Skip to main content

راهکار بازیابی اکانت اینستاگرام

 

بازیابی  اکانت  اینستاگرام  

چگونه اکانت اینستاگرام خود را بازیابی کنیم؟

حساب اینستاگرام خود را بازیابی کنید

قبل از اینکه نحوه بازگرداندن حساب اینستاگرام خود را توضیح دهیم ، بیایید به برخی از نکات کلی نگاهی بیندازیم و سپس شما را در چگونگی بازیابی آسان حساب اینستاگرام خود بررسی خواهیم کرد. 

اینستاگرام یک پلت فرم رسانه های اجتماعی است که در آن می توانید با دنبال کردن آنها در اینستاگرام یا از طریق پست ، در سراسر جهان با آنها ارتباط برقرار کنید. 

این پلت فرم برای به اشتراک گذاشتن فیلم و عکس ایجاد شده است. این شبیه فیس بوک و توییتر است. شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و نمایه خود را برای استفاده از اینستاگرام پیکربندی کنید. 

شما یک نمایه و یک اخبار خبری شخصی خواهید داشت که براساس علایق شما دنبال می شود. 

دلایلی که چرا اینستاگرام شما باید خوب کار کند:

اینستاگرام دارای ویژگی های جالب بسیاری است که منبع جذب بسیاری از افراد می شود. برخی از ویژگی های اینستاگرام در زیر شرح داده شده است:

  1. عملکرد تماس تصویری جالب ترین ویژگی به نظر می رسد.
  2. ویژگی شگفت انگیز دیگر ویژگی "داستان" است.
  3. ویژگی های چت و گپ ویدیویی بیشتر افراد را مجذوب خود می کند.
  4. پست ها ، توضیحات پست ها ، افزودن مکان ، نظرات و پست های لایک و نظرات از ویژگی هایی است که اینستاگرام در اختیار کاربر خود قرار می دهد.
  5. مهمترین نکته این است که اینستاگرام کاربر پسند است زیرا استفاده از آن در افراد آسان است و این دلیل ترجیح افراد برای ایجاد حساب اینستاگرام نسبت به سایر رسانه های اجتماعی می شود.

حساب اینستاگرام خود را بازیابی کنید

چگونه حساب اینستاگرام پاک شده به طور تصادفی را بازیابی کنیم؟


اگر حساب شما به طور تصادفی حذف شد ، اما اکنون می خواهید حساب اینستاگرام خود را پس بگیرید. برای بازیابی حساب خود می توانید مراحل بعدی را دنبال کنید.

  1. به صفحه ورود به سیستم در اینستاگرام بروید.پ
  2. نام کاربری را که برای اینستاگرام خود استفاده کرده اید وارد کنید و در پشت دکمه ورود به سیستم دریافت کمک برای ورود به سیستم" را کلیک کنید.
  3. با کلیک بر روی " دریافت کمک برای ورود به سیستم" شما را به صفحه جدیدی هدایت می کند. در اینجا عنوان "مشکلات اتصال" را پیدا خواهید کرد.
  4. اما بیشتر اوقات در مورد یک حساب حذف شده ، این صفحه به شما کمک نمی کند. برای راهنمایی مناسب ، روی "نیاز به راهنمایی بیشتر" کلیک کنید. با این کلیک شما به صفحه جدیدی منتقل خواهید شد.
  5. در اینجا باید آدرس ایمیلی را که هنگام ثبت نام در اینستاگرام استفاده کرده اید قرار دهید آنها از شما می خواهند یک ایمیل تماس بگیرید و اگر ایمیل تماسی برای حساب خود مشخص کرده اید می توانید آن را ارسال کنید. داشتن یک ایمیل تماس ممکن است برای شما مفیدتر باشد ، زیرا به شما امکان می دهد به حساب خود دسترسی پیدا کنید. اما اگر آدرس ایمیل تماس را مشخص نکرده اید ، با آدرس ایمیل عمومی حساب خود ادامه دهید.
  6. سپس باید نوع حسابی را که دارید نشان دهید. یا این یک حساب کاربری بود ، یک نام تجاری ، یا یک حساب شخصی. در اینجا می توانید بگویید که این حساب شخصی من با عکس های خودم بود حتی اگر هیچ عکسی از خود در حساب خود ندارید. نداشتن عکس های شخصی خود در حساب کار چندان مهمی نیست ، زیرا بیشتر اوقات مهم نیست.
  7. مورد بعدی که می خواهید انجام دهید کلیک بر روی " حساب من هک شده است " است. جعبه ای با عنوان " هرگونه جزئیات اضافی " دریافت خواهید کرد ، این کار ضروری نیست. بنابراین می توانید بدون هیچ مشکلی از این مرحله صرف نظر کنید.
  8. پس از انجام تمام مراحل فوق ، می توانید بر روی " درخواست پشتیبانی " کلیک کنید .
  9. پس از اتمام این روش ، در مدت زمان بسیار کوتاهی ایمیلی به آدرس ایمیل مشخص شده خود دریافت خواهید کرد.
  10. در ایمیلی که از اینستاگرام دریافت کرده اید ، می خواهید برخی موارد را برای تأیید عضویت حساب اینستاگرام با خود پر کنید. در این برگه تأیید  فیسبوک، باید نام کاربری ، نام کامل ، کد تأیید و تصویر واضحی از خود را که از اینستاگرام به دست آورده اید ، بنویسید.
  11. مطمئن شوید که حساب شما حداقل حاوی یک عکس از خود باشد که در آن بتوانید به وضوح شناسایی شوید. این ضروری است زیرا مرکز راهنمایی اینستاگرام می گوید: "بخاطر داشته باشید که اگر این حساب هیچ عکسی از شما را که برای نشان دادن چیزی یا شخص دیگری استفاده می شود ، در بر نگیرد ، تا زمانی که عکس دریافت نکنیم نمی توانیم کمک کنیم. که این شرایط را برآورده می کند. "
  12. ایمیل را بخوانید و مقاله تأیید را طبق دستورالعمل های ارائه شده در ایمیل تکمیل کنید.

این می تواند به شما کمک کند حساب اینستاگرام خود را به راحتی بازیابی کنید .

به یاد داشته باشید ، یک تفاوت بین یک حساب حذف شده و یک حساب غیرفعال وجود دارد. حساب غیرفعال شده را می توان به راحتی بازیابی کرد و هنگامی که می خواهید وارد حساب غیرفعال خود شوید پیامی دریافت خواهید کرد ، باید دستورالعمل های دستورالعمل انجمن را دنبال کنید. و به راحتی به حساب خود متصل خواهید شد.

حساب اینستاگرام خود را بازیابی کنید

بازیابی حساب (روش 2):


ما این روش را به عنوان یک روش اضافی اضافه می کنیم تا حساب شما به راحتی بازیابی شود . با کلیک روی اینجا ، باید به مرورگر اینستاگرام بروید.

فرم ظاهر شده را پر کنید ، سپس آن را به اینستاگرام ارسال کنید. پس از دریافت ، اینستاگرام ظرف 24 ساعت با شما تماس می گیرد و از شما می خواهد که از خود (سلفی) عکس بگیرید و هویت خود را تأیید کنید. پس از اتمام این کار ، دوباره به حساب خود دسترسی خواهید داشت

 خدمات اینستاگرام ما:

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار

لایک ارزان برای اینستاگرام

  چندین سوال در مورد خرید لایک ارزان آیا تعداد زیاد لایک اینستاگرام روی حساب من تأثیر می گذارد؟ داشتن تعداد زیادی لایک در پست های اینستاگرام شما باعث تغییراتی در نحوه ارسال پست شما به کاربرانی می شود که به محصولات و خدمات مارک شما علاقه مند هستند. در حالی که تعداد زیاد لایک ها احتمالاً بر حساب شما تأثیر نمی گذارد ، بر نحوه رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام به یک پست خاص و تصمیم گیری در مورد اینکه آیا آن را به کاربرانی که به احتمال زیاد می خواهند در مورد آن بدانند یا نه ، تحویل می دهد. بنابراین ، وقتی لایک های اینستاگرام را خریداری می کنید ، تأثیر مثبتی بر تعداد پست هایی که توسط مخاطبان هدف شما مشاهده می شود ، خواهد داشت. 2 آیا کسی می داند که من لایک اینستاگرام خریدم؟ هیچ کس نمی داند که شما لایک اینستاگرام خریداری کرده اید. لایک های اینستاگرام که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم دقیقاً شبیه لایک هایی است که شما از کاربران واقعی دریافت می کنید. به نظر می رسد لایک ها ارگانیک هستند ، به این معنی که آنها مانند سایر لایک های اینستاگرام که از طرفداران ارگانیک خود دریافت می کنید ظاهر و احساس می ش