Skip to main content

اموزش رونق کسب و کار با اینستاگرام (سیر تا پیاز)



رونق  کسب درامد با  اینستاگرام  


اینستاگرام برخلاف برخی دیگر از شبکه های رسانه های اجتماعی یک نیروی مخل تجارت الکترونیکی است. در ژوئن 2018 ، اینستاگرام به مرز یک میلیارد کاربر فعال ماهانه رسید. گرچه در ابتدا برای به اشتراک گذاری عکس در نظر گرفته شده بود ، اما اکنون یک پلتفرم تجاری است که توسط همه می تواند مورد استفاده قرار گیرد ، از جمله صاحبان مشاغل رها سازی تجارت الکترونیکی.


شاید از خود بپرسید: آیا می توان با اینستاگرام درآمد کسب کرد؟ چگونه مردم می توانند از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنند؟ فروش در اینستاگرام چه تفاوتی با انواع دیگر تجارت الکترونیکی دارد؟


در این مقاله ، نگاهی عمیق به تاکتیک هایی خواهیم داشت که می توانید بلافاصله اجرا کنید تا شما نیز در سال 2020 از اینستاگرام درآمد کسب کنید.


اموزش  رونق  کسب و  کار  با  اینستاگرام 


مطالب این مقاله



آیا می توانید با اینستاگرام درآمد کسب کنید؟

چگونه می توان از طریق اینستاگرام درآمد کسب کرد؟

1- یک تأثیرگذار شوید و از پست های حمایت مالی درآمد کسب کنید

2. یک شرکت وابسته شوید و با فروش محصولات دیگران درآمد کسب کنید.

3. فروش عکس پوستر و سایر محصولات مجازی

4. محصولات فیزیکی خود را بفروشید.

5. فروش محصولات رها شده

آیا واقعاً می توانم با اینستاگرام درآمد کسب کنم؟

آیا با اینستاگرام می توانید درآمد کسب کنید؟

بله ، قطعاً می توانید با اینستاگرام درآمد کسب کنید. تا زمانی که فعالیت می تواند به صورت بصری و خلاقانه برای اهداف بازاریابی بیان شود ، می توانید از میلیون ها کاربر اینستاگرام استفاده کنید. ممکن است فکر کنید: بله ، من می دانم که این امکان وجود دارد ، اما چگونه می توانید با اینستاگرام درآمد کسب کنید؟


برای شروع ، در اینجا چند روش برای کسب درآمد با اینستاگرام آمده است:


می توانید تمرکز خود را روی پست های اسپانسر شده از مارک هایی بگذارید که می خواهند به مخاطبان شما برسند ، و این شما را به یک رسانه مناسب برای این کار تبدیل می کند.


شما می توانید یک شرکت وابسته شوید و از فروش محصولاتی که متعلق به مارک های دیگر هستند درآمد کسب کنید.


شما همچنین می توانید محصولات خود را که می تواند محصولات فیزیکی یا دیجیتالی باشد یا حتی یک سرویس به فروش برسانید. در واقع ، شما می توانید خدمات و محصولات را مانند هر محیط تجاری تجارت الکترونیکی بفروشید.


می توانید عکس های خود را بفروشید.


علاقه مندان به این بستر رسانه های اجتماعی همیشه به دنبال راه های جدید برای کسب درآمد از اینستاگرام هستند.


نگران نباشید ، ما رمز و راز نحوه درآمد مردم در اینستاگرام را با جزئیات در این پست کشف خواهیم کرد.


چگونه می توان از طریق اینستاگرام درآمد کسب کرد؟





اینستاگرام برای فروش محصولاتی که به خوبی عکس می گیرند عالی است. به عبارت دیگر ، اگر محصولات شما فتوژنیک هستند ، به احتمال زیاد می توانید آنها را با اینستاگرام بفروشید. به همین ترتیب ، اگر خودتان فوتوژنیک هستید یا می توانید عکس های بسیار خوبی بگیرید ، به احتمال زیاد طرفداران زیادی خواهید داشت که می توانند برای فروش به نمایش بگذارند.


به طور کلی ، حداقل پنج مدل کسب و کار برای کسب درآمد با اینستاگرام وجود دارد:


اموزش  رونق  کسب و  کار  با  اینستاگرام 


1. تبدیل به یک تأثیرگذار شوید و از پیامهای تبلیغاتی درآمد کسب کنید

با وضعیت اینفلوئنسر خود ، می توانید مارک هایی را برای کمک به تبلیغ آنها در پست های خود پیشنهاد دهید. اینفلوئنسر کسی است که شهرت خود را در انجام و به اشتراک گذاری آنلاین کارها ایجاد کرده است. او از پیروان خوبی برخوردار است و به لطف میزان اعتمادی که با حضور آنلاین خود ایجاد کرده است  فیسبوک ، می تواند مخاطب خود را در مورد روندها متقاعد کند.


مارک ها تمایل دارند با تأثیرگذاران شریک شوند تا پست های اسپانسری را بنویسند که به تبلیغ محصولات آنها کمک کند. اینفلوئنسرها باید به طور همزمان با چندین مورد سر و کار داشته باشند ، مانند اندازه و دامنه دسترسی به حساب های اینستاگرام و اعتماد و تعاملی که با محتوای خود ایجاد می کنند.


بهترین تأثیرگذاران برای هر پست حمایت شده هزاران دلار درآمد کسب می کنند. تصور کنید روزانه یک پست اسپانسر می نویسید ، به راحتی می توانید ده ها هزار دلار در ماه کسب کنید.


یک شغل تأثیرگذار معمول شامل ایجاد محتوایی مانند پست اینستاگرام یا استوری اینستاگرام است که شامل تبلیغ برند یا محصولات آنها خواهد بود. به همین دلیل به عنوان یک تأثیرگذار ، شناختن مخاطبان از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. شما باید درک کنید که مخاطب شما در درجه اول چیست ، بنابراین می دانید کدام مارک بهترین انتخاب برای مخاطب شما است. اگر حساب کاربری اینستاگرام خود را تغییر داده اید ، می توانید با گزارش Instagram Analytics خود ، کمی تحقیق عمیق تری در مورد شماره های خود انجام دهید.


رنگ

در حال حاضر ، ممکن است از خود بپرسید که چگونه مارک هایی را پیدا می کنید که بتوانند با آنها کار کنند و حاضر باشند همه پول را برای یک پست حمایت مالی به من پرداخت کنند؟ خوب ، اگر حضور آنلاین قابل توجهی ایجاد کرده باشید ، احتمال زیادی وجود دارد که برخی از مارک های بزرگ با شما تماس بگیرند. اما همچنین می توانید مارک هایی را پیدا کنید که فکر می کنید با شخصیت و ارزش های شما بهترین تطابق را دارند. می توانید مستقیماً با مارک ها تماس بگیرید (از طریق اینستاگرام یا وب سایت های آنها) تا در مورد یک معامله مذاکره کنید ، اما همچنین می توانید در یک بازار تأثیرگذار ثبت نام کنید تا شانس یافتن توسط یک برند را افزایش دهید. مارک عالی


به عنوان یک نکته اضافی ، مراقب باشید اعتماد مخاطب فعلی خود را به روند پول سازی از طریق  KARINACSS  از دست ندهید. به همین دلیل است که همیشه ایده خوبی است که با یک هشتگ اینستاگرام نشان دهید که این یک پست حمایت شده است (به عنوان مثال ، با افزودن # حمایت شده).


 


2. تبدیل به یک همکاری و کسب درآمد از فروش محصولات دیگر مردم شوید.

می توانید محصولات دیگران را بفروشید و سهمی دریافت کنید. بسیاری از مارک ها محصولات خود را از طریق برنامه های وابسته به فروش می رسانند. بسیاری از مردم از این طریق از اینستاگرام درآمد کسب می کنند.


تفاوت بین اینفلوئنسر و شرکت وابسته در این است که یک شرکت وابسته تلاش می کند تا در ازای کارمزد ، برای مارک شریک فروش داشته باشد. از طرف دیگر ، تأثیرگذار عمدتاً ایجاد آگاهی است.


شرکت های وابسته از طریق پیوند قابل پیگیری یا کد تبلیغات در اینستاگرام درآمد کسب می کنند تا اطمینان حاصل شود که همه کلیک ها به فروش تبدیل می شوند.


پیام های جذاب ایجاد کنید ، بنابراین می توانید محصولات را بدون فشار آور تبلیغ کنید. نکته این است ، از آنجا که شما فقط می توانید یک پیوند در bio Instagram خود داشته باشید ، ممکن است بخواهید یک صفحه فرود را به پیوند وابسته خود وارد کنید. در هر پست ، زیرنویسی ذکر کنید که این محصول را می توان از طریق پیوند موجود در بیوگرافی اینستاگرام خریداری کرد.


در ابتدا ممکن است یک بازی دشوار به نظر برسد ، اما اگر قصد رشد دارید فرصت های زیادی برای گسترش در بازاریابی شرکت های وابسته وجود دارد. شما می توانید حضور خود را با درج یک وب سایت و / یا سایر کانال های بازاریابی یا رسانه های اجتماعی گسترش دهید.


3. فروش عکس پوستر و سایر محصولات مجازی

اینستاگرام یک تجارت محتوای بصری است. محصولات فوتوژنیک در اینستاگرام فروش خوبی دارند. شما می توانید عکس های پوستر ، نقاشی ، نقاشی ، انیمیشن ، فیلم و سایر محصولات مجازی را بر اساس تصاویر یا فیلم ها بفروشید. در مورد هر مقاله ، از خوانندگان بخواهید از پیوند موجود در بیوگرافی شما دیدن کنند. این روش محبوب دیگر برای کسب درآمد با اینستاگرام است.


اگر فکر می کنید عکس های با کیفیت بالا می گیرید ، به احتمال زیاد در ازای آن پول خواهید گرفت. اما خود را تنها به مهارت های عکاسی خود محدود نکنید ، سایر امکاناتی را که باعث بهبود عکس های شما می شوند ، مانند ویرایش و ترکیب ، جستجو کنید. از بهترین برنامه های ویرایش عکس تلفن استفاده کنید تا از عکس هایی که می گیرید بیشترین بهره را ببرید. سعی کنید هنگام عکسبرداری اصیل باشید.


با استفاده از هشتگ های مرتبط اینستاگرام می توانید از اینستاگرام برای ارتقا   دیجی  کالا  نمونه کارهای عکس خود استفاده کنید.


4. محصولات فیزیکی خود را بفروشید.

شما می توانید هر کالای فیزیکی که خودتان تولید می کنید یا از تامین کنندگان خریداری می کنید را بفروشید. این تجارت الکترونیکی مرسوم معمولاً نیاز به ایجاد موجودی دارد ، بدین معنی که برای تهیه برخی محصولات خاص باید مقداری سرمایه بذر هزینه کنید.


و شما به مکانی نیاز دارید که بتوانید محصولات را در آن نگهداری کنید ، به عنوان مثال یک اتاق اضافی در خانه یا یک محل ذخیره اجاره ای. به عنوان مثال ، اگر موجودی کالا را از تأمین کننده مستقر در چین خریداری می کنید ، قبل از سفارش و تحویل آن به مشتریان ، فضای لازم برای نگهداری آن را خواهید داشت.


از فوریه 2018 ، می توانید محصولات را مستقیماً از طریق Instagram Posts و Stories در اینستاگرام بفروشید. با برچسب گذاری ساده محصولات در تصاویر اینستاگرام خود ، می توانید دنبال کنندگان اینستاگرام خود را به صفحات محصول خود هدایت کنید که در آن آنها می توانند به سرعت محصولات را خریداری کنند. در اینجا راهنمای کاملی برای خرید در اینستاگرام و نحوه فروش در اینستاگرام آورده شده است.


5. فروش محصولات قطره ای

Dropshipping یک مدل کسب و کار است که می توانید بدون داشتن هرگونه سهام ، فروشگاه خود را راه اندازی کنید. پس از فروش ، تأمین کننده محصولات خود را از انبار خود ، درست درب منزل مشتری حمل می کند. دیگر هرگز نگران نگهداری ، بسته بندی یا حمل مجدد محصولات خود نخواهید بود.


همانند نکته قبلی در v کار می کند

برای کسب درآمد محصولات را در اینستاگرام وارد کنید. نیازی به ذخیره موجودی کالا نخواهید داشت.


آیا واقعاً می توانم از طریق اینستاگرام به کسب درآمد بپردازم؟




برای کسانی که فکر می کنند چرا باید با اینستاگرام درآمد کسب کنند ، ما بهترین آمار اینستاگرام را برای شما جمع آوری کرده ایم. اعداد و ارقام پشت اینستاگرام حیرت انگیز است و این پلتفرم با رشد  توییتر  همگام است. در حالی که فیس بوک ماهانه 2.07 میلیارد کاربر فعال دارد ، رشد اینستاگرام از سال 9 در سال 2019 از زمان راه اندازی آن در سال 2010 به 1 میلیارد کاربر رسیده است. با افزایش محبوبیت اینستاگرام ، تعجبی ندارد که اینستاگرامرها در حال تبدیل شدن به یک نیرو قابل توقف هستند. آنها راه هایی برای کسب درآمد با استفاده از اینستاگرام و سود بردن از عکس هایی که می گیرند پیدا کرده اند.


برای اهداف تجاری ، شماره های زیر مورد توجه افرادی است که می خواهند از طریق اینستاگرام درآمد کسب کنند:


هر ماه 1 میلیارد کاربر فعال هستند. این تقریباً سه برابر جمعیت آمریکا است.

روزانه 500 میلیون کاربر فعال هستند. این تقریبا دو برابر جمعیت آمریکا است.

یک سبک زندگی خاص را ایجاد کنید و فروش محصولات مشتاق خود را شروع کنید. این می تواند هر علاقه ، سرگرمی یا هر چیزی باشد که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید. فقط بر روی آنچه بهتر انجام می دهید تمرکز کنید.


 


با استفاده از برنامه هایی که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی را به سایت تجارت الکترونیکی شما متصل می کنند ، جریان حتی بهتر است.


ادامه  ی  مطالب  

Comments

Popular posts from this blog

خرید فالوور ارزان واقعی

Soclikes: آیا امکان خرید فالوور در اینستاگرام وجود دارد؟ آره! فالوورهای معتبر اینستاگرام را از ما بخرید و همه مزایای آن را خودتان ببینید! شرکت ما فالوورهای خود را در Insta به فروش می رساند ، که همچنین بسیار ارزان هستند و از نظر توسعه آنلاین بسیار مفید هستند. با ما مجبور نخواهید بود که چگونه در اینستاگرام فالوور می خرید و خودتان به دنبال پاسخ می گردید - ما مدیرانی داریم که همیشه اینجا هستند تا به شما بگویند آیا می توانید در شرایط فوق العاده مفید فالوور در اینستاگرام خریداری کنید و چگونه می توانید این کار را انجام دهید به خرید فالوورهای هدفمند اینستاگرام ارزان و سریع - این کاملا در مورد Soclikes است. ما بسته های کوچک ، متوسط ​​و بزرگ داریم و همه آنها قیمت مناسبی دارند ، که باعث می شود آنها بتوانند روابط عمومی مناسبی داشته باشند. ممکن است ما ارزانترین دنبال کنندگان اینستاگرام را نفروشیم ، اما قطعاً اینها ارزان و از نظر ارتباط هزینه و کیفیت عالی هستند. بنابراین ، نحوه دریافت فالوور پروفایل ارزان در اینستاگرام را زیر سال نبرید - از وب سایت ما دیدن کنید و زمان خوبی را برای انتخاب بهترین گزی

بهترین روش برای افزایش فروش در اینستاگرام

  3 راه برای افزایش فروش در اینستاگرام آیا می خواهید محصولات یا خدمات خود را بیشتر در اینستاگرام بفروشید؟ به دنبال ایده هایی برای کمک به افزایش فروش خود هستید؟ در این مقاله ، شما خواهید فهمید که چگونه می توانید حضور اینستاگرام خریدار پسند را تقویت کنید. 5 راه برای افزایش فروش با اینستاگرام توسط ژانت اسپایر در مجری رسانه های اجتماعی. شماره 1: نمایه اینستاگرام خود را به ویترین فروشگاه تبدیل کنید اولین قدم برای تبدیل فالوورهای اینستاگرام خود به مشتری ، ایجاد یک نمایه خلاقانه است که در جهت جلب توجه خریدار باشد. در بیوگرافی خود ، از مشتریان در فروشگاه خود استقبال کرده و یک فراخوان عملی واضح را در آن گنجانده اید. افزودن شماره تلفن نیز مفید است ، بنابراین خریداران می توانند در صورت نیاز به چیزی با شما ارتباط برقرار کنند. همچنین ممکن است بخواهید انگیزه ای مانند حمل و نقل رایگان را به اشتراک بگذارید. اگر به طور منظم در Instagram Stories پست می کنید ، آلبوم های برجسته ایجاد کنید تا پیشنهادهای شما ، محصولات جدید و موارد دیگر را به نمایش بگذارد. آلبوم های برجسته خود را با کاورهای جذاب ساده نگه دار