Skip to main content

آموزش تلگرام

آموزش  تلگرام  

 

سیر  تا  پیاز 

 

https://www.nextpit.com/telegram-tips-and-tricks

 

توسط کاتارینا کرمینگ  ارسال شده در 12 ژانویه 2021  در ارتباطات پیام رسان ، خبرنامه پیام رسان

از آنجا که شرکت ها دیگر نمی توانند رسما از طریق خبرنامه برای مشتریان خود ارسال کنند ، این س theال مطرح می شود: چه گزینه های دیگری برای خبرنامه واتس اپ وجود دارد ؟ پیام رسان تلگرام یک خبرنامه پیام رسان رایگان برای کاربران برای ارسال محتوا از طریق پیام های فشاری است. همچنین امکان ارتباط مستقیم مشتری با گپ 1: 1 را فراهم می کند. ما به شما نشان خواهیم داد که تلگرام چه فرصت هایی را به شرکت ها ارائه می دهد و کدام شرکت ها از قبل با موفقیت از پیام رسان تلگرام استفاده می کنند. 

 

آیا تلگرام بی خطر است؟

تلگرام خود را به عنوان جایگزینی امن برای WhatsApp & Co. معرفی می کند. این پیام رسان همچنین موضوع امنیت را در وب سایت خود تبلیغ می کند : "تلگرام یک برنامه پیام رسان موبایل و دسک تاپ مبتنی بر ابر با تمرکز بر امنیت و سرعت است." پیام رسان تلگرام دو نوع رمزگذاری ارائه می دهد . چت ها و گپ های گروهی به طور پیش فرض توسط مکانیزم رمزگذاری کلاینت سرور / سرور-مشتری محافظت می شوند و به صورت رمزگذاری شده در ابر تلگرام ذخیره می شوند.

 

با این حال ، دلایل کافی وجود دارد که تلگرام یک پیام رسان ایمن نیست - حداقل ایمن تر از WhatsApp نیست .

 

حساب تجاری: شرکت ها چگونه می توانند از تلگرام استفاده کنند؟

با استفاده از تلگرام ، یک شرکت یک مزیت قاطع نسبت به پیام رسان های دیگر دارد: کاربران تلگرام می توانند از طریق منطقه Discover در شرکت ها جستجو و مشترک شوند . پیام رسان خود یک نقطه ورود آسان برای راهنمایی مشتریان یا کاربران به کانال مربوطه فراهم می کند.

 

در واقع شما گزینه های زیر را در پیام رسان تلگرام دارید:

پروفایل تلگرام

نمایه حساب شخصی است (برای استفاده خصوصی بلکه به عنوان مدیر در کانالها و گروهها)

 

کانال تلگرام

کانال فشار می تواند تعداد نامحدود مشترک داشته باشد و فقط سرپرست و ربات ها می توانند پست کنند. نظرات مجاز نیستند و پاسخ ها نیز امکان پذیر نیست!

 

گروه تلگرام

یک گروه تلگرامی یا یک چت حداکثر می تواند 200000 عضو داشته باشد و هرکسی می تواند بنویسد. سرپرست گروه حقوقی را اختصاص می دهد ، به عنوان مثال برای تصاویر یا فیلم ها

 

👉 اطلاعات بیشتر در مورد گروه های تلگرام و بسیاری از نمونه های شرکت هایی در آلمان که قبلاً از گروه های تلگرامی در این کشور استفاده می کنند!

 

ربات تلگرام

 

ربات تلگرام مانند مدیر روبو است که می تواند در گروه ها و کانال ها نیز پست بگذارد. اما ما همچنین می تواند ربات را به طور مستقیم دنبال کند. مشترکین می توانند مستقیماً به خبرنامه ربات پاسخ دهند - اما برخلاف یک گروه ، فقط سرپرستان ربات پاسخ ها را مشاهده می کنند!

 

ساده ترین و بهترین نوع ایجاد ربات تلگرام است. Telegram Bot API یا Telegram Business API رایگان است و می تواند برای ساخت ربات هایی برای خدمات اجتماعی ، بازی ، بهره وری و تجارت الکترونیکی مورد استفاده قرار گیرد. با این حال ، ربات های تلگرام با اتصال آنها به سیستم عامل CRM یا پیام رسانی می توانند برای پشتیبانی انسان نیز مورد استفاده قرار گیرند.

 

MessengerPeople مسنجر تلگرام را در بستر ارتباطی پیام رسان خود ادغام کرده است . با راه حل نرم افزاری ، شرکت ها می توانند از طریق تلگرام به صورت مقیاس پذیر بازاریابی و خدمات مشتری را مدیریت کنند  (یوتویب  و  توییتر ) در صورت تمایل ، سرویس پیام رسان چندگانه را نیز ارائه دهند. با استفاده از ابزارک یکپارچه ، همانطور که در انتهای این مقاله مشاهده می کنید ، به عنوان مثال ، یا در گوشه سمت راست وب سایت هنگام کلیک بر روی نماد چت ، شرکت ها می توانند به راحتی تلگرام را در وب سایت خود ادغام کرده و آن را به عنوان کانال ارائه دهند.

 

 

ارتباط با مشتری در تلگرام (چت 1: 1)

ارتباط با مشتری مستقیم و ارتباط سریع در حال حاضر به سفر مشتری موفق ضروری است. شرکت ها می توانند با استفاده از تلگرام به مشتریان خود مشاوره دهند و اطلاعات محصول یا سایر اطلاعات مهم را مستقیماً در چت انتقال دهند. این پاسخ سریع و مستقیم به س questionsالات مربوط به استفاده از خدمات یا محصولات را امکان پذیر می کند. علاوه بر این ، مشتریان می توانند به راحتی در مورد مشکلات ، اطلاعات یا سوالات صورتحساب با شرکت ها تماس بگیرند. این امر باعث می شود ، برای مثال پردازش بازده و کاهش تعداد بازده آسان تر باشد.

 

از نظر Brille24 ، تلگرام کانال مناسبی برای مشاوره مستقیم مشتری است . با یک درخواست ساده از ربات ، یک جستجوی کوتاه برای اطلاعات مختلف را شروع می کند. بر اساس اطلاعات جمع آوری شده ، قاب های عینک مناسب به مشتری پیشنهاد می شود.

 

ربات های تلگرام

توسط تلگرام ربات ها به اخبار ، به روزرسانی ها و محتوای تبلیغاتی می توانند آن را به عنوان یک خبرنامه خودکار ارسال کنند. این امر باعث می شود ربات های تلگرام به طور ایده آل برای فشار دادن خودکار سیستم های موجود مناسب باشند. وردپرس تلگرام ربات ، برای مثال، به طور خودکار یک خبرنامه تلگرام زمانی که یک پست در وبلاگ منتشر شده است می فرستد.

 

HVV همچنین از پیام رسان تلگرام برای یک سرویس اطلاعاتی در زمان واقعی استفاده می کند . در صورت ایجاد اختلال در خطوط زیرزمینی منفرد مانند U2 ، مشتریان به طور خودکار پیام های به روز را دریافت می کنند. این شرکت می تواند از طریق رابط API به راحتی این اطلاعات را در زمان واقعی به تلگرام وارد کند. بر اساس این اطلاعات ، مشتریان می توانند برای جلوگیری از تأخیر یا به حداقل رساندن آنها ، سفر بعدی خود را برنامه ریزی کنند.

 

 

28 Cool Telegram Messenger Tricks You Should Know (2020) | Beebom

 

برای  یادگیری  آموزش  تلگرام به  صورت 0  تا  100  کلیک  کنید  

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش