آموزش کامل مدیریت کانال تلگرام از نصب تا کسب درآمد
هشتگ ها
هشتگ ها راهی سریع برای یافتن اطلاعات صحیح در شبکه های اجتماعی هستند. برای قرار دادن مطالب خود در اینجا ، حتما به هر یک از پست های خود هشتگ اضافه کنید. ما دو نکته هوشمندانه برای شما داریم:
از هشتگ های مرکب که از چندین کلمه تشکیل شده اند خودداری کنید. اگر هشتگی مانند # بازاریابینیوزینوزا دارید ، آن را به هشتگ های کوچکتر تقسیم کنید: "#marketing، #news، #usa.
هشتگ های خود را به زبان مخاطبان هدف خود بنویسید.
نظرسنجی ها
چند سال پیش برای اجرای نظرسنجی در تلگرام ، مجبور بودید از یک ربات مخصوص استفاده کنید. اکنون می توانید خودتان به راحتی و در دو کلیک این کار را انجام دهید. نماد منو را بزنید و "ایجاد نظرسنجی" را انتخاب کنید. س yourال خود را بنویسید و حداکثر 10 گزینه اضافه کنید. اجرای نظرسنجی ها یک استراتژی قدرتمند برای دریافت بازخورد از مخاطبان شما است. اگر به هر طریقی امکان اصلاح کانال خود را دارید ، ابتدا نظر مشترکان خود را جویا شوید.
قوانین هوشمند برای انتشار محتوا
نکات مربوط به مدیریت محتوای ما را بررسی کنید:
در شب محتوای جدید منتشر نکنید. از آنجایی که همه کاربران اعلان ها را برای شب غیرفعال نمی کنند ، شما به طور ناخواسته مزاحم آنها می شوید.
برنامه بهینه ارسال خود را پیدا کنید و به آن پایبند باشید. در شبکه های اجتماعی ، اوج ارسال پست ها شامل 8 صبح ، 6 عصر و 8 شب است. سعی کنید مطالب جدی را صبح منتشر کنید و مطالب کم تقاضا را برای اواخر روز بگذارید.
کیفیت را نسبت به کمیت انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که یک پست با کیفیت بالا از 5 انتشار کوتاه با ارزش سوال برانگیز است.
فرکانس ارسال شما به موضوع کانال شما بستگی دارد. اگر کانال خبری دارید ، انتشار مطالب جدید هر روز (یا حتی هر ساعت) درست است. برای صنایع دیگر ، با 2-3 پست بزرگ در هفته همراه باشید.
کاربران به جای تعطیلات آخر هفته بیشتر در مورد اطلاعات جدید در روزهای کاری باز هستند.
ربات های تلگرام
ربات ها برنامه های شخص ثالث هستند که به کاربران تلگرام کمک می کنند تا:
ایجاد پست های زیبا؛
با روش های موثرتر با مشترکین درگیر شوید.
انتشار برنامه ها ؛
سنجش معیارهای حیاتی
هشدارها و اعلان ها و غیره را تنظیم کنید
ربات ها عملکرد بزرگ تلگرام را افزایش می دهند. نگاهی به برخی از ربات های محبوب تلگرام بیندازید:
ControllerBot به شما در ایجاد و انتشار پست (از جمله ارسال برنامه ریزی شده) کمک می کند. با استفاده از این ربات ، می توانید emoji را به پست خود اضافه کنید و سنجه های تحلیلی را مشاهده کنید.
BotFather سازنده چت بات از SendPulse است. از آن برای ایجاد جریان پاسخ خودکار و آگاهی دادن ، مشاوره و حتی فروش کالاها به مخاطبان خود استفاده کنید.
vote در ایجاد نظرسنجی متخصص است.
karinacss به پیام های مشترکان شما پاسخ می دهد ، خبرنامه ایجاد می کند و آمار مهمی را در اختیار شما قرار می دهد.
mrkdwnrbt به شما کمک می کند تا مطالب خود را ویرایش و برنامه ریزی کنید.
نحوه تعبیه ربات (ControllerBot) در کانال تلگرام شما
ابتدا باید ربات خود را ایجاد کنید. این نام را کپی کنید -BotFather @ و آن را در کادر جستجوی تلگرام وارد کنید. به صفحه BotFather رفته و دستور / start را به ربات ارسال کنید. سپس با ارسال دستور / newbot یک ربات جدید ایجاد کنید.
سیستم از شما می خواهد ربات جدید خود را نامگذاری کنید.
اکنون باید یک نام کاربری برای ربات خود پیدا کنید. در انتها باید کلمه "bot" باشد. اگر نام کاربری قبلاً گرفته شده است ، باید گزینه دیگری پیدا کنید.
ربات با موفقیت ایجاد شد. اکنون باید رمز آن را کپی کنید.
ControllerBot را در جعبه جستجو وارد کنید. به صفحه Controller Bot بروید. دستورات / start و / addchannel را به ربات ارسال کنید.
رمز ربات خود را جایگذاری کنید.
ربات تازه ایجاد شده خود را به عنوان مدیر به کانال تلگرام خود اضافه کنید (به بالا مراجعه کنید).
پیوند کانال خود را از Bio خود کپی کرده و در پنجره گفتگویControllerBot جای گذاری کنید.
برای تنظیم منطقه زمانی وارد شهر خود شوید. انجام شده! ربات شما اکنون فعال است!
پایین بیایید تا ربات هوشمندانه شما چه کاری انجام دهد.
چگونه کانال تلگرام خود را تبلیغ کرده و آمارها را رصد کنیم
ایجاد یک پایه مشترک جامد هزینه زیادی دارد. خوشبختانه تلگرام کمبود تبادل تبلیغاتی را ارائه نمی دهد. کانال هایی را که ممکن است مخاطبان هدف شما به آن علاقه داشته باشند شناسایی کرده و از آنها برای تبلیغ کانال خود استفاده کنید.
همچنین ، می توانید یک کانال در همان مکان مشابه یا مشابه کانال خود پیدا کنید و در مورد روابط عمومی متقابل توافق کنید.
از قدرت اجتماعات اجتماعی (اینستاگرام ، توییتر و ...) برای افزایش آگاهی از کانال تلگرام خود استفاده کنید.
سعی کنید مطبوعات کانال خود را دریافت کنید. به عنوان مثال ، انتشار مقاله ای "بهترین کانال های تلگرام در [صنعت / تخصص / حوزه تخصصی خود]" را در نظر بگیرید. حتما کانال خود را در لیست اول یا آخر قرار دهید. به این ترتیب خوانندگان بیشتر آن را حفظ می کنند.
آمار تلگرام
اگر از کانال خود برای اهداف تجاری استفاده می کنید ، باید دقیقاً بر عملکرد آن نظارت داشته باشید. برای سنجش های تحلیلی ، ازChannelAnalyticsBot ، Tgstat.ru یا Telemetr.me استفاده کنید. بر داده های زیر تمرکز کنید:
تعداد مشترکین
تعداد بازدید روزانه؛
تعداد بازنشر
تعداد ذکر
نتیجه
تلگرام بستر برجسته ای برای ایجاد ، گسترش و پرورش مخاطبان هدف است. شرکت ها ، مارک ها و کارآفرینان به طور فعال از کانال های تلگرامی خود برای دستیابی به اهداف مختلفی از توسعه وفاداری مشتری تا بهبود عملکرد فروش استفاده می کنند. تلگرام یک مجموعه ابزار قدرتمند برای ایجاد ، مدیریت و پیگیری ارائه می دهد
ارسال پست های شما توصیه ما این است که تلگرام را به عنوان وبلاگ سازمانی خود مشاهده کنید. از این پیام رسان برای کشف سبک منحصر به فرد خود ، جلب اعتماد با مخاطبان خود و صیقل دادن مهارت های خود در تولید محتوای اختصاصی استفاده کنید.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید
Comments
Post a Comment