راه های افزایش فروش در تلگرام 0 تا 100
نحوه استفاده از تلگرام برای تبلیغ محتوا تلگرام یک پلت فرم پیام رسان محبوب است که طی سالهای گذشته به تدریج مورد توجه بازاریابان قرار گرفته است. و این یک ابزار عالی برای بازاریابی است - یادگیری نحوه استفاده از Telegram برای ارتقاent محتوا می تواند یک گام حیاتی برای بهبود استراتژی تبلیغ محتوای شما باشد.
کانال های تلگرامی به عنوان ابزاری برای توزیع محتوا برای مخاطبان بزرگ مفید هستند ، زیرا به افراد یا مارک های تجاری کمک می کند تا با پیروان خود در تماس مستقیم باشند.
برخلاف محتوای موجود در پست های فیس بوک که مورد پسند قرار می گیرد ، در مورد توزیع محتوای تلگرام ، لهجه بیشتر از کیفیت و کیفیت است.
تلگرام با عملکرد خود به عنوان یک پیام رسان مبتنی بر ابر ، همه نوع محتوای مشترک را ذخیره می کند ، بدون اینکه در عملکرد دستگاه به دلیل اشغال فضای کمی تداخل ایجاد کند. این یک ویژگی جذاب است و توجه بازاریابان را به خود جلب می کند ، زیرا کانال ها قادر به توزیع گسترده محتوا هستند.
نحوه استفاده از کانال ها برای تبلیغ محتوای خود
در چند سال گذشته ، برنامه های پیام رسان بیش از شبکه های اجتماعی کاربران بیشتری به دست آوردند. تلگرام جدیدترین برنامه پیام رسان است که در مقیاس جهانی با محبوبیت سریع ، دارای ماهانه رشد نسبت به تعداد کاربران خود است. محبوبیت آن ابزار جدیدی را برای توزیع محتوا به بازاریابان داد.
محتوا را در کانال های خود تبلیغ کنید
محتوا از طریق کانال های برنامه به اشتراک گذاشته می شود. به عبارت دیگر ، کانال تلگرامی نوعی تجارت یا صفحه فن در فیس بوک است که اشخاص حقیقی یا حقوقی در آن مطالب را با پیروان خود به اشتراک می گذارند. برخلاف فیس بوک ، کانال های تلگرام صرف نظر از میزان محتوای به اشتراک گذاشته شده یا تعداد مشترکان ، ویژگی پیام رسانی فوری را با هزینه صفر ارائه می دهند.
این برنامه علاوه بر پخش فوری محتوا در بین تعداد نامحدودی از اعضا ، به شما امکان می دهد تا به راحتی تعداد بینندگان را کنترل کنید. هر کانال تلگرامی دارای پیوند عمومی یا خصوصی خود است ، بنابراین هر کسی می تواند از طریق این لینک به کانال شما بپیوندد و از به اشتراک گذاشتن شما مطلع شود.
تبلیغ محتوا در کانال های دیگر
در مورد کانالهای عمومی ، کاربران می توانند با پذیرش یا رد درخواستهای کاربران ، برخلاف کانالهای خصوصی که در آنها مدیر قدرت انتخاب مخاطب را دارد ، آزادانه بخشی از کانال شوند. بنابراین ، کانال خصوصی از نشت اطلاعات محرمانه یا حساس جلوگیری می کند.
با تغییر الگوریتم News Feed در فیس بوک ، کاهش دسترسی ارگانیک به پست ها ، پیام رسانی فوری به مزیت رقابتی دست می یابد. با این حال ، این ویژگی به این معنی است که محتوا به جای سبک خبرنامه معمول ، با رویکرد مستقیم تری به پیروان ایجاد می شود.
از طرف دیگر ، کانال های تلگرام دارای گزینه بی صدا برای دنبال کنندگان هستند ، بنابراین به اشتراک گذاشتن محتوای معنی دار برای مخاطبان ، حیاتی می شود. این برنامه به شما امکان می دهد هر نوع محتوایی را از متن و تصویر گرفته تا پست های صوتی یا تصویری به اشتراک بگذارید. از آنجا که اکثر مصرف کنندگان از تلگرام در یک دستگاه تلفن همراه استفاده می کنند ، محتوای شما باید در 500 نویسه باشد.
نحوه استفاده از تلگرام برای تبلیغ محتوا
چگونه کانال خود را ایجاد کنیم
وقتی نوبت به بازاریابی می رسد ، تلگرام به دلیل داشتن ویژگی مفیدی ، کانال ، یک پلتفرم محبوب است که ابزاری عالی برای تبلیغ یک تجارت ، شرکت ، محصول ، خدمات یا هر چیز دیگری که ارزش تبلیغ دارد را تشکیل می دهد.
در صورت پیکربندی و مدیریت آن ، یک کانال می تواند به یک منبع عالی از اطلاعات ، ابزاری مناسب برای تحقیق یا یک برنامه قابل اعتماد برای به روز نگه داشتن شما در مورد آخرین تبلیغات و تخفیف ها تبدیل شود. دسترسی به مشترکان هرگز آسان نبوده است زیرا این برنامه پیام های فوری را با ارسال های شما به دستگاه های مشترکان ارسال می کند.
خوب است بدانید
در یک حساب تلگرام ، شما می توانید حداکثر 8 کانال ایجاد کنید. برای اطمینان از هر کانال با رشد تدریجی ، باید یک نام به یادآوری ، گیرا و توصیف مختصر کانال را انتخاب کنید.
دسکتاپ
ایجاد کانال با ضربه زدن روی دکمه های "کانال جدید" و "ایجاد کانال جدید" یک فرآیند کاملاً آسان است و به دنبال آن درج نام کانال ، توضیحات ، انتخاب ویژگی عمومی یا خصوصی و افزودن مخاطبین است. دستیابی به دکمه های فوق الذکر به سیستم عاملی که از آن استفاده می شود بستگی دارد.
اندروید
در دستگاه های Android ، با رفتن به برنامه تلگرام و ضربه زدن روی نماد Pencil ، ممکن است به دکمه ها دسترسی پیدا کنید و کانال را ایجاد کنید.
iOS
برای دستگاه های IOS ، برنامه را باز کنید ، برگه "Chats" و سپس "پیام جدید" را فشار دهید. در رایانه Windows یا Mac ، باید نرم افزار Telegram را باز کرده و روی نماد "Burger" کلیک کنید.
توجه: کانال های تلگرام به کاربران این امکان را می دهد تا فوراً هر نوع محتوایی را با تعداد زیادی مشترک به اشتراک بگذارند. علی رغم اینکه به شما امکان می دهد حداکثر 8 کانال ایجاد کنید ، از یک حساب واحد ، هر کانال فقط توسط سرپرست آن قابل مدیریت است.
بعلاوه ، سرپرست می تواند فقط به یک مدیر مشترک اجازه دهد که همان کانال را مدیریت کند. در واقع محتوای توزیع شده ، پست مدیر است که با نام کانال به اشتراک گذاشته می شود.
10 روش برای سرعت بخشیدن به رشد کانال
ده روش برای سرعت بخشیدن به رشد کانال
رشد یک کانال تلگرام نیاز به یک
ترکیبی از ایجاد محتوای مفید ، به اشتراک گذاری منظم آن (که اغلب با آنها گمراه نشوید) و ارتقا. پیوند کانال.
قبل از شروع این تلاش ، مطمئن شوید که شما یک استراتژی محتوای کاملاً مشخصی دارید و قبلاً مقداری از محتوا را در کانال خود پست کرده اید. اگر ایده ای برای ارسال مطلب ندارید ، در اینجا چند نمونه از بازاریابی محتوا برای الهام گرفتن آورده شده است.
بسته به بودجه خود ، ممکن است برای افزایش پیروان خود ، روشهای رایگان یا پولی را انتخاب کنید. در اینجا شش روش برای سرعت بخشیدن به رشد کانال شما وجود دارد:
1. از سیستم عامل های شبکه های اجتماعی استفاده کنید
با افزودن پیوند کانال به صفحات رسانه های اجتماعی خود شروع کنید و از تبلیغات Facebook برای تبلیغ آن استفاده کنید. یک روش قابل اعتماد دیگر افزودن پیوند کانال در وب سایت خود ، به صفحه تماس با ما یا در صفحه فرود است. آخرین مورد مکانی عالی و قابل مشاهده است به شرطی که مطابق آخرین روندهای صفحه فرود باشد.
2. پیوند کانال را امضای خود قرار دهید
کانال خود را در تمام مواد و ابزارهای ارتباطی خود اضافه کنید: در امضای ایمیل خود ، در مقالات ، در انتهای پست های رسانه های اجتماعی خود.
3. مقالات وبلاگ را انتخاب کنید
درباره کانال خود بنویسید و مقالات را برای موتورهای جستجو و مخاطبان خود بهینه کنید. اگر افرادی که وبلاگ شما را پیدا می کنند از محتوای تحویل داده شده راضی باشند ، به دنبال کانال شما تبدیل می شوند. از آنجا که تصاویر توجه خوانندگان شما را جلب می کنند ، این نکات را در مورد منابع رایگان تصاویر وبلاگ بررسی کنید.
4. به دنبال کاتالوگ های کانال تلگرام باشید
اگر بودجه تبلیغات شما نسبتاً کم است ، ممکن است به تبلیغات از طریق این نوع کاتالوگ ها که تبلیغات رایگان برای کانال های تلگرامی ارائه می دهند ، تکیه کنید ، تا زمانی که قوانین خاصی را رعایت کنید. یکی از کاتالوگ های معروف کانال tgcat است.
5- در انجمن ها شرکت کنید
کانال خود را در انجمن هایی مانند Quora ، Reddit تبلیغ کنید. پست ایجاد کنید و کانال خود را در نظرات ارسال های مرتبط بگذارید. از آنجا که مارک های معروف مانند IKEA و Adam & Eve از Reddit برای محصولات خود استفاده می کنند ، شما همچنین می توانید از این روش تبلیغاتی کارآمد برای رشد کانال خود بهره ببرید.
6. از تبلیغات پولی استفاده کنید
تبلیغات از منابع معتمد با ایجاد آگاهی کانال شما را رشد می دهد. تمام کاری که شما باید انجام دهید جستجوی کانالهای پربازدید ، داشتن مضامین مشابه ، برقراری ارتباط با سرپرستان آنها و پرداخت هزینه برای تبلیغ کانال خود در انجمن های آنها است.
7. استیکرهای تلگرام را فراموش نکنید
برای ایجاد کانال یا جذب مشترکین واقعی ، استفاده از مزیت ایجاد برچسب های شخصی تلگرام را انتخاب کنید. می توان برچسب های خود را با آرم ، طلسم ، پیام های مختلف و با هدف تبلیغ کانال به روشی خنده دار و جذاب ایجاد کرد.
سپس برچسب ها توسط پیروان شما استفاده می شوند و از آنجا که تلگرام روزانه از 500000 کاربر جدید و بیش از 70 میلیارد پیام به اشتراک گذاشته شده لذت می برد ، تصور کنید با یک برچسب چشم نواز چه دیدی می کنید. و فراموش نکنیم که این کاملا رایگان است.
8. بازنشر مطالب در منطقه مورد علاقه انجمن خود
هر نوع محتوای مربوط به موضوعات موجود در تنظیمات مشترک شما می تواند منجر به بحث و درگیری مخاطبان شما شود. به اشتراک گذاشتن آخرین اخبار در مورد موضوعات مورد علاقه بالا می تواند به یک روش مطمئن برای اتصال مشترکین با علایق تبلیغی کانال شما یا ارزشهای ثابت تبدیل شود.
9. ربات تلگرام خود را ایجاد کنید
ربات تلگرامی ممکن است به شما کمک کند مقداری پس انداز کنید و تیم کمتری از کارمندان را مدیریت کنید زیرا می تواند طیف گسترده ای از وظایف وب را اجرا کند. بسته به دانش برنامه نویسی فرد ، ایجاد ربات تلگرام یک روند بسیار آسان است.
متناوباً ، اگر مهارت رمزگذاری ندارید ، با SendPulse به راحتی می توانید chatbot تلگرام خود را به صورت رایگان ایجاد کنید.
10. زیاد روی کم
به اشتراک گذاری بیش از حد محتوا ممکن است باعث کاهش تعداد دنبال کنندگان شود. این یک اشتباه رایج است که توسط کانالهای جدید انجام شده است. از آنجا که تلگرام یک برنامه پیام رسانی فوری است ، دریافت اعلان های بسیار زیاد از یک کانال ممکن است آزار دهنده باشد. بنابراین ، به جای کمیت ، بر محتوای با کیفیت تمرکز کنید.
استفاده از ربات های تلگرام
همانطور که انتظار می رفت ، یک ربات تلگرام می تواند برای توزیع محتوا نیز مفید باشد زیرا ممکن است به تقویم متصل باشد و می تواند از یک استراتژی برنامه
ریزی شده برای به اشتراک گذاری محتوا پیروی کند.
علاوه بر این ، از نظر محتوا می تواند بینشی درباره تنظیمات مصرف کننده شما جمع آوری کند و فقط پست های معنی دار را به اشتراک می گذارد ، حتی اگر به محتوای منتشر شده توسط منابع خارجی مراجعه کنیم. عملاً ، یک ربات ممکن است به عنوان یک روزنامه هوشمند عمل کند.
با توجه به نوع محتوای به اشتراک گذاشته شده ، ربات های تلگرام می توانند از هر نوع محتوایی ، از تصاویر ، گیف ها و فیلم ها گرفته تا اسناد و پست های متنی ، محتوای خود را ارسال کنند.
این ربات می تواند جایگزینی مطمئن برای یک کارمند خدمات مشتری باشد زیرا می تواند پشتیبانی آنلاین 24 ساعته و بدون هیچ گونه نظارتی را ارائه دهد. از آنجا که تجربه کاربر را تقویت می کند ، فرصت خوبی برای رشد کانال شما فراهم می کند.
ایجاد ربات تلگرام می تواند از طریق "عالی ربات" ، BotFather انجام شود. به روزرسانی ، بهبود یا تغییر هر ویژگی از یک ربات موجود نیز با کمک Bot Father انجام می شود. روند ایجاد ربات نه دشوار است و هم زمانبر نیست ، با این وجود به حداقل برنامه ریزی نیاز دارد
مهارت ها.
کانال های برتر جستجوگرها و بازاریابی
کانال های برتر جستجوگرها و بازاریابی
از آنجا که ما در مورد چگونگی استفاده از تلگرام به عنوان ابزاری برای بازاریابی و توزیع محتوا صحبت کرده ایم ، توجه داشته باشید که کانال هایی وجود دارند که اطلاعات مفید بازاریابی را برای افزایش دانش شما ارائه می دهند.
در زیر چهار منبع اطلاعاتی معتبر و معتبر را در مورد موضوعاتی مانند سئو و بازاریابی ، ابزارهای مفید مانند nps بازاریابی و چندین نکته برای زنده ماندن در این جنگل بازاریابی بررسی کنید.
بازاریابی فعال Active Marketing که به عنوان بهترین کانال تلگرامی مرتبط با بازاریابی رتبه بندی شده است ، آخرین اخبار ، ابزارها و روندهای صنعت بازاریابی را به اشتراک می گذارد که برای بازاریابان باتجربه یا کاملاً جدید مفید است.
کلاس فروش و بازاریابی. با عضویت در این کانال تلگرامی ، به مجموعه ای از مواد برای بهبود توانایی های فروش و بازاریابی خود دسترسی پیدا خواهید کرد. جدیدترین اطلاعات آماری و هک های زندگی مربوط به بازاریابی را دریافت کنید.
نکات بازاریابی GIDSS. اگر به دنبال نکاتی روزانه در زمینه بازاریابی در شبکه های اجتماعی هستید ، این کانال برای شما مناسب است. با استفاده از اطلاعات مفید ، در مورد چگونگی استفاده از بازاریابی در شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری برای رونق کسب و کار و کسب مشتری بیشتر ، از داستان های کوتاه لذت ببرید.
اخبار و آموزش مشاغل خانگی. برای اینکه اخبار و رویدادهای آینده را از دنیای بازاریابی آنلاین رصد کنید ، به این کانال بپیوندید. در مورد موضوعاتی مانند ایجاد محتوا ، استراتژی های SEO ، بازاریابی و فروش برای کارآفرینان به روز باشید.
وقتی تلگرام برای توزیع محتوا مناسب نیست
صرف نظر از مزایایی که این برنامه برای توزیع محتوا فراهم می کند ، اگر در بین مخاطبان مورد علاقه شما محبوب نباشد ، نباید آن را به عنوان یک ابزار بازاریابی در نظر بگیرید.
طبق آمار ، در آغاز سال جاری تلگرام با بیش از 60،892،789 بارگیری از کشورهایی مانند برزیل ، روسیه ، اندونزی ، هند ، ایالات متحده ، ایتالیا ، مالزی ، عربستان سعودی ، آلمان ، اسپانیا ، ترکیه ، مکزیک و کره جنوبی روبرو شده است.
Comments
Post a Comment