کاربران به اشتراک می گذارد.


سپس سرویس DM آنها به روزرسانی شد که در اوایل سال 2018 ارائه شد. این فقط اعلان "دیده شده" یا حباب تایپ نبود که کاربران را ناراحت می کرد ، بلکه اعلان فعالیت وضعیت بود.


اینستاگرام اکنون در هنگام فعالیت دیگران و حتی آخرین باری که فعالیت می کردند به کاربران اطلاع می داد. این ویژگی یک تنظیم پیش فرض است ، اما می تواند در بخش "حریم خصوصی و امنیت" تنظیمات حساب غیرفعال شود.


اگر می خواهید کمی به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید ، ممکن است در حال حذف یا غیرفعال کردن حساب های رسانه های اجتماعی خود باشید. این مقاله به شما نحوه حذف دائمی حساب اینستاگرام خود را نشان می دهد.


آگاه باشید: با هر کلیک ، هر اشتراک و هر بارگیری ، می توانید توسط سازندگان برنامه ، ارائه دهندگان خدمات اینترنت و شرکت های مخابراتی ردیابی توییتر و  یوتیوب ، ذخیره و فروخته شوید. فقط یک VPN مانند NordVPN می تواند از شما محافظت کند و از جمع آوری و فروش اطلاعات حساس این اشخاص ثالث جلوگیری کند.

غیرفعال کردن در مقابل حذف: آنچه شما باید بدانید

بسته به نوع اولویت خود ، می توانید حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کرده و برای همیشه حذف کنید.


غیرفعال کردن حساب شما موقتی است ، اما در حالی که غیرفعال می شود ، حساب شما به همراه نمایه ، دنبال کنندگان ، عکس ها ، مانند و نظرات شما برای سایر کاربران پنهان می شود. برای بازیابی همه این اطلاعات و شروع دوباره استفاده معمول از اینستاگرام ، به سادگی وارد حساب خود شوید.


حذف حساب اینستاگرام شما قابل واگرد نیست - حساب حذف شده قابل بازیابی نیست. وقتی حساب اینستاگرام خود را حذف می کنید ، تمام داده های شما ، از جمله عکس ، دنبال کننده ، پسندیدن و غیره برای همیشه حذف می شوند. در آینده ، اگر دوباره بخواهید در اینستاگرام ثبت نام کنید ، دیگر نمی توانید از همان نام کاربری استفاده کنید ، همچنین شخص دیگری نمی تواند.


غیرفعال کردن حساب Instagram

نمی توانید Instagram را از طریق برنامه غیرفعال کنید ، این کار باید در یک مرورگر وب در وب سایت Instagram انجام شود. اگر می خواهید کمی از اینستاگرام خود فاصله بگیرید ، می توانید با انجام این مراحل حساب خود را غیرفعال کنید:


در وب سایت اینستاگرام ، وارد حساب کاربری خود شوید و بر روی نماد شخص کلیک کنید تا به صفحه پروفایل خود بروید.

«ویرایش نمایه» را انتخاب کنید ، به پایین صفحه بروید و روی «غیرفعال کردن موقت حساب من» کلیک کنید.

از شما خواسته خواهد شد "چرا حساب خود را غیرفعال می کنید؟" ، از منوی کشویی دلیل را انتخاب کنید.

رمز ورود خود را دوباره وارد کنید و "حساب موقتاً غیرفعال" را انتخاب کنید.

حساب شما اکنون غیرفعال شده است و تا زمانی که یک بار دیگر به سیستم آن وارد نشوید از سایر کاربران پنهان خواهد بود. توجه: طبق سیاست استفاده از اینستاگرام ، شما فقط یک بار در هفته می توانید حساب اینستاگرام خود را غیرفعال کنید.

بارگیری اطلاعات اینستاگرام شما

هنگامی که حساب اینستاگرام خود را پاک کردید ، همه داده های شما برای همیشه از بین می روند - نمی توان آنها را بازیابی کرد.


بنابراین ، ممکن است بخواهید قبل از حذف حساب کاربری خود ، داده های اینستاگرام خود را بارگیری کنید ، بنابراین همچنان همه عکس ها ، فیلم ها و غیره را که به مرور مرور کرده اید در اختیار دارید. برای بارگیری نسخه ای از داده های اینستاگرام خود:


به نمایه اینستاگرام خود بروید و ‘تنظیمات‘ (نماد چرخ دنده) را انتخاب کنید.

روی برگه «حریم خصوصی و امنیت» کلیک کنید و روی «درخواست بارگیری» کلیک کنید.

آدرس ایمیلی را وارد کنید که می خواهید پیوندی به داده های اینستاگرام خود دریافت کنید و پس از آن رمز ورود خود را وارد کنید.

ظرف 48 ساعت شما باید یک ایمیل با پیوند به داده های خود ، تحت عنوان "اطلاعات اینستاگرام خود" دریافت کنید. روی «بارگیری داده» کلیک کنید.

راهنمای گام به گام: چگونه حساب Instagram خود را حذف کنیم

مانند غیرفعال کردن ، حساب اینستاگرام فقط از طریق مرورگر وب قابل حذف است. برای حذف دائمی حساب اینستاگرام خود ، این مراحل ساده را دنبال کنید:


وارد حساب خود در وب سایت Instagram شوید. حذف دائمی Instagram - ورود به سیستم

به صفحه «حذف حساب خود» اینستاگرام بروید. از منوی کشویی دلیل خود را انتخاب کنید. حذف دائمی اینستاگرام - حذف صفحه حساب خود

گذرواژه خود را وارد کنید و روی "حذف دائمی حساب من" کلیک کنید. حذف دائمی اینستاگرام - حذف حساب من

حساب اینستاگرام شما اکنون حذف شده است. حذف دائمی اینستاگرام - حساب حذف شد

دیگر وا شما باید اطلاعات خود را خصوصی نگه دارید

بسیاری از ما برای تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات مهم خود و یا ذخیره پرونده ها از سرویس Cloud Storage استفاده می کنیم. اگر از یکی از این سرویس های ذخیره سازی استفاده می کنید ، یکی را انتخاب کنید که به صورت خودکار پرونده های شما را رمزگذاری کند. با این حال ، از آنجا که ارائه دهنده cloud کلید رمزگذاری شما را در اختیار دارد ، ممکن است بتوانند به داده های شما دسترسی پیدا کنند و حتی بنا به درخواست آنها ، آنها را با مقامات دولتی به اشتراک بگذارند.


می توانید با رمزگذاری دستی پرونده های خود قبل از بارگذاری آنها در cloud ، از پس این مشکل برآیید. بنابراین ، شما تنها کسی هستید که کلید داده های خود را در اختیار دارید. تا زمانی که کلیدهای رمزگذاری را نیز در cloud بارگذاری نکنید ، ارائه دهنده cloud شما دسترسی نخواهد داشت.


تعدادی برنامه رمزگذاری رایگان وجود دارد که استفاده از آنها آسان است ، حتی اگر سابقه رمزگذاری دستی داده های خود را نداشته باشید.


نرم افزار رمزگذاری را انتخاب کنید که با سیستم عامل های رایانه و تلفن همراه و ارائه دهنده ذخیره سازی ابری سازگار باشد. برنامه رمزگذاری شما باید دارای رمزگذاری انتها به انتها باشد و هرگز نباید رمز ورود شما را ذخیره کند.


نتیجه گیری و مطالعه بیشتر

این روزها مهم است که برای حفظ امنیت در شبکه های اجتماعی و جلوگیری از قربانی شدن مجرمان اینترنتی ، هر کاری که می توانید انجام دهید.


اگر شما علاقه مند به یادگیری روش های بیشتری هستید که می توانید از آنها به صورت آنلاین از حریم شخصی خود محافظت کنید ، راهنمای دقیق ما را ببینید.


یا اگر می خواهید نمایه خود را در فیس بوک حذف کنید ، نگاهی به دستورالعمل های گام به گام ما بیندازید.


Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش