Skip to main content

ترفند های اینستاگرام 0 تا 100

آموزش ترفند های اینستاگرام


 فعال کردن / غیرفعال کردن نظرات در مورد پست ها


بله ، می توانید نظرات مربوط به هر یک از پست های اینستاگرام خود را غیرفعال کنید. برای اینکه بدانید چگونه این کار را انجام دهید ، این مراحل را دنبال کنید.

آموزش اینستاگرام برای ایفون 

هر یک از پست های اینستاگرام خود را باز کنید و روی نماد سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و روی خاموش کردن نظر کلیک کنید.

برای خاموش کردن نظر حتی قبل از اشتراک گذاری پست ، در صفحه آخر که عنوان و مکان را به آن اضافه می کنید ، روی تنظیمات پیشرفته ضربه بزنید. در صفحه بعد ، خاموش کردن نظر را فعال کنید.

برای فعال کردن نظر ، پست خود را انتخاب کنید ، روی نماد سه نقطه در بالا سمت راست ضربه بزنید و روی روشن کردن نظر ضربه بزنید.


7. در استوری اینستاگرام خود یک کلاژ عکس ایجاد کنید

برای یادگیری نحوه ساختن کولاژ عکس در استوری های اینستاگرام بدون استفاده از هیچ برنامه شخص ثالث ، این مراحل را دنبال کنید.


اگر از iPhone استفاده می کنید ، Instagram را باز کرده و روی نماد Camera ضربه بزنید. اکنون عکسی را انتخاب کنید که می خواهید ارسال کنید. پس از بارگیری این عکس ، اینستاگرام را به حداقل برسانید و به برنامه عکس ها بروید. اکنون عکس دوم را باز کنید ، نماد اشتراک را بزنید و روی کپی عکس ضربه بزنید.

اکنون به اینستاگرام برگردید و یک پنجره بازشو در پایین سمت چپ مشاهده خواهید کرد که از شما می خواهد این عکس را به عنوان برچسب اضافه کنید. روی آن ضربه بزنید و تمام. حالا اندازه خود را تغییر دهید و آن را مرتب کنید. می توانید این مرحله را هر چند بار که دوست دارید تکرار کنید تا کلاژ خود را بسازید. پس از اتمام ، داستان خود را به اشتراک بگذارید.

از جنبه Android ، روند کار کمی بیشتر است ، اما امکان پذیر است. در اینجا نحوه است.

صفحه کلید Swiftkey را از Google Play بارگیری کنید. پس از نصب برنامه ، تمام مجوزها را به آن بدهید و آن را تنظیم کنید. پس از آن ، از Swiftkey خارج شوید.

اکنون ، به Instagram Stories بروید ، و یک زمینه برای کلاژ خود ایجاد کنید. من به دنبال یک زمینه سیاه می روم.

پس از اتمام ، در وسط ضربه بزنید تا صفحه کلید نشان داده شود. سپس بر روی نماد برچسب از ردیف بالای صفحه کلید کلیک کرده و سپس روی نماد Pin در پایین کلیک کنید. پس از انجام این کار ، باید روی نماد دوربین کلیک کنید ، سپس به برنامه اجازه دهید و همه همین.

با این کار اکنون می توانید هر عکسی را به عنوان برچسب شخصی سازی شده انتخاب کنید. پس از ضربه زدن روی عکس ، آن بر روی صفحه ظاهر می شود ، پس از آن می توانید آزادانه اندازه آن را تغییر دهید یا آن را مرتب کنید. می توانید مراحل را تکرار کنید و به تعداد دلخواه عکس اضافه کنید.

8. خوراک خود را با یک شبکه عکس تزئین کنید

برای تزئین خوراک اینستاگرام خود با شبکه عکس به یک برنامه شخص ثالث نیاز دارید که می تواند تصویر شما را به 9 قسمت تقسیم کند. این مراحل را دنبال کنید.


Instagram Reels: نحوه تماشای Reels در اینستاگرام

در Android ، Grid Maker For Instagram را از Google Play بارگیری کنید. پس از نصب ، برنامه را باز کرده و عکسی را که می خواهید به 9 قسمت تقسیم شود انتخاب کنید.

پس از انتخاب عکس ، مطمئن شوید 3x3 انتخاب شده است. حالا وقتی جلو بروید ، خواهید دید که عکس شما تقسیم شده و به 9 قسمت شماره گذاری شده است. به سادگی با افزایش ترتیب ضربه بزنید و به ارسال اطلاعات خود در IG feed ادامه دهید.

به همین ترتیب ، اگر iPhone دارید ، می توانید برنامه Grid Post - Grids Photo Crop را بارگیری کنید تا عکس خود را به 9 قسمت تقسیم کنید.

پس از نصب برنامه ، آن را خاموش کنید ، 3x3 بالا را انتخاب کنید و روی Photo Grids ضربه بزنید. اکنون روی Select Photos> عکس خود را انتخاب کنید> روی Next ضربه بزنید. باید ادامه دهید تا زمانی که صفحه ویرایش را مشاهده کنید. در صورت تمایل می توانید عکس را ویرایش کنید یا می توانید با ضربه زدن روی «تمام» به راحتی پیش بروید.

اکنون ، مشابه Android ، به سادگی بر روی عکس ها به ترتیب صعودی ضربه بزنید و همه آنها را در خوراک IG خود ارسال کنید.


9. احراز هویت دو عاملی را روشن کنید

احراز هویت دو عاملی به شما امکان می دهد سطح امنیتی بیشتری به حساب خود اضافه کنید. با روشن بودن 2FA ، هر زمان که از دستگاه ناآشنایی وارد شوید ، همیشه به یک کد اضافی نیاز خواهید داشت. برای روشن کردن ، این مراحل را دنبال کنید.


اینستاگرام را روی تلفن خود باز کنید و به تنظیمات بروید. روی امنیت ضربه بزنید> روی تأیید هویت دو عاملی ضربه بزنید> روی شروع ضربه بزنید.

در صفحه بعدی ، می توانید روش امنیتی خود را انتخاب کنید. ما توصیه می کنیم روش برنامه تأیید اعتبار را انتخاب کنید. برای این منظور ، باید هر برنامه احراز هویت مانند Google Authenticator یا Authy را بارگیری کرده و آن را تنظیم کنید.

حالا ، به اینستاگرام برگردید. از صفحه انتخاب روش امنیتی خود ، برنامه تأیید اعتبار را فعال کنید. در صفحه بعدی ، روی Next ضربه بزنید. با انجام این کار ، به برنامه Google Authenticator هدایت می شوید. برای ذخیره کلید برای حساب خود ، روی Ok ضربه بزنید> روی Add Account ضربه بزنید.

کد را در صفحه کپی کرده و در اینستاگرام جایگذاری کنید. Next را بزنید و روی Done ضربه بزنید.

سرانجام ، در صفحه بعدی ، چند کد بازیابی دریافت خواهید کرد. دستورالعمل ها را با دقت روی صفحه بخوانید و آنها را با خیال راحت ذخیره کنید. خودشه.

بنابراین ، با روشن شدن 2FA ، هر زمان که از یک دستگاه ناآشنا وارد سیستم می شوید ، از شما خواسته می شود پس از وارد کردن رمز ورود خود ، کدی را وارد کنید ، که اساساً سطح امنیتی اضافی را به اینستاگرام اضافه می کنید.

10. بیوگرافی خود را با قلم های خاص سفارشی کنید

اینستاگرام میلیون ها کاربر دارد ، اما شما چگونه برجسته می شوید؟ یک راه استفاده از فونت های خاص است. اکنون ، نه تنها می توانید عکس های جذاب بصری در اینستاگرام ارسال کنید ، بلکه می توانید جزئیات شخصی خود را به گونه ای تنظیم کنید که برای بازدیدکنندگان پروفایل شما جذاب به نظر برسد. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.


به رایانه به نمایه IG خود بروید. ما می گوییم رایانه زیرا این کار فقط روند کار را آسان می کند. این کار را می توانید از طریق تلفن نیز انجام دهید.

بنابراین ، پس از باز کردن نمایه IG خود ، ویرایش نمایه را فشار داده و نام خود را کپی کنید.

پس از این ، یک ta جدید باز کنید

b و از igfonts.io بازدید کنید.

در اینجا ، متنی را که قبلاً کپی کرده اید جای گذاری کنید. با این کار ، متن را در فونت های مختلف مشاهده خواهید کرد. هرکدام را انتخاب کنید> را انتخاب و کپی کنید> به نمایه اینستاگرام خود برگردید و آن را جای گذاری کنید.

به همین ترتیب ، می توانید این فرآیند را برای بیوگرافی خود نیز تکرار کنید.


11. ناپدید شدن متن ها

اینستاگرام به شما امکان می دهد یک عکس یا فیلم در حال ناپدید شدن برای سایر کاربران ارسال کنید. برای اینکه بدانید چگونه این کار را انجام دهید ، این مراحل را دنبال کنید.


حلقه های اینستاگرام: چگونه فیلم هایی به سبک TikTok ایجاد کنیم

Instagram را باز کنید> به Direct بروید> یک موضوع چت را انتخاب کنید.

برای ارسال عکس یا فیلم روی نماد دوربین ضربه بزنید> روی نماد گالری در پایین ضربه بزنید تا عکسهای ذخیره شده در گالری باز شود> هر عکسی را انتخاب کنید و پس از انجام این کار در پایین می بینید که سه گزینه وجود دارد.

مشاهده یک بار به این معنی است که گیرنده فقط یکبار قادر به دیدن این عکس یا فیلم است. Allow Replay به آنها اجازه می دهد برای یک بار دیگر عکس را پخش کنند. در آخر اینکه Keep in Chat روشی عادی برای ارسال عکس است که معمولاً بیشتر ما از آن پیروی می کنیم.

بنابراین ، اگر یک بار View را بزنید ، عکس شما برای گیرنده ارسال می شود و آنها فقط پس از باز کردن پست فقط یک بار می توانند پست را ببینند.

12. مجموعه ای از پست ها را ایجاد کنید

اینستاگرام همه چیز درباره عکس و فیلم است ، بنابراین چرا عکس ها و فیلم هایی را که در اینستاگرام با آنها روبرو می شویم ذخیره نمی کنیم و مجموعه ای از انواع آن را ایجاد نمی کنیم. به عنوان مثال ، شما بسیاری از عکس های اتومبیل های جدید را در اینستاگرام دوست دارید ، پس چرا یک پوشه مشخص برای آن درست نمی کنید؟ به سادگی این مراحل را دنبال کنید.


به اینستاگرام بروید و روی نماد نمایه ضربه بزنید. اکنون ، روی نماد همبرگر در بالا ضربه بزنید و ذخیره شده را انتخاب کنید.

در اینجا ، لیستی تهیه کنید. به عنوان مثال ، بگذارید اسم آن را Phones بگذاریم.

اکنون ، هر زمان که با عکس خوبی از هر گوشی در اینستاگرام مواجه شدید ، می توانید به راحتی روی نماد ذخیره ضربه بزنید. با انجام این کار ، یک پنجره بازشو مشاهده خواهید کرد که می گوید ، ذخیره در مجموعه. با این کار می توانید عکس تلفن را در لیست تلفن هایی که قبلاً ایجاد کرده اید ذخیره کنید.

به همین ترتیب ، می توانید هر تعداد لیست که می خواهید تهیه کنید و شروع به ذخیره عکس و در نهایت ساخت یک مجموعه عکس در اینستاگرام کنید.

BONUS - چرا وقتی می توانید محدود کنید ، مسدود کنید؟

اگر شخصی شما را در اینستاگرام آزار می دهد و نمی خواهید کاملاً او را مسدود کنید ، می توانید به راحتی او را محدود کنید. برای انجام این کار ، این مراحل را دنبال کنید.


اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل کاربری شخصی که می خواهید آن را محدود کنید بروید.

در مرحله بعد ، روی زیر ضربه بزنید> روی محدود کردن ضربه بزنید> روی محدود کردن حساب ضربه بزنید.

به عنوان مثال ، هر زمان که این فرد در آینده با پست های شما ارتباط برقرار کند ، در مورد عکس شما نظر می دهد. در این صورت ، نظر آنها فقط برای آنها قابل مشاهده خواهد بود. گپ وی به درخواستهای پیام شما منتقل خواهد شد. علاوه بر این ، اگر می خواهید نظرات ساخته شده توسط آنها را بخوانید یا آنها را نادیده بگیرید ، می توانید کنترل کنید. بهترین قسمت این است که ، شخص حتی نمی فهمد که شما حساب او را محدود کرده اید.

اینها بهترین و بهترین ترفندها برای تسلط بر اینستاگرام بود.


روش های آسان برای بارگیری فیلم ها ، پست های Instagram در هر دستگاه

هر آنچه درباره نسخه وب WhatsApp باید بدانید

در اینجا نحوه برنامه ریزی پیام های WhatsApp برای ارسال بعدا به آنها وجود دارد

20 ترفند پنهان آیفون WhatsApp که همه می توانند تسلط یابند

نحوه برقراری تماس گروهی با واتس اپ

در اینجا چگونگی واتس اپ هر کسی بدون ذخیره تعداد آنها آورده شده است

برای آموزش های بیشتر ، به How Tosection مراجعه کنید.



Poco M2 Pro: آیا واقعاً به کلون Redmi Note 9 Pro احتیاج داشتیم؟ ما در مورد Orbital ، پادکست هفتگی فناوری خود ، که می توانید از طریق Apple Podcasts ، Google Podcasts یا RSS مشترک شوید ، قسمت را بارگیری کنید ، یا فقط دکمه پخش زیر را بزنید ، بحث کردیم.

ادامه ی مطالب 


Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش