Skip to main content

Shadowban چیست

 چگونه از Shadowban اینستاگرام جلوگیری کنیم: نکاتی از الکس توبی

الکس توبی ، کارشناس بازاریابی اینستاگرام ، اخیراً مقاله ای را در وبلاگ خود منتشر کرده است که حاوی نکات جالب توجهی است که در آن توضیح داده است که چرا حساب شما سایه بان شده است و چگونه می توان در آینده از سایه بان شدن جلوگیری کرد. در اینجا 4 نکته وجود دارد که باید بخاطر بسپارید:

https://karinacss.ir/

1. از هشتگ های ممنوع یا شکسته در پست های خود استفاده نکنید

با بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه ، کنترل کامل اشتراک افراد و هشتگ های مورد استفاده برای اینستاگرام بسیار دشوار است. بسیاری از اوقات ، یک هشتگ کاملاً بی گناه می تواند با محتوای نامناسب مورد حمله قرار گیرد - به عنوان مثال هشتگ # کانزاس. سال گذشته ، # کانزاس توسط اینستاگرام ممنوع شد زیرا تعداد زیادی از کاربران از آن در پست هایی استفاده می کردند که دستورالعمل های انجمن اینستاگرام را نقض می کردند.


وقتی چنین اتفاقی می افتد و اینستاگرام متوجه می شود ، آنها هشتگ را کاملاً مسدود می کنند ، به این معنی که حتی نمی توانید آن را در اینستاگرام جستجو کنید ، یا استفاده از آن را محدود می کنند. با وجود shadowban ، به نظر می رسد حتی اگر فقط یک هشتگ ممنوع در پست خود استفاده کنید ، اینستاگرام از ظاهر شدن پست شما در هر هشتگ مورد استفاده شما جلوگیری می کند!



2. از نرم افزاری استفاده نکنید که شرایط خدمات Instagram را نقض می کند:

اینستاگرام به تازگی الگوریتم خود را به روزتر کرده تا سخت تر در مورد ربات ها باشد ، از جمله ربات هایی که به صورت خودکار دوست دارند ، نظر خودکار می دهند و ربات هایی که پیروان شما را رشد می دهند. اگر از هر نوع نرم افزار اتوماسیون یا ربات مانند در حساب خود استفاده می کنید ، این احتمال وجود دارد که الف) اینستاگرام بداند و ب) شما ممنوع شوید.


علاوه بر این ، اگر از نرم افزاری استفاده می کنید که به طور خودکار برای شما در اینستاگرام پست می گذارد (این مورد بعداً شامل نمی شود ، که طبق شرایط اینستاگرام تبعیت می کند و هنگامی که زمان ارسال است ، به شما تلفن را اعلان می کند) ، شما همچنین شرایط خدمات اینستاگرام را نقض می کنید و می تواند در معرض خطر نه تنها گرفتار شدن در سایه ، بلکه ممنوع کردن کل حساب اینستاگرام شما باشد.

 

انتشار خودکار در اینستاگرام


پست هایی را که به طور خودکار در اینستاگرام برای شما منتشر می شوند ، برنامه ریزی کنید - نیازی به اعلان فشار نیست!


اکنون آن را دریافت کنید


 


3. از موج های بزرگ در فعالیت اینستاگرام خود جلوگیری کنید:

اگر در جریان نبودید ، تعداد عکسهایی که می توانید دوست داشته باشید ، نظراتی که می توانید بگذارید و حسابهایی را که می توانید دنبال کنید یا دنبال نکنید محدودیت هایی دارد. با این حال ، محدودیت همه متفاوت است! طبق AndroidTipster ، توانایی حساب شما در پسندیدن ، دنبال کردن و نظر دادن در 3 ماهگی افزایش می یابد - اما تعداد زیادی از فاکتورهای دیگر وجود دارد که اینستاگرام هنگام تعیین محدودیت های روزانه حساب شما در نظر می گیرد. در هر صورت ، سعی کنید از 150-200 لایک ، 60 نظر و 60 فالو / دنبال کردن در ساعت بیشتر نشود!


دلیل محدودیت فعالیت اینستاگرام در فعالیت کاربر ، سرکوب ربات ها است. اگر به طور ناگهانی 50 حساب را دنبال کنید و سپس 25 حساب خود را فوراً لغو دنبال کنید ، ممکن است اینستاگرام این را به عنوان "فعالیت ربات" تفسیر کند و در نتیجه حساب شما را سایه بان کند.


4- از گزارش توسط سایر کاربران خودداری کنید:

به گفته الکس ، روش دیگری برای حضور در رادار سایه بان اینستاگرام این است که توسط کاربر دیگری گزارش دهید. مهم است که توجه داشته باشید که گزارش شدن به تنهایی برای اقدام Instagram در برابر حساب شما کافی نیست - همچنین آنها باید تشخیص دهند که شما در واقع شرایط خدمات آنها را نقض کرده اید. با این حال ، اگر اینستاگرام تشخیص دهد که شما مقصر هستید ، ممکن است حساب ممنوعیت را کاملاً غیرفعال کنند ، یا ممکن است فقط شما را تحت سایه خود قرار دهند.


چگونه می توان فهمید که آیا شما هدف Shadowban اینستاگرام هستید:

شاید شما متوجه شده باشید که در پست های خود جذابیت چندانی ندارید - یا اینکه رشد پیروان شما ناگهان کاهش یافته است. از آنجا که اینستاگرام به صراحت نمی گوید که آیا حساب شما ممنوع شده است یا نه ، فقط چند راه وجود دارد که می توانید به طور قطعی بدانید:


1. از حساب شخص دیگری استفاده کنید:

بهترین راه برای اینکه بفهمید آیا شما را ممنوع کرده اند این است که بررسی کنید پست های شما در جستجوهای هشتگ ظاهر می شود یا خیر. برای انجام این کار ، یک پست جدید در اینستاگرام ایجاد کنید و 2-3 عنوان هشتگ غیر محبوب در زیرنویس و 2-3 هشتگ غیر محبوب دیگر را در اولین نظر وارد کنید.



در مرحله بعد ، از یک دوست بخواهید حساب شما را دنبال نکند و سپس یکی از هشتگ هایی را که در پست اخیر خود استفاده کرده اید جستجو کنید. اگر پست شما در زیر هشتگ (در Top Posts یا Recent Posts) نشان داده می شود ، در این صورت ایمن هستید. اگر پست شما نشان داده نشود ، به احتمال زیاد حساب شما ممنوع شده است.




2. از یک تحلیلگر سایه بان اینستاگرام استفاده کنید

همچنین می توانید با استفاده از این ابزار سایه بان آنالیز کنید که آیا شما از سایه منع شده اید یا نه ، اما مشخص نیست که این ابزار دقیق است. به سادگی نام کاربری یا پیوند خود را به یک پست خاص اینستاگرام وارد کنید تا ببینید آیا حساب شما ممنوع شده است. این کار با جستجو در لیست هشتگهایی که در یک پست استفاده می کنید و سپس بررسی اینکه پست شما در آن هشتگ ها نشان داده می شود ، کار می کند. اما مراقب باشید! اگر مجبور شوید با حساب اینستاگرام خود وارد شوید ، این یک کلاهبرداری فیشینگ است. ابزار فوق به شما امکان می دهد بدون نیاز به ورود با اطلاعات کاربری خود به جستجو بپردازید.



چگونه می توانید Shadowban اینستاگرام را بلند کنید؟

همانطور که ممکن است امتحان کنید ، نتوانسته ایم یک راه حل "اصلاح همه" برای سایه بان اینستاگرام پیدا کنیم. با این حال ، خبر خوب این است که به نظر نمی رسد ممنوعیت های سایه ابدی باشد

nt - بیشتر کاربران تمایل دارند که ظرف 2-3 هفته کار خود را بردارند.


در اینجا 5 راه حل از Alex Tooby آورده شده است که می تواند به شما کمک کند تا طول سایه بان اینستاگرام شما کوتاه شود:


1. استفاده از هشتگهای ممنوع یا شکسته را متوقف کنید

هشتگ "مجموعه ها" خود را جستجو کنید (به عنوان مثال هشتگهای جامعه محور که مرتباً از آنها استفاده می کنید) مطمئن شوید که هیچ یک از آنها توسط Instagram "ممنوع" نیستند. برای این کار کافیست هشتگ را در اینستاگرام جستجو کنید. اگر قسمت پست های برتر ظاهر شود اما هیچ چیز دیگری وجود ندارد ، به احتمال زیاد هشتگ توسط اینستاگرام ممنوع شده است. گاهی اوقات اینستاگرام حتی یک پیام کوتاه در یک صفحه هشتگ می گذارد و توضیح می دهد که پست ها برای عدم رعایت دستورالعمل های انجمن پنهان شده اند.


اگر هر هشتگ مورد استفاده شما ممنوع است ، حتماً استفاده از آنها را متوقف کنید! آنها می توانند مانع از نمایش پست های شما در هر هشتگ مورد استفاده شما شوند!



2. استفاده از ربات ها و نرم افزار ارسال خودکار را متوقف کنید

ما متوجه شدیم: استفاده از برنامه ریز اینستاگرام که به طور خودکار عکس های شما را به اینستاگرام ارسال می کند ، به نظر راهی عالی برای صرفه جویی در وقت است. (به علاوه ، هنگامی که به دلیل استفاده از پوستر خودکار سایه بان می شوید ، تمام وقت در جهان را خواهید داشت!). اما همچنین یکی از سریع ترین راه ها برای قرار گرفتن در لیست سایبان اینستاگرام است.


آیا قبلاً از ربات استفاده کرده اید؟ حتی اگر سالها پیش برای سرویس ربات ثبت نام کرده باشید ، باز هم می توانند به حساب شما پیوند داده شوند. برای اطلاع از این موضوع ، از طریق رایانه رومیزی خود وارد اینستاگرام شوید تا ببینید آیا هنوز هرکدام از آنها به حساب شما متصل هستند. با کلیک روی نماد "کاربر" در گوشه سمت راست بالا ، به فید خود بروید و سپس روی "ویرایش نمایه" کلیک کنید. بعد ، "برنامه های مجاز" را انتخاب کنید. از اینجا می توانید برنامه هایی را که مشکوک به نظر می رسند بررسی کنید.



3. از اینستاگرام کمی استراحت کنید

برخی از کاربران گفته اند که گرفتن 2-3 روز مرخصی در اینستاگرام به آنها کمک کرده تا سایه بان اینستاگرام خود را بردارند. اگر تصمیم دارید کمی استراحت کنید ، از ارسال ، ارسال نظر و حتی ورود به سیستم برنامه خودداری کنید!


بعد از 2-3 روز استراحت ، می توانید دوباره مثل معمول به تعامل با جامعه اینستاگرام بپردازید. اما به یاد داشته باشید که به صورت دستی با آنها درگیر شوید! ممکن است زمان و تلاش بیشتری لازم باشد ، اما برای اینستاگرام ثابت می شود که شما به شرایط خدمات آنها پایبند هستید.


https://karinacss.ir/1399/02/14/%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%88%D8%A8%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85/


Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش