Skip to main content

چگونه از تلگرام درآمد زایی کنیم

 

کسب درآمد با تلگرام 




اموزش کسب درامد با تلگرام 

چگونه می توان با تلگرام درآمد کسب کرد؟

با کسب درآمد بدون خروج از خانه ، همه این روزها آرزوی زندگی مانند این را دارند. اینترنت چشم اندازهای جدیدی را درباره این موضوع باز می کند. و علاوه بر وب سایت های پول یا سایت های شغلی آنلاین ، برخی از برنامه ها هستند که می توانند به شما کمک کنند. تلگرام ، یکی از معروف ترین برنامه های پیام رسان امروزی یکی از آنهاست.


کسب درآمد با تلگرام: کدام گزینه را باید انتخاب کنید؟

ممکن است تلگرام در مورد راه های کسب درآمد آنلاین به اندازه واتس اپ معروف نباشد. با این حال ، با ایجاد یک شبکه فروش یا یک کانال تبلیغاتی ، می توانید هزینه های زندگی خود را تأمین کنید. در غیر این صورت ، با ربات چت کنید یا پیوندهای ارسال کنید.

آموزش موفقیت در تلگرام را کشف کنید

کانال پخش خود را تنظیم کنید

برای کسب درآمد با تلگرام ، کانال تبلیغ تبلیغات خود را ایجاد کنید. این در درجه اول محتوای بازاریابی است که مشاغل از شما می خواهند آن را ارائه کنید. بنابراین شما برای استارت آپ ها یا مارک های مشهور تبلیغ خواهید کرد. این می تواند یک وسیله مصرفی ، یک ابزار ، طیف وسیعی از وسایل لوکس ، خدمات یا موارد مشابه باشد. بنابراین برای هر تبلیغ ، انتشار یا پخش مجدد محتوا به شما پرداخت می شود.

بنابراین باید تعداد زیادی از مشترکین را جمع کنید. در واقع کانال جدید تلگرام شما رسانه ای برای ارائه محتوا خواهد بود. از آنجا که هیچ محدودیتی وجود ندارد ، شما می توانید به اندازه پیروان درآمد کسب کنید. خواه یک پیام ، تصویر یا فیلم ساده باشد ، پیروان شما آن را در خبرمایه خود مشاهده خواهند کرد. اگر تبلیغات مخاطبان زیادی داشته باشد ، کانال شما می تواند در کمترین زمان مشهور شود.

کسب درآمد از تلگرام


چگونه آن را ایجاد کنیم؟

برنامه تلگرام را در تلفن هوشمند یا رایانه لوحی خود (یوتیوب و توییتر) بارگیری کنید. نسخه ای برای رایانه وجود دارد ، همچنین می توانید از آن استفاده کنید.
به “گزینه ها” بروید ؛
روی “کانال جدید” کلیک کنید ؛
اطلاعات اولیه را برای کانال خود ضبط کنید. در اینجا نام کانال ، توضیحات و عکس نمایه را اضافه خواهید کرد.
قبل از مرحله ایجاد ، باید عکس و توضیحات نمایه را آماده کنید. فراموش نکنید که وضعیت را روی “عمومی” تنظیم کنید. بنابراین همه می توانند محتوای شما را ببینند ، واکنش نشان دهند و به اشتراک بگذارند. با هر پست مشترکان بیشتری خواهید گرفت. در تنظیمات ، می توانید انتشار کانال را فعال یا غیرفعال کنید.

اگر می خواهید این فعالیت اصلی شما باشد ، باید بسته را کنار هم قرار دهید ، مردم را متقاعد و جذب کنید. بسیاری از مردم از این طریق امرار معاش می کنند ، دقیقاً به این دلیل که شبکه بزرگی ایجاد کرده اند. هر وقت چیزی را پست می کنند ، مخاطب همیشه مهم است. که نتیجه می دهد.

قرارداد پیوستگی امضا کنید و از پیوندهای کوتاه شده استفاده کنید
مانند هر پلت فرم آنلاین ، مانند آمازون یا eBay ، شما همچنین می توانید برای یک قرارداد شرکت در تلگرام ثبت نام کنید. حتی بهترین راه برای کسب درآمد است. و اگر از قبل یک حساب شخصی از جمله یک کانال خصوصی داشته باشید ، راحت تر خواهد بود. هدف فروش محصولات یا خدمات از طریق یک یا چند لینک وابسته است.

بنابراین می توانید این پیوندها را در مطالب خود قرار دهید. هنگامی که مشتریان کالای مورد نظر را خریداری می کنند و این کار را از طریق این لینک ها انجام داده اند ، کمیسیون به شما پرداخت می شود. و این ، برای هر خرید معتبر. بعلاوه ، بسته به شرکت و نوع محصول فروخته شده ، مقدار ممکن است متفاوت باشد. بنابراین می توانید طی یک ماه چند صد یورو و ماه های بعدی چندین هزار یورو درآمد کسب کنید. این به حضور شما و خریدهای شما بستگی دارد.

بازاریابی وابسته در تلگرام همچنان به شما امکان می دهد از میانبرها استفاده کنید. سپس پیوندهای کوتاه شده و پیوندهای غیر وابسته خواهید داشت. اما عملکرد و استفاده از آن به همان شکل باقی مانده است. وقتی مشتری روی این پیوندها کلیک کند ، بین 0.1 تا 5 دلار دریافت خواهید کرد. در اینجا ، این خریدهای معتبر نیستند که حساب می شوند ، بلکه کلیک ها هستند. که همچنین می تواند بازده بزرگی داشته باشد.

چندین قرارداد مشارکت منعقد کنید

توافق نامه های مشارکت در تلگرام امکان پذیر است. می توانید آنها را با مارک های بزرگ ، شخصیت های عمومی ، شرکت های کلاسیک یا شرکت های نوپا امضا کنید. اگر در تلگرام شناخته شده باشید ، می توانید با اجرای چند تبلیغ بر میزان فروش تأثیر بگذارید. حتی یک واقعیت است

میز کار اینفلوئنسر شما برای افزایش اعتبار و بدنامی شرکای خود حقوق می گیرید. شما همه کارها را برای جلب مشترکین خود برای خرید انجام خواهید داد.

بنابراین کارمندان شما پیمانکار اصلی شما هستند. بسته به قرارداد خود ، به شما پرداخت می شود:

برای هر نشریه ،
برای تعداد واکنشها ،
برای تعداد صندوق های پستی ارسال شده ،
برای هر فروش ساخته شده به لطف تبلیغ شما ،
برای هر تبلیغ ،
آموزش موفقیت در تلگرام را کشف کنید

هزینه اشتراک را درخواست کنید
در ابتدا از تلگرام فقط باید برای چت استفاده شود. اما مانند همه شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهد محتوا را به اشتراک بگذارید. این کاملا رایگان است ، بنابراین نیازی به سرمایه گذاری کلان ندارید. اگر این اشتراک اینترنت شما نباشد ، حتی قصد پرداخت هیچ چیز را ندارید. با این وجود می توانید هزینه اشتراک درخواست کنید. قانونی است و برنامه به شما اجازه می دهد.

در واقع ، شما حتی می توانید برای باز کردن مطالب خود هزینه ای را دریافت کنید. مشترکان قبل از دسترسی به هر چیزی که شما پخش می کنید باید هزینه پرداخت کنند. همچنین می توانید دسترسی به تنها بخشی از نشریات خود را محدود کنید. فقط کانال خود را پیکربندی کرده و دسترسی خصوصی را اضافه کنید.

از همه بهتر ، مشترکان پرداختی چندین برابر درآمد شما را کسب می کنند. اول ، زیرا آنها باید قبل از خواندن مطالب هزینه کنند. از آنجا که آنها مطمئناً علاقه مند خواهند شد (در غیر این صورت هزینه ای پرداخت نمی کردند) ، مطمئناً محصولات را خریداری می کنند. از آنجا که خریدی انجام شده است ، شرکای شما همچنان به شما پول می پردازند. اگر محصولی برای فروش وجود ندارد ، همچنان می توانید از پیوندهای کوتاه شده درآمد کسب کنید.

بنابراین این یک فعالیت تجاری واقعی است که شما با ایجاد کانال در تلگرام انجام می دهید. اگر این کار نکرد ، ساختن آن را به عنوان ویترین در نظر بگیرید. باز هم می توانید با شرکا همکاری کنید. شما مسئول قرار دادن محصولات یا خدمات آنها در نمای ساده یا حداقل مشترکان خود خواهید بود. بنابراین حساب شما وسیله تبلیغاتی برای یک شرکت معین خواهد بود. این کانالی خواهد بود که از طریق آن بازاریابی شبکه همکار شما انجام می شود.

ربات ها را در تلگرام ایجاد کنید
ربات ها یا ربات های موجود در تلگرام به کسب درآمد کمک می کنند. با ایجاد رباتها می توانید فعالیتهای پولی را سازماندهی کنید. اشتراک های پرداخت شده ، فروش ، تبلیغات … همه چیز می تواند کارساز باشد. این هوش مصنوعی برای شما کار می کند تا روند پرداخت را به صورت خودکار انجام دهید. حتی در حال حاضر دستورات از راه دور ، از طریق ربات ها نیز انجام می شوند.

بسیاری از شرکت ها ربات ها را در حساب های آنلاین خود در شبکه های اجتماعی ادغام می کنند. این یک بازده بزرگ است زیرا باعث صرفه جویی در هزینه ، وقت و سازمان های طولانی مدت می شود. آنها همچنین مدیریت کانال شما ، تعامل و ارتباطات شما را به طور کلی آسان می کنند.

آموزش موفقیت در تلگرام را کشف کنید

آموزش مدیریت کانال تلگرام 

ایجاد یک کانال خصوصی یک چیز است. اما اداره یکی دیگر است. برای اینکه بتوانید محتوا را توزیع کنید ، ابتدا باید آن را ایجاد کنید. پس از ایجاد و انتشار ، شما باید مدیر جامعه را بازی کنید. بنابراین کانال خود را اداره خواهید کرد و در هر پست تعامل خواهید داشت. چگونه محتوا ایجاد کنیم و چگونه صفحه خود را به درستی مدیریت کنیم؟

فهرست
برای پخش محتوا ، باید توجه داشته باشید:

در عنوان: باید مورد سر و صدا باشد ، اما صادقانه است ، یعنی واضح و بسیار واقعی است. باید مطالب را به خوبی جمع بندی کند و فقط مشترکان را قلاب نکند. وقتی عنوان موفقیت آمیز باشد ، بعید است مشترکین آنجا را ترک کنند.
توضیحات: این کانال ، فعالیت و موضوع شما را مشخص می کند. باید به اندازه کافی دقیق باشد تا هر مشترک علاقه مند شود شما را دنبال کند. باید بتواند ایده مشخصی از فعالیت کانال ارائه دهد.
روی آرم: همچنین جذاب ، باید به راحتی قابل مشاهده و آشکار باشد. هم کانال و هم عنوان را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین باید خلاصه فعالیت شما ، طراحی و بسیار حرفه ای باشد.
خود دولت
برای اداره کانال تلگرام خود باید همه کارها را انجام دهید تا جریان ثابت بماند. اطلاعات باید مستقیماً منتقل شوند و مخاطبان شما باید آنها را به راحتی پیدا کنند. منظم باشید اما خیلی هم مکرر نباشید. مودب و مودب باشید ، اما در صورت لزوم هنوز کمی شوخ طبعی داشته باشید.

به عبارت دیگر ، کانال باید تعاملی ، زنده و واقعی باشد. برای این که مشترکان را ناامید نکنید ، باید به آنها احترام بگذارید و درک کنید که آنها منتظر چیزی از صفحه هستند. شما باید بتوانید این نیاز را تأمین و برآورده کنید. شما باید اعتماد آنها را جلب کنید و همه کارها را انجام دهید تا لیاقت آن را داشته باشید. اگر آن را گم کنید ، می توانید اشتراک خود را لغو کنید.

نکات کوچک
در تلگرام باید اصیل ، اصیل و متقاعد کننده باشید. پست های شما باید منحصر به فرد و شخصی باشد تا مشتری احساس بی نظیری داشته باشد. برخی از karinacss باید به شما کمک کند

محتوای بی نظیر
مردم باید احساس احترام کنند. سرقت ادبی و “برش و چسباندن” کارایی ندارد زیرا آنها می دانند شما در فلان شرکت کار می کنید. بنابراین باید پست ها یا پخش های خود را در بهترین حالت ممکن برای دستیابی به مشتریان شخصی سازی کنید.

ربات های خودکار
خدمات خودکار همیشه توصیه نمی شوند زیرا مشتری نیاز به تعامل با انسان دارد. اما این امر در هنگام مدیریت و مدیریت کانال شما نیز صدق می کند. ربات ها برای سهولت کار در آنجا هستند ، اما شما باید در آنجا باشید تا جنبه انسانی کار را ارتقا دهید.

انتشارات
مشترکان باید اطلاعات موجود در عنوان را پیدا کنند. در غیر این صورت ، آنها مجبور به خواندن تمام مطالب خواهند شد. این یک مشکل پیشینی نیست ، با این تفاوت که عنوان باید برای ایجاد تمایل به خرید کافی باشد. بنابراین مختصر ، اما به نکته. عکس ها ، فیلم ها و کلمات خود را هوشمندانه انتخاب کنید.

سرگرمی
جدی بودن و حرفه ای بودن الزامی است ، اما برای تقویت محتوای شما طنز لازم است. سرگرمی های عامه پسند همیشه به چیزی ارزش می دهند و خوانندگان را وادار می کنند که به اشتراک بگذارند. اما مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید.

تبلیغات


وقتی برای اجرای کمپین های تبلیغاتی فراخوانده شدید ، برای مطالعه اهداف وقت بگذارید. همچنین ، شما می توانید استراتژی های واقعی را توسعه دهید ، موثر و حتی کارآمد باشید. به یاد داشته باشید که بدون کپی کردن از رقبا مثال بزنید. خلاق باشید ، اما واقع بین باشید.

چگونه می توان تأثیر خود را در تلگرام افزایش داد؟
هر کسی که فعال و سخت باشد می تواند از طریق تلگرام درآمد کسب کند. اما بعید است کانال جدیدی بدون تبلیغات آن را ایجاد کند. شما باید آن را با سایر شبکه های اجتماعی یا کانال های دیگر تبلیغ کنید.

کانال خود را تبلیغ کنید
کانال های تلگرامی به شما امکان برقراری ارتباط از طریق پیام رسانی را می دهند. هیچ تفاوتی با اینستاگرام یا فیس بوک ندارد. بنابراین اعتبار شما تابعی از تعداد دنبال کنندگان است.

از یک دوست بخواهید که تبلیغ کند: از یک نویسنده مشهور بخواهید چند کلمه درباره شما بگذارد و مشترکان خود را به کانال شما هدایت کند. به کانال خود پیوند دهید.
شبکه های اجتماعی: یک صفحه محبوب در اینستاگرام یا فیس بوک می تواند با لینک تلگرام شما یک پست ایجاد کند. بازدید کننده ای که روی آن کلیک می کند به کانال شما هدایت می شود.


بازی ها برای اشتراک گذاری: مسابقات ، قرعه کشی ها یا بازی های شانس را برای به اشتراک گذاشتن در کانال خود ایجاد کنید. مشترکان دوست دارند از آن لذت ببرند بنابراین تقویت بازاریابی تضمین می شود.
خرید تبلیغات تلگرامی: این برنامه به شما امکان می دهد هزینه تبلیغات را پرداخت کنید. شما می توانید یک حرفه ای استخدام کنید یا بازدیدها ، مشترکین کانال یا مشترکان گروه را خریداری کنید. قیمت حداکثر از 2 یورو تا 15 یورو متغیر است.
آنچه باید دانست
کانال های تلگرامی مرتبط با ارزهای رمزپایه بسیار محبوب هستند. با پرداخت های انجام شده در Litcoin ، امکانات و فرصت ها چند برابر می شود. برای شروع ، دریغ نکنید که زنجیره ارزهای مجازی خود را ایجاد کنید. هنگامی که بدنامی خاصی کسب کردید ، فعالیت های خود را با ایجاد زنجیره های فروش محصولات یا خدمات تغییر دهید.


ادامه ی مطالب 

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش